Өсімдік мүшесі Жеміс пен шырын

Дүниетану 2 сынып
Тақырыбы: Тұқым және жеміс
Мақсаты:Тұқым және жеміс тұралы түсінік беру.
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға тұқым және жеміс арасындағы ерекше байланысты білуге үйрету. Өсімдіктердің өсіп өнуіне, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Оқушылардың ойлау қабілетін, сөйлеу мәнерін, ынтасын, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Табиғатты қорғауға, еңбексүйгіштікке, тазалыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, жемістер

Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық жағдай туғызу.
2.Ауа райын бақылап, белгілеу. Дәптерлеріне жазу.
3.Үй жұмысын тексеру. Өз біліміңді тексер -тест .
Барлық балалар орындайды, орындап болғаннан кейін жұптасып отырған баламен ауысып, тексереді. Тексеру интерактивті тақтада арқылы. Жасыл түспен дұрыс жауапты белгілейді. Жұмыстарды тапсыру
Үйге жапырақтардың суреттерін сал деген тапсырма берілген.
- Сонымен жапырақтар неге сарғаяды?
- Жапырақ деген не? (Өсімдік мүшесі)
- Ал өсімдіктер туралы не білеміз? (3 топ ағаш, шөп, бұта)
- Өсімдіктің тірі ағза екенін дәлелдеңдер.
Слайд көрсету арқылы өткен тақырыптарды қайталау?
- Өсімдік мүшелерін ата

- Тамыр қандай қызмет атқарады? Қандай түрлері болады(Жақсы жетілген өсімдіктің негізгі тамыры кіндік тамыр деп аталады.)
- Сабақ қандай қызмет атқарады?
Жұмбақ айту:
Ешкім де жемейді,
Тәтті екен демейді.
Сарғайып піседі,
Үзіліп түседі. (Жапырақ)
Гүлдердің түрлерін көрсету.
Сергіту сәті
Алма баққа барайық,
Алма теріп алайық.
Ең үлкенін дәмдісін,
Әжемізге сыйлайық.
4.Жаңа тақырып
Жұмбақтар айту.
Алыстан көрсем ақ тас
Жақыннан көрсем - дәмді ас.(Күріш)
Көк лағым көгенде жатып семіреді. (Қарбыз)
Қалың киімді ұнатады,
Шешіндірсең жылатады. (Пияз)
Жаздай інге тығылып,
Жатқан қызыл түлкіні,
Құйрығынан суырып,
Әкеледі әжем бір күн. (Сәбіз)
Ұзын мұртты сарылар,
Қойынында наны бар. (Бидай)
Бақшамызда жалғыз аяқты
Сарыбас өсіп тұр.
Күн қай жаққа жылжыса
Сарыбас сол жаққа бұрылады. (Күнбағыс)
Қауын, қарбыз дей алмайсың,
Піскенімен жей алмайсың.
Жарғанымен, қап-қатты,
Ал асқанда, тәп-тәтті. (Асқабақ)
Осы жұмбақтардың шешуіне қарап, бүгінгі тақырыпты кім айтады?
Жеміс пен тұқым
5. Практикалық жұмыс . Зерттеу лабораториясы. Жұппен жұмыс.
- Алдарында жемістер соларды зерттеп, байқағандарыңды жазыңдар.
Әр жұп өз жұмыстарын қорғайды.
Слайд арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру.
Флипчартта: құрғақ жемістерді бір себетке, ал шырынды жемістерді екінші себетке салу.
Әр жемісті тұқымымен сызық арқылы қос.
- Жеміс ол не?
- Ол өсімдік мүшесі.
Өсімдік мүшесі Жеміс пен шырын. Оқулықты оқу.
Оқып болғаннан кейін бекіту.
- Не ұқтыңдар?
- Қандай жемістер болады?
- Тұқым мен жеміс өсімдіктердің қандай мүшесі?
- Шырынды жемістерге мысал келтір.Олардың тұқымы туралы айт
- Құрғақ жемістердің тұқымы туралы айт. Оларға мысал келтір.
- Өсімдіктер тұқымы таралуы жайлы әңгімеле.
5.Қорытындылау. Бағалау.
6.Үй тапсырмасы:Өз бақшаларында қандай жемістер өсіресіңдер. Немесе ауылда ата-апаларын қандай жемістер өсіреді жазып келу. Оның түрі, сипаттау, пайдасы.



Ұқсас жұмыстар

Тұқымдарды стратификациялау
Ксантофилдер
Гүлдің құрылысы
Тауар және тауар ассортименті
Өсімдік аурулары мен сипаттамасы
Кенелер және ауылшаруашылық зиянкестер
Жеміс дақылдарының маңызы
Тағамдық хош иістендіргіштер өндірісі
Жеміс дақылдарының карантинді зиянкестері және олардан қорғау шаралар жүйесі
Өсімдіктердің тамыр арқылы қоректенуі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Бюджетпен есеп айырысу аудиті
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Қазақстан — әлемдік қоғамдастықтың белсенді мүшесі
Табиғатпен келісіп өмір сүру
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Дәрілік өсімдік- адыраспанның пайдасы
Жұмыспен қамту
Шопеннің полонездері туралы
Емшекпен емізудің ережелері