Идеал газдың ішкі энергиясы

Қызылорда қаласы, И. Әбдікәрімов атындағы
аграрлық техникалық колледжінінің
физика пәнінің оқытушысы
Куздеубаева Перизат Сайфуллақызы

Тақырып: Идеал газдың ішкі энергиясы. Жылу мөлшері
Сабақтың мақсаттары:
а) білімділік: Оқушыларға идеал газдың ішкі энергиясы туралы мағлұмат бере отырып, ішкі энергияны өзгерту тәсілдерін түсіндіру.
Жылу мөлшері және жылу алмасудың молекулалық көрінісін тұжырымдау.
б) тәрбиелік: адамгершілікті, достықты, адалдықты қадір тұтатын, өзі мен
өзгенің іс - әрекетін әділ бағалай білетін, өзін - өзі тәрбиелей алатын азамат болып қалыптасуға жағдай жасау.
в) дамытушылық: практикалық дағды, іскерлікті қалыптастыру. Физиканы өмірмен байланыстыра отырып оқушыларға кәсіптік бағдар беру.
Оқыту әдістері: түсіндіру, баяндау, лекция, миға шабуыл, АКТ( ақпараттық коммуникативті технология ), ұжымдық оқыту стратегиясы
Сабақтың көрнектілігі: слайдтар, интерактивті тақта, видеороликтер, тірек конспектісі, бағалау жетондары, электрондық оқулық, үлестірме материалдар
Пәнаралық байланыс: математика, электротехника. химия

Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа қатысу көрсеткішін тексеру, олардың дайындығына
және дәрісхана тазалығына назар аударып, оқушыларды 3 топқа бөлеміз.

II. Өткен тақырып бойынша оқушылардың білімін тексеру.
Ой шақыру. Не білеміз?
Балалар, сабағымызды бастамас бұрын өткен тақырыптар бойынша мынадай
сұрақтарға жауап берейік.(ассоциациалық карта толтыру). Қай топ бірінші болса, сол топқа бағалау парақшасы беріледі.
Қатты дененің қасиеттерін атаңыздар
I Өткен тақырып бойынша оқушылардың білімін бағалап, кемшіліктері мен жетістіктерін атап өтіп, оқытушының қорытындылауы.

IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Оқушыларды жаңа сабақ тақырыбымен, мақсатымен және қаралатын сұрақтарымен таныстыру.
Жаңа сабақ тақырыбы: Идеал газдың ішкі энергиясы. Жылу мөлшері
Қаралатын сұрақтар:
1. Молекула - кинетикалық теориядағы ішкі энергия
2. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері
3. Жылу мөлшері
Жаңа тақырыпты оқытушының түсіндірмелі - иллюстративті әдістерді (лекция, слайдтар, видеороликтер, флипчарт) қолдану арқылы түсіндіруі.
Ұжымдық оқыту стратегиясы бойынша оқушыларға үлестірме материалдар таратылып беріледі де, олардан оқып - талдаулар сұралады. Содан соң олардың білімдерін, жаңа тақырыпты қалай меңгергендігін бақылау барысында бірнеше сұрақтар қойылып, тірек конспектісі толтырылады
1. Ішкі энергия дегеніміз не?
2. Бір атомды идеал газдың ішкі энергиясы неге тең?
3. Неге бір атомды газ деп атаймыз?
4. Бір атомды идеал газдың ішкі энергиясы неге тәуелді?
5. Ішкі энергия қандай макроскопиялық параметрлерге тәуелді?
6. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдерін ата
7. Жылу мөлшері дегеніміз не?
8. Жылу алмасудың молекулалық көрінісі қандай?

V. Жаңа тақырыпты пысықтау
1. Кім жылдам әрі білгір? ойыны
Интерактивті тақтада жасырылған суреттерді ашып көру арқылы оқушылар
ішкі энергияның өзгерісін анықтайды (слайд)
V I. Жаңа тақырыпты бекіту.
Жаңа тақырыпты бекіту барысында әр топтан бір – бір оқушы шығып интерактивті тақтадағы формулалардың мәнін ашады

VII. Оқытушының жауаптарды толықтыра отырып топ белсенділерін бағалауы және қорытындылауы.
VIII. Үйге тапсырма беру.
Физика 10 кл – авторы: Г. Я. Мякишев, Б. Б. Буховцев
а) Бүгінгі лекциядан түсінік дайындау.
в) Қосымша әдебиеттерден осы тақырып бойынша мәліметтер жинау



Ұқсас жұмыстар

МОЛЕКУЛАЛЫҚ ФИЗИКА БӨЛІМІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Көп атомды газдың ішкі энергиясы
Ішкі энергия туралы
Ішкі энергия жайлы мәлімет
Ішкі энергия жайлы
Термодинамиканың негізі
Газдардың кинетикалық теориясы
Негізгі термодинамикалық жүйелер
Жылу табиғаты
Молекулалы-кинетикалық теория
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Нашақорлықтың, маскүнемдіктің, алкоголизмнің алдын алудағы Ішкі Істер Органдарының қызметі
Мұғалжар тауының климаты және ішкі сулары
Ішкі қатынастағы контейнер паркінің жұмысын есепке
Мысықтың ішкі құрылысы
Ішкі мүшелер (висцеральные органы)
Құрсақ - құрсақ қабырғасынан және ішкі ағзалар орналасқан құрсақ қуысынан түрады
XVIII ғ. соңы мен XIX ғ. басында Кіші жүз қазақтарының едәуір бөлігі Еділ мен Жайық өзендерінің сағасындағы жерлерге көшіп барды да 1801 жылы Ішкі немесе Бөкей (өздерінің бірінші ханы Бөкейдің есімімен) Ордасының негізін қалады
Э - лық процестің ішкі реттелу заңдылықтары, яғни қоздырғыш (микроб) пен ие (адамдар мен жануарлар) арасындағы әрекеттестік көптеген сыртқы көріністермен сипатталады
Идеалдар адам өмірінде әрі мақсат, әрі дамуы үшін қозғаушы күш есебінде