Ақпараттық сабақ
Геометрия 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Фигуралардың аудандары
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Фигуралардың аудандарын таба білу, формула бойынша есептеуге машықтандыру.
ә) тәрбиелік: Аудан табуда өлшем бірлігіне назар аудару, яғни біріңғай өлшем бірліктің сақталуын назардан тыс қалдырмауға және нақты есептеуге тәрбиелеу.
б) дамытушылық: Геометриялық фигуралардың ауданын табу үшін теориялық білімдерін дамыту.
Сабақтың түрі: Ақпараттық сабақ.
Сабақтың типі: қайталау сабағы
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд(аудан формуласы).
Сабақтың барысы мен мазмұны:
І. Ұйымдастыру.
Оқушыларды түгендеу, 3 топқа бөліп орналастыру. Оқушылар кезек - кезек Тіктөртбұрыш, Параллелограмм, Трапеция деп айтып шығады.
ІІ. Психологиялық дайындық
Әрбір адам? Досым сыныптасым
Әрбір сабақ? Үйрену, оқу, іздеу
Әрбір ісің? Тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзің? Шындық, бірлік, адалдық
Сабақтың мақсатымен таныстыру,
ІІІ. Үй жұмысын тексеру.
Білетінім бір тоғыз, білмейтінім тоқсан тоғыз Горячиий стул техникасы. Әр командадан кезек - кезек 1 оқушы шығып, сұрақтарға жауап береді
ҮІ. Сабаққа қызығушылығын ояту және белсенділігін арттыру. Аквариум техникасы бойынша
( 3 топ оқушылары жарыса отырып ойнайды, 1 делегат сайланады).
Алдарын плакат, карандаш, қою керек
І – топ. Қандай фигуралардың аудандарын табуды білесіңдер және олар қайда қолданылады.
Ү. Сергіту сәті
Оқушылар орынынан тұрып, тақтадағы күн бейнесімен бірге жаттығу орындайды
ҮІ. Тапсырма орындау. Өкіл техникасы бойынша. Представитель.
1. Трапеция тәрізді шабындықтың ( табандары 450м және 0, 62 км, ал биіктігі – 325 м) әр гектарының орта есеппен 40 ц шөп жиналады. Осы шабындықтан жиналатын шөптің мөлшерін анықтаңдар.
Бер: a = 450 м
b = 0, 62 км = 620 м
h = 325 м
әр гектардан 40 ц шөп жиналды
Т к: Жиналатын шөптің мөлшері?
2. Көршілес қабырғалары 2 см және 5 см болатын параллелограмның ауданы 5 см 2. Параллелограмның сүйір бұрышы мен биіктігін анықтаңыздар?
ҮІІ. Атом - молекула ойыны
1. Атом командасынан кейін оқушылар без - берекет қозғалу керек;
2. Молекула - 1 , Молекула - 2 , Молекула - 3 командасынан кейін сәйкесінше 1, 2, 3 топқа бірігу керек.
Бұл ойында басынан бірге отырған балалар орындарын ауыстырып отырады, оқушыларды бірсарындылықтан жалығудың болмау мақсатында орындалады.
ҮІІІ. Өзің ойлан, сынарыңмен сырлас, ортаға сал техникасы бойынша тапсырма орындау
1. АВС үшбұрышында: АВ=16см, ВС=22 см, ал С төбесінен түсірілген биіктігі 11см. Үшбұрыштың ВС қабырғасына түсірілген биіктігін табыңдар
2. Ромб диогоналдарының бірі екіншісінен 1, 5 есе үлкен, ал оның ауданы 27 см 2 ромб диогоналдарын табыңдар.
IХ. Сабақты бекіту. Шеңбер уақыты техникасы арқылы.
Төртбұрыштардың негізгі қасиеттері тұрмыста жиі қолданыла ма?
Төртбұрыштардың архитектурадағы кеңінен қолданысы неде?
Х. Оқушыларды бағалау
ХІ. Үйге тапсырма
Оқыту үдерісінде интерактивтік әдістерді тиімді пайдалану
Бейнелеу өнері сабақтарын мектепте оқыту барысында ақпараттық технологияны пайдаланудың теориялық негіздері
Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерді тиімді пайдалану жайлы
Биологияны оқытуда қолдануға тиімді интерактивті әдістер
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Педагогикалық зерттеу практикасы бойынша есеп ( 7M02305 Қазақ филологиясы )
Компьютерлік оқыту бағдарламалары
Қазақ тілі сабақтарында АКТ пайдалану жолдары
Биология сабақтарында бейнетаспаларды қолданудың мүмкіндіктері
Математиканы оқытуда АКТ қолдану
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Банктің корпоративтік клиенттерімен жүргізетін операцияларын басқарудың Ақпараттық жүйесін тұрғызу
Шетелдік және отандық журналистикадағы ақпараттық технологиялардың қолданылу ерекшеліктер
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ақпараттық технологиялардың классификациясы
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ