Өрнектің мәнін тап

Сабақтың тақырыбы: 4-ке көбейту мен бөлу

Сабақтың мақсаты: санды 4-ке көбейту және бөлуді пысықтау.
Білімділік міндеті: оқушылардың кестелік көбейту және бөлуге байланысты білімдерін толықтыру;
Дамытушылығы: танымдық қабілеттерін, ойлауын, зейінін, есте сақтауын дамыту;
Тәрбиелілігі: оқушыларды ойын арқылы, алға қарай ұмтылуға, мақсатқа жетуге тәрбиелеу, пәнге қызығушылығын арттыру;
Типі: білімді жетілдіру сабағы.
Түрі: Алтын қақпа ойыны
Әдісі: түсіндірмелі, сұрақ-жауап, көрнекілік, интерактивті, тест

Сабақтың жоспары:
1. Бағдарлау-мотивациялық кезең.
Математика патшалығына ену. №3 слайд
А) тас қақпа: өткен білімді бекіту (ойын-тесттер) №5-14 слайд
2. Операциялық-орындаушылық кезең. (флипчарттар)
ә) күміс қақпа: оқулықпен жұмыс
3. Бағалау-мотивациялық кезең.
Б) алтын қақпа: жаңа сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма беру
Бағалау

Сабақтың барысы:
1. Бағдарлау-мотивациялық кезең.
- Балалар, біз бүгінгі сабағымызда Ғылымдар патшалығындағы математика сарайына саяхат жасаймыз. Математика сарайына жалқаулар мен түк білмейтіндерді кіргізбейді екен. Ақылды, есепке жүйрік, білімділердің өздері сарайдың үш қақпасынан өтуі шарт. Ол – тас қақпа, күміс қақпа және алтын қақпа. Әр қақпада әр түрлі тапсырмалар беріледі. Үш қақпадан өткендерге ерекше сый бар.
А) Тас қақпа тапсырмасы: өткен білімді бекіту (ойын-тесттер) №5-14 слайд

Тас қақпа ашылды. №16 слайд
Ал, достарым, келіңдер,
Біріңе бірің еріңдер.
Біліміңді тексеріп,
Есеп құрап көріңдер!
2. Операциялық-орындаушылық кезең.
ә) күміс қақпа тапсырмасы: оқулықпен жұмыс (флипчарттар)
№1.
4 литрлік банкалармен 16 л күнбағыс майы және 20 л мақта майы сатып алынды. Неше банка май сатып алынды?
- Не белгілі? Не белгісіз? Қандай амал қолданылады?
К.м – 16л ------------- Р.г – 36т -4қатар
М. м – 20л ----------- әр қ. - ? г
Әр қ.- 4л --------------ш: 36 : 4 ═ 9 (қ)
Банка -? --------------- ж: әр қатарға 9 гүл
ш: 16: 4 ═ 4(б)------20: 4═ 5 (б)
4+5 ═9 (б)
Ж: 9 банка май
- Ұқсастығы неде?
- Айырмашылығы неде?
№2. Ауызша.
4•7 ═ 28
28:4 ═7
28:7 ═4
7•8 ═28
№3. Кестені пайдаланып, есептер құрастыр және шығар.
Бағасы: Саны: Құны:
4тг -------3 ------?
? ----------3 ------12тг
4тг -------? ------12тг
- Бұлар өзара кері есептер бола ма? Неліктен?
№4. Алдыңғы бағанға қарай отырып, өрнектер құр және мәнін тап. Топтық жұмыс.
1-қатарға – 1 және 2 бағаны.
2-қатарға – 3 және 4 бағаны.
3-қатарға – 5 және 6 бағаны.
№6. Өрнектің мәнін тап.
Топтық жұмыс.
1-қатарға – 1 бағаны.
(80-48):4 ═ 8
4•7 – 28:4 ═21
2-қатарға –2бағаны.
34+9•4 ═70
90•4 –280═80
3-қатарға –3бағаны.
70–18:2 – 16═45
50•4–160:4 ═160
Күміс қақпа ашылды. № 18 слайд.
Қане, тәртіп сақтайық,
Тез есептеп аттайық.
Алға қадам басқанда,
Батыл аттайық!

- Көбейтуді қандай амал арқылы тексереміз?
- Ендеше, бүгінгі 4-ке көбейту мен бөлуді пысықтау үшін Күн сәулесін ұстап ал ойынын ойнайық!
Алтын қақпа ашылды. №25 слайд
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсең басыңнан.
Барлық ғылым саған үйір болады,
Досың солар табылатын қасыңнан.
Бағалау.(өзін-өзі бағалау)
- Үш қақпаның артындағы ерекше сыйға келіп жеттік. Құпия қорапша ішінен 5 , 4 және 3 бағалары шығады. Оқушыларға өз еңбегіне сай баға таңдауға рұқсат етіледі. Таңдау себебін түсіндіріңдер.
Үйге тапсырма беру.
№5 есеп, 64-бет
Шығармашылық тапсырма, 65-бет



Ұқсас жұмыстар

Алгебра элементтері
Математикалық өрнектермен таныстыру
Әріпті өрнектерді оқыту
Түбір анықтамасы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ТЕҢДЕУДІ ОҚЫТЫП ҮЙРЕТУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Қарапайым түсініктер заттарды санау
БАСТАУЫШ МЕКТЕП МАТЕМАТИКАСЫНДА АЛГЕБРАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫҢ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту әдістемесі
Математикадан кездесетін күрделі есептерді шығарудың тиімді әдістері
Функция мәндерінің жиынын анықтау әдістемесі
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
МTV парақтарының бастапқы беті
Ислам философияның бастапқы негізін қалаушылар
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ
Қызыл кітап туралы