Шығармашылық кезең

Қазақ тілі 5 сынып
Тақырыбы: Антонимдер.
Мақсаты: Антонимдер мен болымды, болымсыздық мағыналарды айыра білуге бағыттау.
Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға антонимдер туралы түсінік беру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін арттыра отырып, сабақта қолданылған қосымша материалдар арқылы дүниетанымдарын кеңейту.
3. Тәрбиелік; Оқушыларды топпен жұмыс істей білуге, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Түрі: аралас
Әдіс - тәсілі: сұрақ - жауап, пікірталас, сахналау диалогтікоқыту қызығушылықты ояту. миға шабуыл, ой қозғау сыни тұрғыдан ойлау .
Көрнелігі: интерактивті тақта, ресурстар, ватман, түрлі қарындаштар.
Нәтижесі: Өз пікірін қорғай алу, дәлелдей алады, әр түрлі шығармашылық жұмыстарға, топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
Сабақтың барысы:
1 Кіріспе бөлім
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық. Ризашылық әнін айтады.

Үй тапсырмасын тексеру барысында оқушылармен Бәйге ойынын ойнаймыз.
Сұрақтары:
1. Көп мағыналы дегенді қалай түсінесің?
2. Көп мағыналы сөздер дегеніміз не?

3. Көп мағыналы сөздер қалай жасалады?
Топқа бөлу.

2 Тұсаукесер. Қызығушылықты ояту.
Бір диуана ел аралап, шаһардан шаһар кешіп, ұзақты күн қоржын артқан қашырының үстінде жүреді екен. Оның айтар сөзі, берер батасы жақсылық етсең өзіңе, жамандық етсең өзіңе деген мақал болса екен.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы -
Негізгі бөлім. Интерактивті тақтадағы диаграмма арқылы жаңа сабаққа бағыт - бағдар беру.
Антонимдер мен болымды, болымсыздық мағыналы сөздермен салыстыра отырып, талдау.

Оқулықпен жұмыс.
Екі топқа берілген сөздерге омонимдес, антонимдес,
синонимдес сыңарларын тауып жазу.

Мәтінмен жұмыс.

Зерттеу кезеңі.

Сергіту сәті. Жүректен жүрекке.

Шығармашылық кезең.
Ой толғау жазу.

3 Қорытынды бөлім.
Екі топ Венн диаграммасын толтырады.
Үй жұмысы. Антонимдерге көркем әдебиеттен мысалдар жазу.
Оқулықта 93 - жаттығу. Өлеңнен антонимдерді теріп жазу.

INSERT – картасын толтыру.
Не үйрендім? Не білдім?
Нені білгім келеді?

Кері байланыс. Екі жұлдыз, бір тілек.
Бағалау. Өзін - өзі бағалау. Топтық бағалау.

Антонимдер жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мектеп оқушыларының шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Оқу процесінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту мәселесі күрделі және көп қырлы
Оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту
Сыныптағы тәрбие жұмысын мақсатты жоспарлаудың әдістемесі мен технологиясы
«Технология» пәнін оқыту үдерісінде оқушылардың танымдық қызығушылығын қалыптастыру
Теоретикалық ойлау - заңдарды, ережелерді тану
Педагогикалық тәжірибелер түрлері
Ойын – психологияны кәсіби тұрғыда оқыту құралы
Жас ұрпақты тәрбиелеу мәселелері
Компьютерлік оқытудың ерекшеліктері
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы
Болашақ кезеңнің табыстарының есебі
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы
Құддыс Қожамьяровтың өмірі мен шығармашылық жолы
Әлемдік социологияның дамуындағы классикалық кезең
Т.Ахтановтың шығармашылық өмірбаяны
Өндірістің қысқа мерзім кезеңіндегі шығындары