Бұрыш түрлерін ата

Қызықты математика.
Мақсаты: 1. Оқушылардың математикадан алған білімдерін тексеру.
2. Әр түрлі тапсырмалар арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту
3. Пәнге қызығушылықтарын ояту, байқампаздыққа достыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: нақыл сөздер, суреттер.
Түрі: Жарыс сабақ.

Сайыстың өту барысы.
1. Ұйымдастыру.
- Бүгін біз қай топ жеңіске жететінін анықтаймыз. Әр топ өздерінің аттарын таңдайды.(Жеребе алу тәсілімен.) Сол таңдаған аттарына байланысты мақал айту.
1-топ Білімділер 2топ Еңбекқорлар
- Кім жүйрік болса сол алады.
1-кезең. Білім аукционы
Біліміңді бағала, 2 топқа сұрақтар беріледі, топ мүшелері сұраққа жауап береді. Қай топ дұрыс жауап берсе, сол топ ұпай алады.
1) Таяқшаның екі шеті бар.
Бір шетін кескенде таяқшаның шеті неше болады?
2) Жеті рет кір жуғаннан кейін сабынның көлемі ұзындығы жағынан да, ені жағынан да, қалыңдығы жағынан да 2 есеге кішірейді Қалған сабын неше рет кір жууға жетеді деп ойлайсыңдар?(7)
3) Үстелдің 4бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастасақ неше бұрышы қалады?(5)
4) Әжесі немересіне 8қолғап тоқиды. Немересі нешеу? (4)
5) Қандай тастар суда жоқ?(құрғақ)
6) Су қайда құрғақ болады?(картада)

2- кезең Кім зерек?
1-топ.
1. Үшбұрыштың түрлерін ата.
2. Шаршы деп қандай фигураны атайды?
3. 1ғасырда неше жыл бар?
4. Ұзындық бірліктерін ата.
5. Шаршының 1 қабырғасының ұзындығы8см, ауданы нешеге тең?
2-топ.
1. Бұрыш түрлерін ата.
2. Үшбұрыш деген қандай фигура?
3. 1тәулікте неше сағат?
4. Масса бірліктерін ата
5. Шаршының ауданы 36см, қабырғасының ұзындығы нешеге тең?

3-кезең Келесі
Әр топқа 5сұрақтан беріледі. Егер топ жауабын білмесе, топ капитаны келесі сұраққа көшуін сұрайды.
1-топ Білімділер.
1. Ұзындығы 6см, ені 7см тік төртбұрыштың ауданы нешеге тең?
2. Бірдей 9 ыдыста 45кгбал бар. Осындай 12ыдыста неше кг бал бар?
3. 936 саны 9 - ға бөліне ме?
4. Екі адам 2сағат шахмат ойнады, әрқайсысы неше сағат ойнады?
5. 1 кг мақта ауыр ма, 1 кг темір ауыр ма?
2-топ Еңбекқорлар.
1. Тік төртбұрыштың ұзындығы 6см, ені 4см периметрін тап.
2. Әлібек 1айда 7қызықты кітап оқыды. Осы қарқынмен 1жылда қанша кітап оқиды?
3) 1050 саны 5бөліне ме?
4) 1 тәуліктің 1 6 нешеге тең?
5) Ең үлкен төрт таңбалы санға1 - ді қоссаң неше шығады?

4 - кезең Кім жылдам?
1топ Білгірлер
3 3 3 3 3 3 =999
2 топ Еңбекқорлар
5 5 5 5 5 550
5 кезең Қызықты есептер
1-топ ----------------------------------------------- 2топ
Бес бұтақты ағашта, ----------------------------11 түйе, 5 жылқы,
Бұтақ сайын бес алма, -------------------------2 сиыр, 2 ешкі,
Біреуін бер Омарға, -----------------------------2 қоян, 3 түлкі,
Сонда қалмақ қанша алма? (24) ----------- Таба алмасаң бұл күлкі?

6 - кезең Сергіту сәті
Әр сұраққа қимылмен жауап беру.
- Қалың қалай?
- Жүзуің
- Алысқа қара.
- Қол бұлға
- Түнде ұйықтайсың ба?
- Қалай
Қорытынды шығарып, топтарды марапаттау.



Ұқсас жұмыстар

Математика сабақтарында оқушылардың үлгірмеушілігін болдырмау (2 сынып бойынша)
Математика пәнін ұлттық салт-дәстүрмен байланыстыра отырып оқыту
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудың жолдары
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Мектеп жасына дейінгі балаларды санауға үйрету жолдары
Алқа тұқымдастары қызанақ, бұрыш және картоп дақылдарының тарихы
Мектепке дейінгі балаларда қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру жұмыстарын ұйымдастыру
Жобаның бюджеті
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту