Неше болды барлығы
Сабақтың тақырыбы: Ойнайық та, ойлайық!
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: жаңашылдық, ғылым мен техниканың жетістіктерін пайдалану және математикаға ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
2. Дамытушылық: оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру және оқығанын есте сақтай білуге, тиімді тәсілдерді тез таңдай білуге дағдыландыру. Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қаблеттерін дамыту
3. Тәрбиелік: Топтасып жұмыс жасай білуге баулу, шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа баулу. Сыйластыққа және ұйымшылдыққа, алдарына қойған мақсаттарына жетуге тәрбиелеу
Көрнекілігі: нақыл сөздер, карточкалық тапсырмалар, логикалық есептер, әр топқа даярланған үстел.
1-жүргізуші:
Уа, халайық, халайық!
Бәріне жар салайық
Бүгінгі кеш төрінде,
Математика елінде.
Есеп шешіп жарысып,
Жұмбақ шешіп аңдысып.
Шабыт тасып, шалқысын,
Көңілді кеш жасайық!
2-жүргізуші:
Көңілді кеш жасайық,
Жұмбақ шеру жасайық.
Мұнда қызық табылар,
Жұмбақ есеп бәрі бар.
Ал, сайыскер балалар,
Біліміңді саралар.
Ойнайық та, ойлайық,
Кеште қарап қалмайық
1-жүргізуші:
Сонау-сонау алысқа, жүзсін десең кемелер,
Тылсым сырлы ғарышқа, ұшсын десең денелер.
Жасау үшін бәрін де,
Математика-
Ең маңызды ғылым бұл,
Сондықтан да, сондықтан да сол ғылымның тілін біл!
2- жүргізуші:
Жүзген кеме тұманда, неге адасып кетпейді?
Немесе ол бір маңда, неге төмен шөкпейді?
Оны сақтап қалатын,
Математика-
Ең маңызды ғылым бұл,
Сондықтан да, сондықтан да сол ғылымның тілін біл!
1-жүргізуші:
Ендеше өткізгелі отырған Ойнайық та, ойлайық атты сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
2-жүргізуші:
- Бүгінгі жарысқа төрт топ қатысып отыр. Топтарды таныстырып өтейік.
1- топ– Тапқырлар
2- топ– Ойшылдар
3- топ– Білгірлер
4- топ– Алғырлар
1- жүргізуші:
Сайыстың жоспарымен таныстырып өтейік. Сайыс 6-турдан тұрады.
1-тур: Тапқыр болсаң, тауып көр (суреттегі заттардың айырмашылығын табу )
2-тур: Біліміңді сынап көр (Тест орындау )
3-тур: Өз біліміңді пайдалан ( Бірнеше амалды мысалдар шығару ) 4-тур: ( жұмбақ есеп шешу )
5-тур: Ойлан, тап! (жетіспей тұрған фигураны табу)
6-тур: Қас қағым сәт (Бір минутта геометриялық фигуралардан адам бейнесін салу )
2-тур: Біліміңді сынап көр (Тест орындау )
1.Толық ондықтарды көрсет:
А. 10, 12, 15, 18.
Ә.20, 40, 60, 80
Б. 25, 34, 56, 100
2. 5онд.6 бірл.- ? Көрсет:
А. 65
Ә.50
Б. 56
3.100 дегеніміз:..
А. 10 ондық
Ә. 1 ондық
Б. 10 бірлік
4. Өрнектің мәнін тап: 14+5-10
А. 10
Ә. 9
Б.19
5. 40 пен 20-ның қосындысынан 30-ды азайт. Қайсысы дұрыс жазылған?
А. 40+20+30
Ә. 30+40-20
Б. 40+20-30
6. 4 дм+5дм-?см
А. 90см
Ә. 9см
Б. 90дм
7. Жақшалы өрнекте алдымен ...орындалады.
А. жақшадан кейінгі амал
Ә. жақшаның ішіндегі амал
Б.жақшаның алдындағы амал
8. Барлығы – 50 тоқаш
Желінгені – 20 тоқаш
Қалғаны -? тоқаш
А. 40
Ә. 30
Б. 20
9. Дүйсенбіден кейін 3 күннен кейін қай күн келеді?
А. бейсенбі
Ә. Жұма
Б. Сенбі
10. Алмұрт алмадан ауыр, ал алма шабдалыдан ауыр.Қайсысы ауыр алмұрт па, алма ма әлде шабдалы ма?
А. алмұрт
Ә. Шабдалы
Б. Алма
3-тур: Өз біліміңді пайдалан (Бірнеше амалды мысалдар шығару )
10 + 5 – 6 + 10 – 9 – 7 + 9 – 7 + 6 - 0 -3=
15 – 7 + 6 – 10 + 8 – 2 – 6 + 8 – 9 + 8 - 4 =
4-тур: ( жұмбақ есеп шешу )
а) 11 түйе, бес жылқы.
2 сиыр, бір ешкі
2 қоян, үш түлкі,
Неше болды барлығы? (24)
б) Қазып жүр құмды бес мысық,
Үшеуі жатыр күн ыстық.
Екеуі жүр шомылып,
Барлығы қанша санап шық. 5+3+2 = 10
В) Сапырып-сапырып Арманға бер,
Құйып-құйып Алмасқа бер,
Есіктегі екеуге бер,
Төрдегі төртеуге бер,
Өзің іште маған бер
Сонда үйдегі адам нешеу?
5-тур: Ойлан, тап! ( жетіспей тұрған фигураны табу)
6-тур: Қас қағым сәт (Бір минутта геометриялық фигуралардан адам бейнесін салу )
Қорытынды
Бастауыш сынып оқушыларының құрама есептерді шешу біліктерін қалыптастыру
Оқушыларға құрама есептерді шығаруға үйретудің тәсілдері
Бастауыш математика курсындағы құрама есептер
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Оқушылардың математикалық білімдерін бақылау және бағалау құралы
Құрама есептерді іріктеу және оқыту әдістемесі
Сиқырлы есептер
12 жылдық білім беру жүйесінде сөзді есеп шығаруға үйрету
Бастауыш сыныпта мәтіндік есептерді талдау әдістемесі
Бастауыш сыныпта математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Есім хан қазақ тарихында Еңсегей бойлы ер Есім деген атпен әйгілі болды, оған бұл атақ 1598 - жылы ағасы Тәуекел ханмен бірге Мауреннахрға жасаған жорықта ерекше көзге түскені үшін берілген екен
Ерте, ерте, ертеде, ел әлденеше хандыққа бөлінген заманда, жаз жайлауда өзен жағасына малын қатар жусататын екі қойшы болыпты
Дүрия бірнеше адамдарымен ішке кіріп
Өнеркәсіп кәсіпорындары тиісінше бірнеше акционерлік қоғамдар мен серіктестіктерге біріккен
Мектептің 7 - сыныбын бітірген соң Түрксіб темір жолында құрылысшы, кейіннен Сталинград трактор зауытында жұмысшы, соғыс алдындағы жылдарда Алматы қаласындағы циркте артист болды
Ауылдың еңбектеген баласынан еңкейген қартына дейін Мәшекеңнің бейітінің ойдағыдай бітуіне тілектес болды десем артық айтқандық болмас
Барлығы жігіттердің еңбегі
Барлығының мақтана айтып жүргендері - жазғы демалыс
Бұл күн, яғни, 15 - 16 ақпан күндері мен үшін есте қаларлықтай сәттерге толы болды