Банк Грамматикалық тақырып

Сабақтың тақырыптары: Лексикалық тақырып: “Банк“
Грамматикалық тақырып: Септіктерді қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: септіктер тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін пысықтау; септік жалғауларын жалғап жазуға дағдыландыру, септік жалғауларын, сұрақтарын қаншалықты дәрежеде меңгергендіктерін байқау, негізгі білімдерін ұштай отырып тексеру; өткен сөздерді қайталау.
Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау және сөйлеу қабілеттерін, ауызша, жазбаша жаттығулар жүргізе отырып сауаттылығын дамыту; оқушылардың тез ойланып, жауапты дұрыс шапшаң, қайтара білуіне дағдылану, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Іскерлік қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушылардың өз міндетін тиянақты орындауға үйрету; өз еліне, туған жеріне сүйіспеншілік сезімін ояту, экономикалық тәрбие беру, үнемділікке, іскерлікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Білім мен әрекет тәсілдерін жалпылау мен жүйелеу сабағы
Сабақтың түрі: ойын сабақ.
Сабақтың формасы: топпен жұмыс
Сабақтың әдістері: интерактивті әдіс
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, интерактивті тақта, презентация

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
ә) кезекшінің есебі
б) Психологиялық дайындық.
2. Сабақтың барысын хабарлау:
Мұғалім: Қазақ тілі грамматикасының ең бір күрделі тарауы ''Септік жалғаулары '' туралы мағлұмат алдық. Енді осы алған білімдерімізді жинақтап, жүйелеп іскерлік ойын сабағы түрінде өткіземіз.

ІІ. 1. Сабаққа ену
● Балалар, банк дегеніміз не? ақша салу, айлық, зейнетақы алу, несие алу
● Атырау қаласында қандай банктер бар?
Банк (италянша bankо — үстел), Банк (ағылшынша banco - айырбас столы — ақша қаржылары мен қорларын жинақтау, кредит беру, мемлекеттер, кәсіпорындар (фирмалар), мекемелер және жеке адамдар арасындағы өзара төлемдер мен ақшалай есеп айырысуда делдалдықты жүзеге асыру, ақшаның белгілі бір түрін айналымға қосу, ақша мен құнды қағаздар шығару, алтынмен, шетелдік валютамен түрлі операциялар жасау және басқа да қызметтер атқаратын қаржы мекемесі. Банктің пайда болуы мен дамуы тауар - ақша қатынастарының дамуымен тығыз байланысты. Банктер кәсіпорындардың, фирмалардың, компаниялардың, сонымен қатар тұрғындардың уақытша пайдаланылмай бос тұрған қаражаттарын жинақтап, қажет етушілерге өсіммен уақытша кредит беру арқылы қаржы мұқтаждығын өтейді. Сөйтіп, Банктер аралық қызмет атқарып ақша пиасасында (рыногында) тауарға айналатын жаңа талап пен міндеттемені қалыптастырады. Міндеттеме мен талаптың пайда болу процесі қаржылық - делдалдық қызметтің негізін құрайды.

Сөздікпен жұмыс:
Несие - кредит
Құнды қағаздар - ценные бумаги
Шетелдік - иностранная
Тауар - ақша қатынастары - товарно - денежные отношения
♦ Ақша не үшін қажет?
♦ Оны қалай пайдалану керек?
♦ Банк несиені кімге береді? жұмыс істейтін адамдарға және кәсіпкерлерге береді
Дұрыс. Олай болса, біз банктың несие бөлімінде қызмет атқарушы болып жұмыс істейміз делік. Бірақ әр қайсымыздың атқаратын қызметіміз әртүрлі. Кімнің қандай қызмет атқаратынын білу үшін келесі VIP TEST бағдарламасындағы тест тапсырмаларын орындауымыз керек!

VIP TEST
1.”Несие"сөзі қай септікте тұрғанын тап
А) А. с. С) Б. с.
В) І. с. Д) Ж. с.
2. Ілік септігінде тұрған сөзді белгіле
А) қаржы С) қаржының
В) қаржыға Д) қаржыда
3. Барыс септігінің сұрағын белгіле
А) кімге? неге? қайда? С) кімге? кімді? нені?
В) кімдерге? кімді? нені? Д) кіммен? немен?
4. Табыс септігінің жалғауын белгіле
А) - ны,- ні,- қы,- кі,- ғы,- гі В) - ны,- ні,- ды,- ді,- ты,- ті
С) - ны,- ні,- шы,- ші,- ды,- ді Д) – нан,- нен, - дан,- ден, - тан, - тен
5. Жатыс септігінде тұрған сөзді белгіле
А) құнды қағаздарда С) банкпен
В) ақшаға Д) банктен
6. Шығыс септігінде тұрған сөзді табыңыз
А) экономикаға В) экономиканы
С) экономикадан Д) экономикамен
7. Көмектес септігінің сұрақтарын ата
А) кімде? неде? С) кімнен? неден?
В) кімге? неге? Д) кіммен? немен?
2. Тест жұмысы 2 ұпаймен бағаланады.
3. Осы нәтиже бойынша оқушылар үш ұжымға бөлінеді. Дұрыс орындалған тапсырмалардың нәтижесі арқылы қызмет орны тағайындалады.
4. Балдық жүйе бойынша сабақтың құрылымымен таныстыру.
5. Мұғалім оқушылардың алдында міндет қояды
● Үш фирма, АО Мақсат , Сауда – сервис , Құрылыс сауда – сервис Нұрсұлтан банктен несие алуға ұсыныс берді. Бөлінген қызметтерін бойынша осы фирмаларды қадағалауларың керек.
6. Кестеге шыққан нәтижесін толтыру керек.

7. Негізгі бөлімі. анықтау Фирма сипаттамасын анықтау үшін, сұрақтарға жауап бересіздер. Жауап 2 ұпаймен бағаланады 8 слайд
1. Септіктердің атын атап, ретімен қойыңдар.
Банк дегеніміз не?
2. Септіктердің қызметін табыңдар. Сұрақтарын тауып қою.
Банк қандай қызметтер атқарады?
3. Септіктердің жалғауларын атаңдар.
Банктің пайда болуы мен дамуы немен тығыз байланысты?
8. Кестеге жауабын жазады және ең көп пайда көрген фирманы анықтайды.



Ұқсас жұмыстар

Қаржы - экономикалық мәтіндердің ағылшын тілінен қазақ тіліне аудару ерекшеліктері
Ғылыми стильді мәтіндерді аудару
Сөздің контекстуалды мағынасы
Кәсіби қазақ тілі.Орта және кәсіптік оқу орындарының студенттеріне арналған оқулық
Лексикалық дағдыларды қалыптастыру
Жарнамалық ақпарат құралдары
Қаржы саласындағы құжаттамаларды аударудың лексика - грамматикалық ерекшеліктері
Ресми іскери құжаттарды қазақ тіліне аудару тәсілдері
Газет стилі ұғымын, жалпы сипаттамасын және оның функциясын қарастыру
Мектепте шет тілін грамматикалық-аудармалық әдіс бойынша оқыту
ҚР «Халық Банкі» АҚ құрылымы
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Коммерциялық банктердің қаржы айналымында бағалы қағаздармен жүргізілетін операциялары
Банктік есепшот келісімі
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі – «Банктердің Банкі»
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру