Оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру

Тақырыбы: Координаталары бойынша нүктелерді салу тақырыбына есептер шығару.

Сабақтың білімдік мақсаты:оқушыларға координаталық жазықтықта нүктелерді сала білуге, есеп шығара білуге үйрету.
Дамытушылық мақсаты:оқушылардың топпен жұмыс істеуін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, іскерлік дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік мақсаты:алған білімдеріне жауапкершілікпен қарау, өз және басқа оқушыларды бағалай білуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі:карточкалар, сызбалар, қызықты есептеп жазылған плакаттар, бағалау парағы, жауап парағы.
Сабақтың түрі:сайыс сабақ.

Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру. Сынып оқушыларын 3 топқа бөліп отырғызу.Әр топ жетекшілерін сайлау. Топ жетекшілері бағалау парағына өз тобындағы оқушыларды бағалап отырады.
Үй тапсырмасын тексеру.
Әр топ жетекшісі жауап парағының көмегімен үй тапсырмасын тексереді. Білімді жан-жақты тексеру кезеңі.

а)өткен тақырыптар бойынша оқушыларға төмендегі сұрақтар қойылады.
Координаталық жазықтық дегеніміз не?
Координаталық жазықтықтағы нүктелердің координаталары қалай аталады?
Ширек дегеніміз не?
Нүктенің жазықтықтағы орны қалай аталады?

ә)Карточкамен жұмыс
Кім жылдам ойыны
Мына нүктелер қай ширекте орналасқан?
(5;-2)
(-7; 3)
(3; 4)
(5; 1)
(-1; 2)
(-9;-1)

Есептер шығару(оқулықмен жұмыс)
4.Сергіту сәті.
Мынандай тұжырымдамалар айтамын дұрыс болса оқушылар горизонталь бағытта, қате болса қолдарын вертикаль бағытта көтереді.
1.Координаталық жазықтықта 4 ширек бар (дұрыс)
2.Қиылысатын түзулер параллель түзулер (дұрыс)
3.Тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер перпендикуляр түзулер (дұрыс)
4.Шаршының бес қабырғасы бар. (дұрыс емес)
5. 1 ширектің таңбасы (+ +). (дұрыс)

Кім көп біледі? ойыны
Әр топ он математикалық термин айту керек.
5.Шығармашылық жұмыс.
1 -топ
Координаталық жазықтықта үшбұрышты кескіндеп және оның төбелерінің координаталарын анықтау.
2 - топ
Координаталық жазықтықта шаршыны кескіндеп және оның төбелерін координаталарын анықтау.
3 - топ
Координаталық жазықтықта тік төрт бұрышты кескіндеп және оның төбелерінің координаталарын анықтау.
Сандар әлеміне саяхат
(тапқырлыққа берілетін есептер)
1-топ
9 цифрын 4 рет және амал таңбаларын пайдаланып 100 санын жаз. (99+99=100)
2-топ
5 цифрын 5 рет және амал таңбаларын пайдаланып 100 санын жаз. (5+5+5+5)*5=100
3-топ
1 цифрын 6 рет және амал таңбаларын пайдаланып 100 санын жаз. (11-1)*(11-1)=100

6.Үйге тапсырма.
7.Бағалау.Сабақты қорытындылап, әр топтың нәтижесін шығарып баға қою.
Әр топтың бағалау парағы



Ұқсас жұмыстар

Психология негіздері және коммуникативтік дағдылар пәні бойынша оқу әдістемелік нұсқау
Бет-жақ протездерін жасау техникасы. ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
Тіс техникалық материалтану ПӘНІ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ӨҢДЕУ
Ортодонтия және стоматологиялық ортопедиялық негіз ПӘНІ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ӨҢДЕУ
Сызуды оқытудың жаңа технологиясы
САНАУ ЖҮЙЕЛЕРІ ЖАЙЛЫ
«Асинхронды электродвигательдердің электрлік және механикалық ақауын анықтау»
Факультативті сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі
Аспалы төбе технологиясы
Баланы мектепке психологиялық жағынан дайындаудағы – интеллектуалдық ойындардың ерекшелігі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Ғимараттарды техникалық тексеруі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда