Тест тапсырмасы

Ақтөбе қаласы, № 39 қазақ орта мектебінде
Бастауыш сынып мұғалімі Аспантаева Лида Батырбековна

Сабақ тақырыбы: Қазақ халқының ұлттық киім үлгілері
Сабақ мақсаты:
Білімділік: Конус пішінін жасау тәсілін меңгерту; ұлттық киімдерді конус пішінді үлгілер арқылы құрастыру тәсілін меңгерту;
Дамытушылық: Оқушылардың ұлттық киім жайлы түсінігін кеңейту және киім үлгісін жасауға қызығушылықтарын арттыру, шығармашылықпен жұмыс жасау қабілеттерін арттыру;
Тәрбиелілік: Оқушыларды ұлттық киім үлгісін жасауда ұқыптылыққа, эстетикалық танымдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі және қажетті материалдар: қағаз, мата, желім, қылқалам, қарындаш, қайшы, жіп, циркуль, слайд, интерактивті тақта.
Енбек нысаны: ұлттық киім үлгілері, нұсқау карта, түрлі түсті қағаз, мата, таспа, желім, қайшы

Сабақ барысы: I. Психологиялық тренинг

II. Ереже құру

III. Сабаққа қажетті кіріспе видеофильм
Көрген видеофильмдеріне байланысты сұрақтар:
- Не байқадыңдар?
- Не көрдік?
- Қандай ұлттық киімдерді көрдік?
- Қазір көшеде ұлттық киім киген адамдарды көресіңдер ме?
- Қандай уақыттарда киген?

Қауіпсіздік ережесі
1. Қайшыны біреуге ұсынған кезде, оның ұшын өзіңе қаратып ұста.
2. Қайшыны ашық қалдырма.
3. Қағазды ұстап тұрған саусағыңды қиятын сызыққа жақын ұстама.

Әже бейнесін жасау ретін түсіндіру

Қорытынды сұрақтар мен тапсырмалар:
 Қазақтың ұлттық киімдерінің түрлерін айт.
 Олар қалай аталады?
 Ұлттық мерекелік киімдердің күнделікті киетін киімдерден ерекшелігі қандай?
 Ұлттық киімдерді қалай безендіреді?

Тест тапсырмасы
1. Композиция дегеніміз не?
А) заттың жанынан қарағандағы сұлбасы
Ә) дайын бұйымды бейнелеп салу
Б) түрі, түсі әртүрлі безендіру элементтерін, бөліктерін бір - бірімен сәйкес үйлестіріп, орналастыру
2. Панно дегеніміз не?
А) Бұл қандай да бір мекеменің, үйдің қабырғасын безендіретін сурет
Ә) Шеңбер жасауға арналған құрал
Б) Зергерлік бұйым салатын қобдиша
3. Пішін деген не?
А) Жүннен жасалған бұйым
Ә) Бір заттың басқа материалдан жасалған шағын үлгісі
Б) Көркемделген бедел
4. Фольга дегеніміз не?
А) Алюминий мен қорғасын металдарының қоспасынан дайындалған материал
Ә) Қапталып дайындалған бұйым
Б) Түрлі әшекейлер
5. Кесте дегеніміз не?
А) Бірінші қағаздан жасалған бұйым
Ә) Қазақ халқының қолөнерінің бір түрі
Б) Тігіс түрлері

Бағалау
Қорытынды: Біз нені үйрендік?



Ұқсас жұмыстар

Рейтинг - білім мен біліктіліктің, оқушының жеке басындағы сапалығының жиынтығы
Тест формалары мен түрлері
Тест тапсырмаларының түрлері және тиімділігі
Қазақ әдебиеті сабақтарында тесттерді қолдану жолдары
Тест тапсырмаларын жасау және таңдау
Оқушылардың білімін жетілдіру кезіндегі тест жүйесінің тиімділігі
Мектеп оқушыларын компьютерлік графикамен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру
Delphi ортасы туралы түсінік
Педагогикалық практикадан есеп
Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабақтарында оқытудың көрнекілік әдісін жүзеге асыру жолдары
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
СЕРІКТЕСТІКТІҢ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАҚСАТТАРЫ ЖӘНЕ МӘНІ
Aidstest және Dr.Web детектор-программалары
Некелікпен қанағаттануға арналған сұрақнамалық тест
“АГРОВЕТОРТАЛЫҚ” ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІНІҢ ЖАРҒЫСЫ
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Алдияр екі жағын беттестіріп көріп
Өнеркәсіп кәсіпорындары тиісінше бірнеше акционерлік қоғамдар мен серіктестіктерге біріккен
Қатынас бойынша серіктестің эмоционалды жағдайларын басқару