Қабылдауды ұйымдастыру
Сабақтың тақырыбы: Жануарларға ауа, жарық, жылу және су қажет
Карта: Ауызша сабақ 1Сабақ типі: БиС технологиясы бойынша жаңа тақырыпты түсіндіру.
Технология: БиС технологиясы, Ауызша сабақ - 1 картасы.
Сабақтың көрнекілігі: матрица, тірек сөздер, сын тұрғысынан сұрақтар, қарама - қарсы сұрақтар;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.(оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту)
Әдіс – тәсілі: БжС технологиясы,
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Мұғалім жаңа тақырыпқа қысқаша кіріспе мәлімет береді.
а) Қабылдауды ұйымдастыру. Тірек сөздермен жұмыс.
Тақтадағы тақырыпқа байланысты тірек сөздерді балалар
1 минут ішінде оқып, есте сақтайды. Белгіленген уақыт біткен соң блок жабылады. Балалар естерінде қалған сөздерді дәптерлеріне жазады, жазып болған соң сөздердің саны матрицаға енгізіледі, сонан соң блок ашылады да, балалар қалдырып кеткен сөздерді дәптерлеріне жазып алады. Егер оқушылар 7 сөзді тез есте сақтап, дәптерлеріне жазып берсе, бұл ТКШ (төменгі көрсеткіш шектігіндегі) тапсырманы орындағаны, келесі сабақта жоғары АКШ (аралық көрсеткіш шектігіндегі) тапсырмаға қарай өту керек, яғни, келесі сабақта 14 сөз беріледі. Бұл кезең жаңа сөзді есте сақтаудың бір түрі. ООМ - на (оқушылардың партада отыруы бойынша ) матрицаға бірінші баға енгізіледі.
Тірек сөздер: тыныс алу, ауа, жарық, жылу, су, азық, тіршілік, көру, ұйқы, шөл, ылғал, суат, ойық, топырақ,,
ІІІ. Карта:. Ойлауды ұйымдастыру.
Мәтінмен жұмыс - 3 минут беріледі.
Балалар мәтінді оқып, одан тірек сөздерді тауып, тақырып бойынша мазмұнын ашуы тиіс. Сонымен бірге балалар мәтінді көңіл қойып оқуға нұсқау алады. Себебі, мұғалім сабақты сұрау барысында ұсақ детальдарға көңіл қоятындығын ескертеді.
Қарама – қарсы сұрақтар:
1. Жануарлар тіршілігі үшін не қажет?
2. Олар немен тыныс алады?
3. Топырақта нелер тіршілік етеді?
4. Топырақта тіршілік ететін ұсақ жәндіктер немен тыныс алады?
5. Топырақтың барлық қуыстарын не толтырып тұрады?
6. Топырақта тіршілік ететін ұсақ жәндіктердің қандай пайдасы бар?
7. Топырақты қопсыту арқылы қандай жағдай жасайды?
«Төрелік» ақпараттық жүйесін сот қызметкерлері пайдалануға арналған электрондық кітапша құру
Дәрі-дәрмек дайындайтын мекеме
OLAP ТЕХНОЛОГИЯСЫН ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУДЫ ҚОЛДАУ ЖҮЙЕЛЕРІНДЕ ҚОЛДАНУ
Мәжілісті өткізу
Азаматтарды қабылдау және мемлекеттік органның олардың өтініштерін қарау тәртібі
Дене шынықтыру және спорт саласындағы проблеманың қазiргі жәй-күйiн талдау
Мектеп жасына дейінгі баланың қабылдау түрлері мен қасиеттері
Қонақжайлылық кәсіпорнының басқару шешімдері.
«Жалпы тіл кемістіктері бар балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері»
Допты қос қолмен жоғарыдан беру
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi