Байлық пен ақыл ертегісі
Тақырыбы: Байлық пен ақыл ертегісі
Мақсаты: 1. Оқушыларды халық ауыз әдебиеті үлгісі - ертегімен таныстыра отырып оларға адалдық, ойшылдық ақылдылық адамды бақытқа жеткізетінін түсіндіру.
2. Оқушылардың сөздік қорын молайту.
3. Мейірімділікке, еңбек кештікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Оқулық, мақалдар, сұрақ.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Дамыта оқыту
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс, сахналау, шығармашылық.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру.
Енді бір – біріміздің қолымыздан ұстап алақан жылуы арқылы бір – бірімізге жылы лебіздер тілейік.
1 - бала. Еліме тыныштық тілеймін!
2 - бала. Аспанымыз ашық болсын!
3 - бала. Деніміз сау болсын!
4 - бала. Күніміз жарық болсын!
5 - бала. Көк туымыз биік болсын!
ІІ. Өткенді қайталау.
- Балалар біз қазір Асыл сөз атты үлкен тарауды өтіп жатырмыз. Кәне есімізге түсірейікші.
1. Аңыз дегеніміз не?.
2. Мақал – мәтелдер дегеніміз не?
3. Жаңылтпаштар дегеніміз не?
4. Жұмбақ дегеніміз не?
5. Шешендік сөздер дегеніміз не?
- Балалар сендер өткен сабақты жақсы меңгерген екенсіңдер. Енді ертегінің не екенін білесіңдер ма? Қандай ертегіні білесіңдер? Оқушылар жауабын тыңдау.
3. Ертегі сөзіне дыбыстық мінездеме.
Ертегі сөзінде қанша дыбыс бар? Нешеуі дауысты, нешеуі дауыссыз.
Берілгені: ертегі = ----------------
Сонымен балалар ертегіден халқымыздың тұрмыс - салтын, әдеп - ғұрпын білеміз. Онда шындық оқиға мен қиял – ғажайып оқиға аралас келіп отырады.
4. Жаңа тақырып. Байлық пен ақыл ертегісі. а) Ертегіні анық, мәнерлеп оқып мазмұнын түсіндіреді. Оқушылар тізбекпен оқиды. б) Сұрақ – жауап арқылы ертегі мазмұны түсіндіріледі. в) Ертегі рольге бөлініп оқылады.
Сергіту сәті.
а) Ертегіні анық, мәнерлеп оқып мазмұнын түсіндіреді. Оқушылар тізбекпен оқиды. б) Сұрақ – жауап арқылы ертегі мазмұны түсіндіріледі. в) Ертегі рольге бөлініп оқылады.
Сергіту сәті.
Дәптермен жұмыс.
Әшекей - өрнек, сәнді ою.
Мұрагер – орын басушы дүниеге ие болушы.
Қорытынды: Ертегі дегеніміз не?
Түрлі ертегілер экранда
Ой толғаныс.
Жаңа тақырыпты қорыту үшін тапсырма.
Тақырыбы: Байлық пен ақыл
Кейіпкерлері: әкесі, төрт ұлы.
Ертегі түрлері: Тұрмыс - салт, қиял - ғажайып т. б.
Сұрақ: Әкесіне соңғы ұлының жауабы неге ұнады?
Ол не деді?
Оқушылардың жауабы:
Тек еңбек сүйгіш екі қолым, қайрат жігерге толы жүрегім бар деді.
Еңбек туралы мақал – мәтел: Оқушылар +
Үйге: Өз бетінше. "Байлық пен ақыл" туралы мақал – мәтелдер жинастыру.
Оқушыларды бағалау.
Мектепке дейінгі балаларға ертегі кейіпкерлерімен таныстырудың маңызы
Мектепке дейінгі балаларға ертегілердің ішіндегі кейіпкерлермен таныстырудың маңыздылығы
Мектеп дейінгі балаларды ертегілер жолымен тәрбиелеу
Бастауыш сынып оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеудің теориялық негіздері
БАЛАЛАРДЫҢ ЛОГИКАСЫН ДАМЫТУДА ЖҰМБАҚТАРДЫҢ ТӘРБИЕЛІК РОЛІ
Ертегіні оқытудың тиімді жолдары
Ертегілерді оқыту барысыңда оқушыларды қайырымдылыққа тәрбиелеудің теориялық негізі
Қазақ ертегілерінің ішіндегі Түркі халықтарына ортақ кейіпкерлер - Алдар көсе , Қожанасыр және Тазша бала
Балаларға қағазға заттарды орналастыру дағдыларын үйрету
Мектеп жасындағы балаға ертегі арқылы адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Бюджетпен есеп айырысу аудиті
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Табиғатпен келісіп өмір сүру
Бақылау жұмысына дайындық
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Жұмыспен қамту
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары
Алдыңғы қатарлы мемлекеттердегі қаржылық бақылаудың ұйымдастырылуы.