Г дыбысы мен әрпіСабақтың мақсаты:Білімділігі

Сабақтың тақырыбы: Г дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Г дыбысы мен әрпін таныстыру; г әрпі бар сөздерді дұрыс оқыту, сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету.
Дамытушылығы: Г дыбысын білдіру арқылы оқушылардың тіл байлығын, ой - өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілігі: Ұқыптылыққа, жинақтылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Әдіс - тәсілдері: әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ - жауап.
Көрнекілігі: суреттер, буындар, сөздер, көгершін макеті, үнтаспа, кеспе әріптер.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
Сабаққа зейіндерін аударту.
Психологиялық дайындық
Аспан түрді түндігін,
Жерге сәуле жайылды.
Неткен ашық күн бүгін.
Қайырлы күн, қайырлы!

2. Үй тапсырмасын пысықтау.
Кім кінәлі өлеңін жатқа сұрау( 2 - 3 оқушы)
1. Өткен сабақта қандай әріппен таныстық?
2. Баспа түрінен және жазба түрінен кім көрсетеді?
3. Ү дыбысының жазба түріндегі бас әрпін, кіші әрпін кім көрсетеді?
4. Үкі деген сөзді кім жазып көрсетеді?
5. Үкі деген сөзде неше дыбыс бар?
6. Үкі деген сөз бе, сөйлем бе?
7. Ү қандай дыбыс?
- Балалар, сұрақ - жауап арқылы нені құрастырдық?
- Гүл құрастырдық.
- Барлығың гүл деп айтып көрейікші. Гүл деген сөз бе, сөйлем бе?
- Гүл сөзінде неше дыбыс бар?
- Гүл деген сөзде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр?

3. Жаңа сабақ
Балалар, олай болса біз бүгін Гүл дегенде келетін Г дыбысымен танысамыз. Г дыбысы мен әрпін көрсету. Г әрпінің баспа және жазба түрімен таныстыру.
Бағандағы сөздердің мағыналарын түсіндіре отырып, хормен буынға бөліп оқыту. Слайд арқылы суреттерін көрсету.

Сергіту сәті:
Шаршағанда ырғалып,
Гүлге ұқсап демалам.
Қанатымды бір қағып,
Гүлдей болып жайқалам.

Оқулықпен жұмыс кезеңі
Г дыбысына берілген бағандағы сөздерді оқушыларға буындатып оқыту.
- Г дыбысы бар буындарды теріп оқыту.
Ақ көгершін өлеңін бір оқушыға мәнерлеп оқыту. Мағынасына тоқталып өту.

Дәптермен жұмыс кезеңі
- Г әрпінің элементтерімен таныстыру.
- Ауада жазып көрсету.
- Тақтаға үлгі көрсету.

4. Сабақты қорыту
1 - қатар Жоқ буынды тап ойыны Ше..., өшір..., іл..., ір..., бәй.... 2 - қатар Сөздерде неше буын бар ойыны Шегіртке, бәйге, Құлагер, ілгіш, гүл.
3 - қатар Буындардан сөз құра ойыны
Әң, гі, ір, ге, ме, жі, гер, шін, кө.

Ақ көгершін әнін айтып сабақты қорыту
Оқушыларды мадақтау.
Үйге тапсырма: Г дыбысы мен әрпін оқу .



Ұқсас жұмыстар

Баланың дамуына ойыншықтың тиімділігі
Мектепалды даярлық сынып балаларын білім беру субъектісі ретінде ойын технологиялары арқылы дамыту
Бастауыш мектептің 2-сыныбындағы қазақ тілі сабағында білім, білік, дағдына қалыптастыру жолдарын қарастыру
Қазақ халқының ұлттық ойындарының зерттелуі
Педагогикалық процесінің компоненттері Мазмұндағы басымдылық
Балалар әдебиетінің дамуы
Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағын оқытуда көрнекі құралдарды пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылықтары мен қабілеттерін дамытудың жолдары
Бастауыш сыныпта сауат ашу әдістемесі
Қазақ тілін оқытуда жүргізілетін жаттығулар
Бастауыш сыныпта ойынның оқыту және тәрбиелеу бірлігін жүзеге асыру
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
МЫҢЗЫҚҰЛЫ ЕДІЛ ҚАҒАН
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
БУМЫН ҚАҒАН