Ертегі мазмұнына иллюстрация жасап жаттығу

Сабақтың тақырыбы: Ертегі мазмұнына иллюстрация жасау.
Сабақтың мақсаты: 1. Ертегі мазмұнына иллюстрация жасап жаттығу.
Ертегілер желісіне сай кейіпкерлер арқылы театрландыруға үйрену. Ертегіден алған әсерлерін
ортаға салу.
2. Шығармашылық қабілеттерін арттырып, ой – өрісін дамыту.
3. Танымдық қасиеттерін дамыта отырып, сөйлеу қабілетін, мәдениетін жетілдіруге тәрбиелеу.
Қолданылатын құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, слайд, ертегі кейіпкерлерінің суреттері, кестелер, альбом, түрлі - түсті карандаштар, жұмбақтар т.б.

Сабақтың жүру барысы: Мұғалімнің кіріспе сөзі:
- Ертегілер: хайуанаттар туралы, қиял - ғажайып, шыншыл ертегілер болып бірнеше топқа бөлінеді. Ертегілер ауыз әдебиетінің ең көне жанырларына жатады. Ертегіде өмірде сирек кездесетін немесе мүлде кездеспейтін, ойдан шығарылған оқиғалар баяндалады. Ертегілер көбіне қара сөз түрінде айтылады, кейде өлең түрінде де кездеседі. Ол ерте - ерте, ертеде, ешкі құйрығы келтеде деп басталып баяғы өткен заманда кемпір мен шал болыпты, олар кедей боп өмір сүріпті, сөйтіп, мұратына жетіпті үнемі жақсылықпен аяқталады. Ертегілер негізінен оқушы қиялын ұштауға, еркін ойлауға, армандауға, шындықты танып білуге үйретеді. Ертегіні бейнелеу өнерінің бірнеше түрімен бейнелеуге болады.
- Енді интерактивті тақтаның көмегімен ертегілерге шолу жасап көреміз. Мұнда бірнеше ертегілерден үзінділер тыңдап алайық. Бауырсақ , Қызыл телпек , Мақта қыз бен мысық , Шалқан ертегілері.

- Иллюстрация дегеніміз - ертегі мазмұнына арналып салынған сурет. Біз бүгінгі сабағымызда 3 топқа бөлініп, әр топ 1 ертегіден таңдай отырып, Көлеңке театрына, үстел үсті театрына, саусақ театрына арнап кейіпкерлерді жеке – жеке парақшаларға бейнелеп аламыз. Интерактивті тақтадан алдын ала дайындалған ертегі кейіпкерлері көрсетіле береді, оқушыларға көмек ретінде.
Ертегі мазмұнына арнап иллюстрация жасағанда мынадай талаптар ескерілуі керек:
1. Ертегідегі басты кейіпкердің бет - бейнесін айқындап алу.
2. Ертегідегі ең қызықты оқиғаларды басты көрініс жасап алу.
3. Әр түрлі мазмұндағы ертегі көріністерін жүйелеп, тізбектеп алу.
4. Ертегі мазмұнының ашылуын басты назарда ұстау.

Сабақты қорытындылау: 1. Әр топ өздері салған ертегіден кейіпкерлер бейнесіне еніп, жұмыстарын қорғайды.
2. Үйге тапсырма ретінде аяқталмай қалған жұмыстарды толық аяқтап келуге тапсырма беріледі.



Ұқсас жұмыстар

КӨРНЕКІЛІК АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІН ДАМЫТУ
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілін дамыту жолдары
Көрнекілікпен оқыту принципі
Сабақта көрнекі құралдарды пайдалану
Оқушылардың сөйлеу тiлiн дамытуда техникалық құралдарды пайдалану_
Бейнелеу іс-әрекетінің негізгі міндеттері, әдістері мен жұмыс тәсілдері
Әдебиет сабағындағы көрнекілік
Қазақ тілі сабағының түрлері
Қолданылатын әдіс тәсілдер
Жалпы технологиялық пәндер және еңбек технологиясы тараулары бойынша сабақ өткізудің тиімді әдістері мен формалары
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Ертегілер – халықтық тәрбие жүйесінде
Аудиттің мазмұнына
“Мүсін” жаттығуы
Сілтеу жаттығулары.
Мәтін мазмұнына сай
Ешкімі жоқ кемпір жалғыз сиырын сауып, сүтінен май жасап, оны көрші дүкенге өткізіп күнелтеді екен
Мәтіннің мазмұнына пайдасы
Орында және қозғалыста орындау жаттығулары