Сабақта кері байланыстың тиімділігі

Коучинг сабақтың тақырыбы: Сабақтағы кері байланыс
Жалпы мақсаты: Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс-әркетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы тиімді ұйымдастырылған кері байланысты маңыздылығын ұғындыру, тәжірибелеріне енгізуге бағыт - бағдар беру.
Күтілетін нәтиже: Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Күнделікті сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алады. Келесі сабақтың жоспарын құруда, оқушылардың ұсыныстарын ескереді. Әрбір мұғалім өзіне есеп беруге дағдыланады.

1. Топтау: COFFEE - BREAK әдісі арқылы топтау. Тыңдаушыларға түрлі - түсті ыдыспен кофе ұсынылады. Әрбір тыңдаушыға жылы - шыраймен ұсыну. Тыңдаушыларға енді кофелерін өз туыстарымен бірге ішу ұсынылады. Бұл топтау тыңдаушылар арасында жылы қарым - қатынас орнатуға тиімді
2. Слайдпен жұмыс:
Рефлексия мен кері байланыс туралы мәлімет беру.
3. Іс - тәжірибеден көрініс:
1. Мұғалімнің түснікті бағалауы, кері байланысымен. Яғни мұнда мұғалім не үшін тиісті бағаны қойғандығы жөнінде бағадан соң қысқаша кері байланыс жасаған.
2. Оқушыға түсініксіз бағалау түрі.
Бұл жұмыста оқушы не үшін тиісті бағаны алғандығы жайлы еш ақпарат жазылмаған.
3. Топтық жұмыс:
Сабақта кері байланыстың тиімділігі . 4 топ осы тақырыпта өз жұмыстарын қорғайды.
Жұмысты түрлі бағытта қорғау ұсынылады. Барлық топты формативті бағалау.
4. Сабақтағы кері байланыстың қандай мақсатпен алынатыны жайлы, оның қандай түрлері болатыны жайлы мәлімет беру.
5. Кері байланыстың мұғалімдер және оқушылар үшін маңызы жайлы мәлімет беру.
6. Кері байланысты ұсынғанда және оны алғандағы ұстанатын басты ережелермен таныстыру.
7. Қазіргі кезде сабақта қолданылатын кері байланыс түрлерімен таныстыру, әрқайсысын жете түсіндіру.
8. Шығармашылық жұмыс:
Әрбір топ ерекше бір кері байланыс түрін ойлап табу. Формативті бағалау.
9. Ширату. Алдын ала қатысушылар отыратын столдар астына Ана , Бала , Хит деген парақшалар жапсырылады. Аты айтып тұрғандай әр топ өз тақырыптары бойынша өлең айту керек. Бұл жаттығуда тыңдаушылар біраз сергіп қалады.
10. Кері байланыс парағын толтыру. Бұл жерде әрбір тыңдаушы өтілген коучинг жұмысына, коучке кері байланыс жазады.
11. Қатысушыларға белсенділіктері үшін алғыс айтып, ерекше көзге түскендерін мадақтап, өтілген коучинг материалдары салынған дискіні алғыс айтып таратып беру.

Сабақтағы кері байланыс жүктеу



Ұқсас жұмыстар

КЕРІ БАЙЛАНЫС ОРНАТУ ЖОЛДАРЫ
ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖОЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
Сабақ басында сабақ соңында
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолданудың тиімділігі
Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру аспектісі
Жоғары сыныпта ағылшын тілін оқытудың қазіргі заманғы тәсілдерін қолдану
Электрондық оқулықтың оқыту элементтеріне қойылатын талаптар
Орта мектепте химияны оқытуда ойын технологиясын қолдану әдісі
Жаңартылған білім беру жүйесінің ерекшеліктері
Мектептегі химияны оқыту барысында инновациялық технологияны пайдалану
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
ҚАЗАҚСТАН МЕН РЕСЕЙДІҢ ӘСКЕРИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
Кәсіпкеріктің дамуының алғы шарты құқықтық қамтасыз етілуі
Агробизнестің экономикалық тиімділігін арттыру
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ОТАРШЫЛДЫҚ САЯСАТТЫҢ ТҮРКІ ӨРКЕНИЕТІНЕ ТИГІЗГЕН КЕРІ ӘСЕРІ
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дамыта оқытудың тиімділігі
Кәсіпорын қызметі тиімділігін басқару мен жоспарлау
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ӘСКЕРИ ДОКТРИНАСЫ