Біреу білсем екен демеклік

5-сынып
Жаратылыстану
Сабақтың тақырыбы: Айналамыздағы дыбыстық құбылыстар
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға табиғаттағы дыбыстық құбылыстардың ерекшелігімен таныстыру, дыбыс шығару көздерін, денені қозғалысқа түсіру арқылы дыбысын естуге болатындығын бақылау нәтижесінде білім беру;
2. Дыбыстың естілуі, есту органдарын сақтау талаптарын орындау керектігін түсіндіру арқылы тәрбиелеу;
3. Тәжірибе жасау арқылы әр түрлі заттардың дыбыс өткізгіштігін салыстырады, қорытынды шығарып, пікірін айтуға үйретеді, дағдыландырады, дамытады;
Көрнекі құралдар: үнтаспадағы әр түрлі дыбыстар, камертон, домбыра, сызба – құлақтың құрылысы , кестелер, суреттер, заттар;
Сабақ типі: Жинақтау
Сабақ түрі: интегративті сабақ
Сабақ әдісі: тәжірибе, суреттеу, кластер стратегиясы
Сабақ тәсілі: Жеке - дара
Пән аралық: байланыс: музыка, әдебиет, биология
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу сабаққа даярлығын
тексеру, назарын сабаққа аудару
2. Психологиялық дайындық:
а) Абайдың жетінші қара сөзі
ә) Жазғытұрым өлеңі
Жетінші сөз

Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады.
Біреуі – ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Бұлар – тәннің құмары, бұлар болмаса, тән жанға қонақ үй бола алмайды, Һәм өзі өспейді, қуат таппайды. Біреу білсем екен демеклік. Не көрсе соған талпынып,
жалтыр – жұлтыр еткен болса, оған қызығып, аузына салып, дәмін татып қарап, тамағына, бетіне басып қарап, сырнай – керней болса, дауысына ұмтылып, онан ержетіңкірегенде ит үрсе де, мал шуласа да, біреу күлсе де, біреу жыласа да тұра жүгіріп, “ол немене?”, “бұл немене?” деп, “ол неге үйтеді? ”, “бұл неге бүйтеді?”деп, көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді. Мұның бәрі – жан құмары, білсем екен, көрсем екен, үйренсем екен деген.
(Абай Құнанбаев)

3. Үй тапсырмасын сұрау.
Даналық ағашы сұрақтар беріледі.
1. Дыбыс дегеніміз не?
2. Дыбыстың өлшем бірлігі?
3. Айналамыздағы дыбысты қалай естиміз?
4. Дыбыстың шығуына мысал айт?
5. Дыбыстың өте қатты болуы адам ағзасына әсер ете ме?



Ұқсас жұмыстар

Абайдың 4, 7, 14, 19, 20 - қара сөздері
Абай-қазақ халқының хәкімі
Абай философиясы. Абай - қазақ халқының ұлтының және ұлт ретінде өмір сүру құқығының белгісі
Абайдың қара сөздері (1-10)
Бала тәрбиесіндегі ислам мен дәстүр
Абайдың қара сөздері және оның тәрбиелік мәні
Әдебиеттану - көркем әдебиет мәселелерін зерттейтін ғылым
Абайдың жетінші, отыз алтыншы, отыз жетінші, отыз сегізінші қарасөздерінің ағылшын тілі аудармасындағы тілдік ерекшеліктері, аударма мәтініне салыстырмалы талдау жасау, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық ерекшеліктері
РУХАНИЛЫҚ - АДАМ ӨМІРІНІҢ МАҚСАТЫ
Абайдың философиялық көзқарасы
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы туралы
Жұмабаев Мағжан Бекенұлы туралы
Жұмабаев, Мағжан Бекенұлы
НЕКЕНІ БҰЗУ
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы
Көк - құстың еркін мекені
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Райымбектің үнемі Ұлы жүз қолының атақты батырларымен тізе бүктіре отырып, ата мекенді жаудан тазартудағы ерліктері - ұрпаққа үлгі боларлықтай
Бір кептер үлкен қайыңның салалы бұтағындағы қалың көк жапырақтардың арасында бейқам отыр екен, ентіге жалпылдап, жоғарғы жағындағы бұтаққа монтық қара қарға келіп қоныпты
Есім хан қазақ тарихында Еңсегей бойлы ер Есім деген атпен әйгілі болды, оған бұл атақ 1598 - жылы ағасы Тәуекел ханмен бірге Мауреннахрға жасаған жорықта ерекше көзге түскені үшін берілген екен