Жақсы мен жаман

Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Жақсы мен жаман
Мақсаты: Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын ашу, түсіндіру; өлең жолдары арқылы жақсы мен жаманды ажырата білуін меңгерту: балалардың шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту, жақсы мен жаман туралы өз ойларын ашып айта білуге баулу; жақсы болып өсуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер, қажетті құралдар: жақсы бала мен жаман баланың іс әрекеттері туралы суреттер, слайд
Сөздік жұмыс: Шалалық, тырысып, ұрысып
Билингвальді компонент: Жақсы - хорошо, жаман – плохо.

Мотевециялық қозғаушылық
Балалар, бүгін бізде ерекше күн, бізге көп қонақтар келіп отыр. Қане, қонақтармен амандасып алайық.
Алдымыздан кезіккен,
Көп танысты көреміз.
Бәріне де ізетпен,
Біздер сәлем береміз.
Сәлеметіздер ме, апайлар!

Ұйымдастырушылық - ізденістінік
Балалар бүгінгі көркем әдебиет оқу іс - әрекетінде біз адам бойындағы Жақсы мен жаман әдеттер туралы әңгімелесеміз. Олай болса шеңберге тұрып, Мен қандаймын? деген ойын ойнайық.
Ойын шарты: Мен қолымдағы допты лақтырып Сен қандай баласың? - деп сұраймын. Сонда сендер өздеріңнің қандай бала екендеріңді айтасыңдар.
- Дамир, сен қандай баласың?
- Мен әдепті баламын.
- Қызғалдақ, сен қандай баласың?
- Мен әдемі баламын.
- Мерей, сен қандай баласың?
- Мен тәртіпті баламын.
- Қанағат, сен қандай баласың?
- Мен таза баламын Біздің балалар өте жақсы балалар екен. Бойымызда осындай жақсы әдеттердің табылғанына мен қуанып тұрмын.
- Балалар бүгін біз Рақым Тышқанбаевтың Жақсы мен жаман өлеңімен танысамыз.
- Балаларға жақсы мен жаманның суретін көрсетіп өз ойларын сұрау.
Жақсы мен жаман. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Құрандағы ахлақ мәселесі
ХІХ ҒАСЫР ӘДЕБИЕТІНДЕГІ ӘЙЕЛ БЕЙНЕСІ
15-16 ғ. жыраулар мен ақындар поэзиясындағы әлеуметтік ойлар
МҰСЫЛМАН БАУЫРЛАРМЕН АРАЛАСУДАҒЫ ӘДЕПТЕР
Жер асты сулары
ӘБУ ХАМИД ӘЛ-ҒАЗАЛИДІҢ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖҮЙЕСІ
Жаман мінездердің басы төрт мінез
АНТРОПОЦЕНТРИКАЛЫҚ МАҚАЛ - МӘТЕЛДЕРДЕГІ ӘЙЕЛ БЕЙНЕСІ
Тіл – тілдің лексикасы және грамматикалық құрылысы
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар.(Отбасындағы бала тәрбиесі)
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары