Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру

Сабақтың тақырыбы: Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін?
Я дыбысы мен әрпі
Сабақ негізделген оқу мақсаты: 1. 2. 9. 2 Дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну (ь, таңбалары мен ф, в, ц, ч дыбыстары, е, ю, я қосарлы дыбыстары) және дұрыс оқу
1. 2. 1. 2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді оқу, түсініп оқу) қолдану
1. 2. 5. 1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру
1. 1. 9. 1 Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан, жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
Бағалау критерийлері: Барлық оқушылар істей алады:
Я дыбысы мен әрпін біледі..
Оқушылардың көпшілігі істей алады:
Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбір оқушылар істей алады:
Сөздерді тұтастай оқи алады.

Тілдік мақсат
Оқушылар: Сюжетті сурет арқылы әңгіме құрап, болжай алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Шаян - рак -
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Балалар жылдың неше мезгілі бар?
- Қазір қай мезгіл?
- Қыста табиғатта қандай өзгерістер болады
Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба?
- Неліктен Алдаркөсені ұттық кейіпкер қатарына жатады?
Алдыңғы оқу: һ әрпі мен дыбысын біледі.

Басы
Ынтымақтастық ахуалын құру
Шаттық шеңбері Жақсы тілек! .
Достарымның барлығын,
Сыйлап, жақсы көремін.
Алақаным арқылы
Жылуымды беремін
Топқа бөлу. Ертегі кейіпкерлерінің суреттері арқылы топқа бөліну (Алтын сақа ертегісі мен Мақта қыз бен мысық ертегісі)
1 - топ. Алтын сақа
2 - топ Қатық
(ҰЖ) Ширату
- Дыбыс дегеніміз не?
- Әріп дегеніміз не?
- Дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
Біз бүгін жаңа тарау өтеміз
Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Салт - дәстүр ғасырлар бойы ұрпақтан - ұрпаққа беріліп отыратын әдет - ғұрып, мәдени іс - әрекеттер жалпыға бірдей тәртіп. – талай ғасырлар жемісі. Халық жыраулары, жыршылары, ертекшілері осы сонау ықылым заманнан рухани асыл қазына ретінде сақтап, ұрпақтан - ұрпаққа мұра етіп, бүгінгі біздің дәуірімізге жеткізген. Ауыз әдебиеті — халық шығармашылығының айрықша саласы, ауызша шығарылып, ауызша тараған көркем - әдеби туындылардың жиынтық атауы. А. ә - нің шығарушысы да, таратушысы да, тыңдаушысы да — халық. А. ә. жанрлық құрамы жағынан да сан - салалы болып қалыптасты (слайдтар)
(ҰЖ) Қызығушылығын ояту
Суретпен жұмыс
- Балалар жылдың неше мезгілі бар?
- Қазір қай мезгіл?
- Қыста табиғатта қандай өзгерістер болады?(күн суытады, аяз болады т. б.)
- Мына ұлттық кейіпкерлер туралы не білеміз?
- Сендер Алдар Көсе туралы естігендерің бар ма?
- Тағы да басқа қандай Алдар Көсе туралы әңгіме, ертегі білесіңдер?
1. Шығармашылық жұмыс. (Сурет бойынша әңгіме құрау)
Бағалау Мадақтау

Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Тәжірибе материалын жинау және өңдеу
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ
Тест тапсырмаларын қалыптастыру және толтыру
Қазақ тілі сабағында қолданылатын көрнекіліктер мен техникалық құралдар
Математиканы оқытуда жазба көрнекіліктерді пайдалану
Оқушыларды ағылшын тілінде тыңдап түсінуге үйрету
Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау үшін сұрақ қоясыз
1 сынып Ана тілі оқулығының құрылымы мен құралысы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА СӨЙЛЕМ МҮШЕЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
7-8 сыныптардағы араб тілі сабақтарында жаттығуларды ұйымдастыру жолдары
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі