Мұртаза Интернат қоймасы
Әдебиеттік оқу, Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы: Ш. Мұртаза Интернат қоймасы
Сабақтың мақсаты
Оқушыларға Т. Рысқұлов өмірі жайлы 2 - сыныпта оқығанды еске түсіре отырып, Ш. Мұртазаның Интернат қоймасы әңгімесін түсініп оқуға, жеткізе білуге үйрету.
Дам: сөйлемді дұрыс құрауға, жеткізе білуге үйрету.
Тәр. мәні: шыншылдыққа, батырлыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже
1. Мәтінді мәнерлеп оқиды, мазмұнын баяндайды. Сыныпта ынтымақтастық атмосфера туады.
2. Оқушылар топтық жұмыс жасауға дағдыланады.
3. Сұраққа жауап бере отырып сыни ойлайды.
4. Оқушылар өзін - өзі бағалауға үйренеді.
5. Жағдаяттардан шыға алады.
Қамтылатын модульдер
1. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (топтық жұмыс)
2. Блум таксономиясы,
3. АКТ, бағалау, Диалог
Бағалау
Топтың өзін - өзі бағалауы. Жауап бергендеріне қарай қызыл - 3, жасыл - 5, сары - 4, түсті дөңгелекшелер беріледі.
Белсенді - 3балл, түсіндіру - 4балл, ойдан құрастыру - 5балл
Ресурстар
Суреттер
Кеспелер
Стикерлер
Бағалау парағы
Ш. Мұртаза Интернат қоймасы. Қысқа мерзімді жоспар жүктеу
Шерхан Мұртаза әңгімелеріндегі диалогтың кейіпкер мінезін ашу, образ жасаудағы рөлі
Шерхан Мұртаза – жазушы, аудармашы, қоғам қайраткері
Шерхан Мұртаза
Шерхан Мұртаза туралы
Шерхан Мұртазаның «Қызыл жебе» (екі кітап), «Жұлдыз көпір», «Қыл көпір», «Тамұқ» атты бес кітаптан тұратын хамса-романын әдеби тұрғыда талдау
Тарихи романдарды ерекше тездікпен даму сипаты
Қазақтың ұлы жазушылары
Ш.Мұртазаның «Тұтқын бала» әңгімесін оқыту
Американдық ағылшын тілінің лексикалық ерекшеліктері
Драма және драматургия негіздері
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Шерхан Мұртаза
Ш.МҰРТАЗАНЫҢ «ҚЫЗЫЛ ЖЕБЕ» РОМАНЫНДАҒЫ ТАРИХИ ШЫНДЫҚ
Мұртаза Шерхан
Сібір жылнамаларындағы Көшім хан деген тарауда Көшімді Қазақ Ордасынан келген Мұртаза ұлы
Мұртаза БҰЛҰТАЙ
Жамбыл - ізгілік жолындағы азатшыл азаматты нәсіліне, ұлтына бөлмеген шын мәніндегі интернационалист ақын
Майлар қоймасы
Ұнды қоймасындағы өтетін жердің ені
Уақытша сақтау қоймасын құруға арналған лицензия бергені үшін алымдар