Сирек кездесетін аңдар мен құстардың суреттері көрме

Білім беру аймағы: Таным.
Бөлімдер: Айналамен танысу.

Тақырыбы: Қызыл кітап құпиясы.
Мақсаты: Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы туралы түсініктерін қалыптастыру оның маңызы туралы түсіндіру. Табиғатқа деген сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу.

Сөздік жұмысы: сирек кездесетін аңдар
Билингвалды сыңары: Қызыл кітап - Красная книга.
Заттық дамыту ортасы: Сирек кездесетін аңдар мен құстардың суреттері көрме.
Шаттық шеңбері: Күндей жадырап, айдай арайлап, жұлдыздай жарқырап, судай таза көңілмен бүгінгі күнімізді бастайық.
Күтпеген сәт:
Сауысқан ұшып келеді.
- Балалар, маған мынау қандай кітап екенін түсіндіріп беріңдерші?
Тәрбиеші: Қане, сауысқан берші көрейік. Ой, балалар бұл Қызыл кітап.
Тәрбиеші балаларды сирек кездесетін аңдар мен өсімдіктер жайлы кітаптардан жасалған көрмеге шақырады.
Бұл кітаптарда осы сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктер туралы анықтамалар, қызықты әңгімелер және олардың түрлі - түсті суреттері бар.

Қызыл кітаптың маңызы зор. Ол жойылып бара жатқан аң - құстарды, өсімдіктерді қорғауға, оларды аулауға, бейберекет жасауға тыйым салады және туған табиғатымыздың байлығын қорғап, кейінгі ұрпақтарға жеткізуді мақсат етеді. Сол арқылы табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелейді.
Әліппе дәптермен жұмыс: Н. Хасенов Қызыл кітап .
Тапсырма: Қызыл кітап дегенді қалай түсінесің?
- Қызыл кітапқа енген жануарлар мен құстарды ата.
Қызыл кітап деп неге аталған?
- Сирек кездесетін қандай өсімдіктер мен жануарларды білесіңдер?

Әліппе дәптермен жұмыс: С. Асанов Наурызым қорығы .
Тапсырма: Сен тұратын жерде қандай қорық бар, әңгімелеп бер.
Берілген үш көріністі суреттеп, тауып бер.
Балалар сауысқан мен амандасады.
Балалар көрмені көріп сұрақтар қояды.
Қойылған сұрақтарға жауап береді, жойылып бара жатқан аң - құстарды атайды.
Балалар, салған суреттеріңді сауысқанға көрсетейік.
Тәрбиеші: Сауысқан Қызыл кітап не екенін түсіндің бе?
Сауысқан: Рахмет, сіздермен мен Қызыл кітапқа енген жануарлар мен құстарды білдім.(Сауысқан өзінің сыйлығын беріп ұшып кетеді.
Тәрбиеші: Балалар, сендер іс - әрекетке жақсы қатысып, сұрақтарға дұрыс жауап бердіңдер, жарайсыңдар балалар.
Балалар сауысқанға орындаған тапсырмаларын қуана көрсетті.

Күтілетін нәтиже:
Білу: Сирек кездесетін аңдар мен құстарды білді.
Меңгеру: Қызыл кітап , оның маңызың меңгерді.
Жасай алу: Әліппе дәптермен жұмыс жасай алды.



Ұқсас жұмыстар

Қазақстандағы археологиялық және этнографиялық ескерткіштер – тарихи туризм нысаны
ЖЫЛДЫҚ МЕКТЕПТЕ БИОЛОГИЯ ПӘНІН ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Әл – Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің Биология мұражайындағы омыртқалы жануарлардың био алуан түрлілігі
Балалар мұражайлары
Дүниені дүниеге көзқарас арқылы танимыз
Құстардың ұрпағын өрбітуі
Қазақстан Республикасының туристік зоналарына қысқашы сипаттама
Батыс Қазақстан облысы жайлы
Қорықтардың қоршаған ортаны қорғаудағы рөлі
Таңбалы тас суреттері
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы