Ашаршылық сөзінің мәнін ашу
Қазақстан тарихы
9 сынып
Сабақтың тақырыбы: 1931 - 1933 жылдардағы ашаршылық
Сабақтың мақсаты: Ашаршылықтың себептері мен зардаптарына тоқталу, қазақ еліне ашарлықтың қалай келгенін анықтау. Ізденімпаздыққа баулу.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Топтық жұмыс, СТО элементтері, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, постер қорғау.
Күтілетін нәтиже: Өткенін біліп, келешегін болжай алатын ұрпақ тәрбиелеу.
Сабақтың барысы
Мағынаны тану: ассосация
Ой - қозғау:
Ашаршылық сөзінің мәнін ашу.
- 1930 - 1932 жылдарындағы жазалау шаралары мен аштық салдары Қазақстандағы демографиялық жағдайға қалай әсер етті?
1932 — 1933 жылдардағы ашаршылық Шабындық және егістік жерді қайта бөлу, тәркілеу, азық - түлік салығы, күштеп отырықшыландыру мен ұжымдастыру барысындағы зорлық - зомбылықтардан көп азап шеккен ең алдымен қазақ халқы болды. Бар дүниесінен, мал - мүлкінен, құрал - саймандарынан, тіпті жертөлесінен де айырылған қазақтар ашаршылыққа ұшырап, босқын күйге көшті. Ауыл шаруашылығында егіншілік көлемі күрт азайып кетті. Мал шаруашылығы терең күйзеліске ұшырады. Ұжымдастыру қарсаңында Қазақстанда 40, 5 млн бас мал болды, ал 1933 жылдың 1 қаңтарында олардан қалғаны бар болғаны 4, 5 млн бас еді. 1931 — 1933 жылдары бүкіл Қазақстанды құшағына алған аштықтан 6, 2 млн республика халқының 2, 1 млн - ы қырылды. Өлкелік партия комитетінің Торғай ауданындағы уәкілі 1932 жылдың қыркүйегінде мұнда әр адам басына орта есеппен 56 килограмм ғана астық және бір ғана мал калғанын, ал бұлар алты айдан кейін мүлде таусылып, қаңтардың соңына қарай, қыстың кақаған, сары аязында нағыз қиямет - қайым орнайтынын алдын ала ескертіп, дабыл қақты. Ол сонымен бірге кейбір толық емес мәліметтер бойынша ауданда ең кемі 2042 адам аштық құрбаны болғанын, ал 8500 адам аштан өлейін деп жатқанын Құрамысов пен Кахианидің, Исаев пен Құлымбетовтың аттарына жолдаған ресми мәлімдемесінде ашық айтты. Анадан туғандай тыржалаңаш, аш адамдардың дала төсінде босып сандалып жүргендерін, басқасын былай қойғанда, олардың даладағы атқұлақ пен сарышұнақты түгін қалдырмай жеп койғанын жазды. Осындай қайғылы жағдайдың көрші Батпаққара ауданында да кеңінен орын алып отырғаны да айтылды.
Голощекин қазақ даласындағы жағдайды өзі жіберген уәкілдері арқылы жақсы біліп, толық хабар алып отырды. Арнайы тапсырмамен Сарысу ауданында болған О. Жандосов мынадай мәлімет берді:
1931 - 1933 жылдардағы ашаршылық жүктеу
1931 - 1933 жылдардағы ашаршылық слайдты жүктеу
1921-1922 және 1931-1933 жылдардағы ашаршылықтың сол кездердегі баспасөздегі көрінісі жайлы
30- жылдардағы қазақ басына төнген нәубетті оқыту
Қаншама қазақтың ошағы сөнді
1921-1922 және 1931-1933 жылдардағы ашаршылықтың сол кездердегі баспасөздегі көрінісі
Ашаршылық жылдарындағы баспасөздер
Ереулі атқа ер салмай
Әскери коммунизм саясаты
Семей губерниясындағы ашаршылық және оның салдары
Голощекин және Қазақстан
Шәкәрім поэзиясының негізгі арқауы
Ашу процесіндегі биохимиялық өзгерістері
Жамбыл - ізгілік жолындағы азатшыл азаматты нәсіліне, ұлтына бөлмеген шын мәніндегі интернационалист ақын
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Құлатай үйге кірген соң, бойы бір тұтам ашулаңды
Жұқпалы емес иммунологиядағы жетістіктер Ф. Бернетке иммунологиялық бақылау концепциясын ашуға мүмкіндік берді
Грамматикалық жағынан қарасақ, жолдау сөзінің түбірі жол
Василиса Егорға ашулы пішінмен күдіктене қарап
Ғабит Мүсірепов - халықтың шын мәніндегі сүйікті жазушысы
Жәлменде Байшығашұлы турады әңгімелер
Бұқар жыраудың толғаулары, шын мәнінде Абылай дәуірінің айнасы