Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Әдіс тәсілдер
Сабақтың атауы: Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Мақсаты: Зат есімнің септелуі мен зат есімді қайталау
Оқу нәтижесі: Өз білімін тәжірибеде қолданады;
Сөздік қорларын толықтырады.
Әдіс тәсілдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;+
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;+
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;+
Оқыту мен оқуды ақпараттық - коммуникативтік технологияларды пайдалану;
Талантты және дарынды балаларды оқыту;
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу+
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Дереккөздер: Оқулық, терек сызбалар, кластер
Сөздіктер
1. Психологиялық даярлық Қала тұрғындары .
4. Жаңа сөздерді қайталау
Ғалам - әлем - жержүзі - дүниежүзі
Таныған - білген - белгілі
Болған - мойындаған
Тәуелсіз - геменді - еркін - дербес
Заң - ереже - қағида
Қабылданды - бекітілді
Терезесі тең - қатар - бірдей
Тарады - жайылды
Жаңалық - хабар
Қолдады - мақұлдады
Іле - шала - лезде - тез - жылдам
Үй тапсырмасын тексеру.
Семантикалық картамен жұмыс
Бекіту:
1. Сөз топтары деген не?
2. Қазақ тілінде неше сөз табы бар? Оларды ата.
3. Түбір сөз дегеніміз не?
4. Қосымша дегеніміз не?
5. Қосымша неше топқа бөлінеді?
6. Жұрнақ дегеніміз не?
7. Жалғау дегеніміз не? Оларды ата.
Топтық кластер
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі жүктеу
Оқытудың жаңа әдіс - тәсілдері
Оқытудың педагогикалық технологиялары
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ АЯСЫНДА ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Қысқа мерзімді жоспарға қалыптастырушы бағалауды енгізу
ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА БОЙЫНША ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Биология анықтамалылығы журналы
Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығы
Педагогикалық практикадан есеп
Бастауыш мектепте жаңартылған мазмұнында білім беруді жоспарлау әдістемесі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері