Біріккен сөздермен, қос сөздерге байланысты тапсырмаларды орындау

Тақырыбы: Сөзжасамнан өткенді қайталау
Мақсаты: Білімділік: Сөзжасамнан алған білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Оқушыларға түрлі шығармашылық тапсырмалар орындата отырып алған білімдерін жинақтау. Сөздік қорларын, ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Сабақ барысында оқушыларды сауаттылыққа, әдемі байланыстырып сөйлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау, жинақтау сабағы. Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топтық жұмыстар, оқулықпен жұмыс, шығармашылық жұмыстар. Көрнекіліктер: интерактивтік тақта, үлестірмелі қағаздар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу.
ІІ. Сабақтың тақырыбын, мақсат - міндеттерін айту.
ІІІ. Өткенді қайталау.
1. Жорға ойыны. Сұрақтарға жауап алу.
1 Сөз неден тұрады?
2 Түбір дегеніміз не? Мысал келтір
3 Қосымшаның екі түрін ата.
4 Сөздер құрамы жағынан нешеге бөлінеді?
5 Дара сөз дегеніміз не? Мысал келтір
6 Күрделі сөз дегеніміз не? Мысал келтір
7 Біріккен сөздер дегеніміз не?
8 Қос сөз дегеніміз не? Мысал келтір
9 Қос сөздің неше түрі бар?
10 Қайталама қос сөздер дегеніміз не? Мысал келтір
11 Қосарлама қос сөздер дегеніміз не? Мысал келтір
12 Қысқарған сөздер дегеніміз не?
13 Тіркесті сөздер дегеніміз не? Мысал келтір

2. Кім жылдам ойыны. Берілген сөздерден 1 - топ дара сөздерді, 2 - топ күрделі сөздерді теріп жазыңдар.
Әке, ауыл, жолдас, аялдама, ауыл - аймақ, бозторғай, қара торы, көк ала, қараторғай, ағаш, гүл, отыз, отыз - қырық.

3. Біріккен сөздермен, қос сөздерге байланысты тапсырмаларды орындау.

4. Терме диктанты.
5. Көру диктант
Арасында құлын - тай
Айнала шауып бұлтылдап
Жоғары - төмен үйрек – қаз
Ұшып тұрса сымпылдап,
Қыз – келіншек үй тігер
Бұрала басып былқылдап.
Абай
6. Тақтамен жұмыс. Берілген қысқарған сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жазыңдар.
ІҮ. Сабақты бекіту. Көру диктанты.
Ү. Үйге тапсырма беру.
ҮІ. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Жалпы білім беру мектебінде сөз құрамын оқыту
Грамматиканы оқытудың ғылыми негіздері
4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
Бастауыш сыныптарда қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру
«Сөз құрамы» тақырыбын оқытуда көмекші мектептің 5-7 қазақ сынып оқушыларының грамматикалық білім және орфографиялық дағдыларының жағдайын анықтау
Диктант мәтінінің мазмұндылығы
Интерактив ойындар арқылы тіл дамыту әдістемесі
Сөзжасамды оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану жолдары
Түбір сөз
Нормативтік қазақ тілі пәні бойынша практикалық сабақтарын өткізуге арналған арналған әдістемелік нұсқау
ЖАЛАЙЫР ҚОСЫМҰЛЫ ҚАДЫРҒАЛИ
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Қаламгерлік көсемсөзі
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
АҚПАРТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ МАМАНДЫҚТАРДА «МӘЛІМЕТТЕР ҚОРЫ» БӨЛІМІН МЕҢГЕРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат