Мынау кім

Сабақтың тақырыбы: С. Шаймерденовтің Ит ашуы повестіндегі Марғау образы
Сабақтың мақсаты: повесть мазмұны арқылы Марғау бейнесіне талдау жасау, іс әрекеті арқылы оған баға беру; топтық, жұптық жұмыс негізінде өз ойларын қорғай білуге үйрену, АКТ- ның тиімділігін пайдаланып іскерлікке жұмылу, сыни пікір айтуға дағдылану.
Күтілетін нәтиже:
Марғаудың иесіне адалдығын таниды;
Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Түйінді идея:
Ит - адамның досы

Сергіту сәті Мен өмірге ризамын видеоролик көрсетіледі.
Мынау кім? ойыны.
- Олай болса, тыңдай бер: дүниеде екі жойқын ит бар. Бірі - дог, екінішісі - монгол овчаркасы. Иван Иванович .
- Табан астында ит құтырды, ит. Мені де, міне, қан жоса етіп тастады. Неғып тұрсың? Өлтірді ғой аналарды. Ұмсындық
- Тұра тұр, бәлем. Енді көрінеу итке талатпақ екенсің ғой?! Итке талатқанды көрсетейін мен саған! Қарғабек
- Қасқыр алады деген сөз бе, тәйірі. Менің итім жолбарыс та алады. Лезбай
- Аяғыңды қасқыр шайнаса, сенің тамақ жегеніңді көрер едім! Марғау қайта жыламай үнсіз жатыр. Сен болсаң бақырар едің. Адыр
Талқылау кестесі

1 - топқа
Берілген мағына --------------------- Сөздің мағынасын тауып жазу
Марғау
Лезбай
Қарғабек
Ұмсындық

1 - топқа
Мағынасы -------------------------------------------------------------------------------- Бұл кім?
1) Әманда Лезбайды ығыстырыңқы рап, өктем сөйлеп жүретін жігіт.
2) Жұртпен жылы сөйлесетін, ойнақы сынық мінездің кісісі.
Үй ішіне қыл жұқтырмайды. Шопан тірілігінде
Марғаудың еңбегінің қандай екенін жақсы біледі.
3) Иесін дүниеде жанға теңгермейді, ал Қарғабекті жек көреді.



Ұқсас жұмыстар

Сөйлеу тілін түсінуін дамыту
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Сократ өмірбаяны
Шекспир және оның туындысы
Есімдіктердің синтетикалық тәсіл арқылы жасалуы
Аралмен солтүстік Қазақстан аман алып қалуды қалайды
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Cократ
Балабақшада тіл дамыту жұмыстарын ұйымдастыру
Сократ
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы