Ойын арқылы балаларды тәрбиелеу Құлыншақ кафесіМақсаты: ойнай отырып, балаларды үстел үстінде өзін - өзі ұстау, дұрыс отырып, дұрыс тамақтануды үйрету

Ойын арқылы балаларды тәрбиелеу

Құлыншақ кафесі
Мақсаты: ойнай отырып, балаларды үстел үстінде өзін - өзі ұстау, дұрыс отырып, дұрыс тамақтануды үйрету.
Білімділік міндеттері: балаларға дұрыс тамақтану жолдары туралы түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық міндеттері: шығармашылық, қиялдау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік міндеттері: тамақтану кезінде мәдениетті тамақтануға тәрбиелеу.
Безендіруге керекті жабдықтар: әдемі дастархан, вазадағы гүл. Қағаз майлық салынған ыдысы, шырын.
Арнайы ас блогы, ас бөлмеге керекті құрал жабдықтар. Ортада эстрада (ширма, перде)
Қатысушылар: үш аспазшы, екі даяршы, бес әртістер, тәрбиеші (н е ата - аналардан біреуі), бас аспазшы, әкімшілік, кафеге келушілер - балалар және ата - аналар үстел басында отырады.

Әкімшілік:
Біз топта кафе аштық
Қонақтарды шақырдық
Қонақтар тамақ ішу үшін
Оларға көңілді болу үшін
Бізде бар азпазшылар
Дәмді қылып пісіретін тамақты
(аспазшылар алға бір адым жасап шығып бас иеді)
Бар бізде әнші, бишілер!(әртістер алға бір адым жасап шығып бас иеді)
Бар бізде керемет даяршылар! (даяршылар алға бір адым жасап шығып бас иеді)
Бұдан кейін аспазшылар тамақ тамақ пісіруге ас блогына кетеді. Даяршылар ас мәзірін қонақтарға беріп, тапсырыстарды жазып алады. Әртістер ширманың артына кетеді.

Әкімшілік:
Жеміс - жидек, көкөністерден
Пайдалы азық - түліктерден!
Дәмді тағам даярлаймыз
Қонақтарға ұсынамыз

Тағамдарымыз даяр болғанша балалардың өнерлерін тамашалаңыздар.
6 қыз бала мың бұралып би билейді

Би: Ата толғауы
5 бала өлең жолдарын оқиды.
3 ұл бала шармен ойын көрсетеді.
Ойын: Мен циркші боламын

Ән: Дәмді сөздер
Бәрі ән айтып жатқанда даяршылар тапсырысқа берген тағамдар дайын болғанын таратып үстел үстіне қойып, аспазшылармен бірге ас блогының жанында тұрады.

Әкімшілік:
Еңбектенді аспазшылар
Дайындауға дәмді ас
Мерекені естелікке қалдыруға
Түсірейік суретке
(ата аналар қызықты кездерді суретке түсіреді)
Бас аспазшы: (тәрбиеші немесе ата - аналар)
Алдарыңызда сіздер жақсы көретін жеміс, көкөністерден жасалған тағамдарды жасап, біз сіздер үшін бар өнерімізді салып, тырыстық.
Енді сөзді сіздерге береміз құрметті ата - аналар!
Алдарыңыздағы тағамның дәмін, шырқап салған әніміздің сәнін айтып бересіздер. Сөзбен емес, бет, қол қимылдарымен көрсетесіздер.
Мысалы: лимон - қышқыл, банан - тәтті т. с. с.
Қызықты кешімізді бір ойынмен аяқтаймыз.
Бас аспазшы:
Ойын: Асты безендіру
Ойынның шарты: бір оңай дайындалатын тамақ немесе дайын тамақты безендіру.



Ұқсас жұмыстар

Ерте жастағы (1 жастан бастап 3 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «алғашқы қадам» бағдарламасы
Мектепке дейінгі ересек топ балаларының ерекшелігі және қимыл - қозғалыс ойындары
Дидактикалық ойындардың педагогикалық негізі
Ойын жайлы
Бала өмірінде ойыншықтардың атқаратын рөлі
Дидактикалық ойындар-кiшi мектеп жасындағы оқушылардың бiлiмдерiн арттыру құралы
Бастауыш сыныптың оқу - тәрбие үрдісінде дидактикалық ойындарды пайдалану
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ КІШІ ЖАСТАҒЫ (3 жастан бастап 5 жасқа дейінгі) БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУҒА АРНАЛҒАН «ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
Мектепке дейінгі ересек жастағы (5 жастан 6 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «біз мектепке барамыз» бағдарламасы
Балалар үйіндегі балалар
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Кәсіпорын өнімінің өзіндік құнын төмендетуді экономикалық ынталандыру «Каменка» асыл-тұқымды мал зауыты
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)