Оқушыларда заттың атын білдіретін сөздер туралы ұғым қалыптасуына мүмкіндік жасау

Сабақтың тақырыбы: Бастауыш
Сабақтың мақсаты: Оқушыларда заттың атын білдіретін сөздер туралы ұғым қалыптасуына мүмкіндік жасау.
А) Өлеңді мәнерлеп оқуға, оның негізгі идеясын ашуға жетелеу;
Б Оқушылардың сөздік қорын дамыту, адамгершілікке тәрбиелеу.
Оқушыларды ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу. ой - өрісін дамытып, зейінін жетілдіру. Сөздік қорларын молайтып, тіл байлықтарын дамыту.
Күтілетін нәтижелер: Оқушылар бастауыш туралы толық меңгереді.
Берілген сөздердің сұрақтарын анықтап, дұрыс жауап беруге үйренеді.
Қимыл иесін анықтауға дағдыланады
Сабақ түрі: Аралас сабақ, жұппен жұмыс.
Оқытуда қолданатын әдіс – тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, диалогтік оқыту, сыни ойлау стратегиялары, жұптық, жұмыс, АКТ
Керекті жабдықтар: Алматыкітап 3 сынып, сюжетті суреттер, постер, қарындаш, сызғыш, түрлі - түсті бояулар, суреттер, интерактивті тақта

Кіріспе
1. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Балалар, бізге бүгін Алпамыстан хат келіпті. Қане, бәріміз тынышталып, осы хатта не жазылғанын тыңдайық. Құрметті менің достарым! Мен сендерден көмек сұрай, хат жазып отырмын. Апам биыл мені мектепке баруға дайындап, маған дүкеннен оқу құралдарын сатып әкелді. Олар өте көп. Бірақ мен бәрінің аттарын біле бермеймін. Мен сендерге олардың суреттерін жіберіп отырмын. Сендер мектепте оқисыңдар ғой, маған осы заттардың атын білдіретін сөздерді жазып жіберіңіздерші. Сәлеммен Алпамыс - деп хаттың аяқтапты.
Тұсаукесер Үй тапсырмасын диалогтік әдіс арқылы
Сұрақ жауап арқылы өткен тақырыпты пысықтау
— Сөйлем мүшесі деген не?
— Неше топқа бөлінеді?
— Қандай түрлері болады?
— Тұрлаулы мүшелерге нелер жатады?
— Тұрлаусыз мүшелерге нелер жатады?
— Олардың қандай айырмашылығы бар?
Олай болса, балалар, мен Алпамыстың жіберген суреттерін бір - бірден көрсетемін, сендер ол заттардың атын атап, тақтаға жазып отырасыздар. (әр сурет көрсетілген сайын бұл не? деген сұрақ қойылып отырады. Ең соңында Алпамыстың суретті шығады, оған бұл кім? деген сұрақ қойылады.)
2. Сыныпты жұпқа бөлу: фигуралардың түсімен

БҚО, Зеленов ауданы Зеленов ЖОББМ
І санатты бастауыш сынып мұғалімі
Габдулова Кульжиян Каиргалиевна

Бастауыш. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

1 сынып Ана тілі оқулығының құрылымы мен құралысы
Жалпы білім беру мектебінде сөз құрамын оқыту
Сөз таптарын оқыту негізінде оқушыда сын тұрғысынан ойлауды қалыптастыру жолдары
Окушылардың сан есім туралы білімдерін дұрыс колдану дағдыларын қалыптастыру
Бастауыш сыныпта сан есімді оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілінен құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары
Әдістемелік әдебиеттерге шолу
Танымдық белсенділік теориясы
Баланың сөйлеу тілінің дамуында жаңылпаш пен жұмбақ қолдану
СӨЗ ТАПТАРЫН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗІ
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
АҚША - НЕСИЕ САЯСАТЫНЫҢ ҚҰРАЛДАРЫ
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру