Жазу жолындағы әріптерді жазу. Жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың тақырыбы: Г дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты: 1. Г дыбысы және әрпімен таныстыру өтілген дыбыстарды қайталау. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата білу. Сөздерге дыбыстық талдау жасау. Балаларды буынға
бөлу туралы түсінігін дамыту.
2. Әдептілікке, адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
3. Оқушылардың есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамытып, тіл байлығын арттыра отырып сөздерді байланыстырып сөйлеуге төселдіру.
Әдісі: әңгімелесу, түсіндіру, топтастыру жұмысы.
Көрнекі құралдар: кеспе әріптер мен буындар үлестірмелі суреттер, әліппе дәптер.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгелдеу назарларын сабаққа аударып, оқу - құралдарын дайындату.
1. Өтілген әріпті еске түсіру.
Бір айналым сөйлеу ойынын ойнату арқылы ішіңде Ү дыбысы бар сөздерді ойлап табу.
Бір оқушы 1 сөзден жазып, айналдыра береді.
үкі, күріш, күлкі, жүзік, т. б.
ІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
- Балалар қазір қай мезгіл?
- Күз мезгілі.
- Дұрыс.
- Олай болса мен сендерге жұмбақ жасырамын. Сол жұмбақтың шешуінен біздің бүгінгі өтілетін жаңа дыбысымыз шығады.
Жұмбақ шешу:
Гүлде бар,
Менде жоқ.
Шегеде бар,
Бізде жоқ (Г)
Баспа және жазбаша түрімен таныстыру, ауада жазу. Дауысты және дауыссыз екенін өздері ажыратады. Г дыбысын қайталау.
Балалар, енді мен сендерге жаңғақ ішінде, арасында ғ дыбысы немесе басында ғ дыбысы келетін сөздер айтамын.
Олай болса, Гүлжан деген адамның атында бірінші қандай дыбыс естіледі?
- Г дыбысы.
- Г дауыссыз дыбыс.
- Г дыбысынан аталатын адамдардың аттарын ойлап табу.
(Гүлсім, Гауһар, Гүлнар, Гүлбаршын, т. б.)
Г дыбысының таңбасы. Г әрпі тақтаға жазылады.
ІІІ. Оқулықпен жұмыс.
1. Бір буынды, екі буынды сөздерді оқыту.
га, гу, ги. Е - гіз, ше - ге, е - геу, не - ге.
2. Бағандағы сөздерді оқыту. Мағынасын түсіндіру.
Г дыбысы сөздің басында, ортасында көздеседі.
ІV. Дәптермен жұмыс.
1. Жазу жолындағы әріптерді жазу.
2. Буындық диктант.
та, га, са, ра, ге, гіз.
Олар суретке және сызбаға сүйеніп сөйлем құрап жазады.
Ол – гүл. Далада, үйде өседі.
Ойлан тап ойыны.
Г → Гүл, Гүлсім, Гүлжан, Гүлнар
Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
Сергіту жаттығуы.
Кел, балалар, ойнайық
Тектен текке тұрмайық.
Жемістерді жинайық,
Үзіп алып бақтардан
Жолдастарға сыйлайық!
V Сөздік диктант.
Шеңгел, ауа, су, ну, ту, ана, ата.
VІ Сабақты қорытындылау, бекіту.
- Біз не үйрендік?
- Г дыбысы мен әрпі.
Балалардың білімдерін бағалау.
VІІ Үйге тапсырма беру.
Егеу, шеге суреттері
БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің тарихи дамуына үлес қосқан ғалымдар еңбектерінің орны
Бастауыш сынып оқушыларының көркем жазу дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру жолдары
Бірінші сыныпта сауат ашу мен қазақ тілін оқытудың тиімді әдіс- тәсілдері
Бірінші сынып оқушысының физиологиялық негіздері
Бөлшектердің сызбасын орындаудың тәжірибелік жұмыстары
Кіші мектеп жасындағы ақыл есі кем оқушылардың жазбаша сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Тіл дамыту және оқыту әдістемесі
Сызуды оқыту әдістемесі
Сөзді айта білу
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Жаңа заман мәдениеті
Жаңа заман философиясы