Неше жаңғақ болды тиінде
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы
Мектепке дейінгі "Бөбек" шағын орталық әдіскері
Жүнісова Нұршаш Құсманқызы
Қарлығаш ортаңғы тобындағы оқу іс - әрекетінің ұйымдастыру техналогиялық картасы
Білімберу саласы: Таным
Бағдарлама тарауы: ҚМҰҚ
Тақырыбы: 3 санымен цифры
Мақсаты: Балаларды топтастырылған заттарды айыра білуге үйреті, 1 және 1 мазмұны, 3 және көп заттарды салыстыруды үйрету. Баланың ойлау қабілетін дамыта отырып, шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
Құрал - жабдық: 3 санының таңбасы
Қостілдік компонент: Үш - Три
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу
Мотивациялық - қозғаушы
Ұйымдастыру кезеңі: Таң шуағы
Екіден соң әрқашан,
Үш саны - мен тұрамын.
Орныма барамын.
Екі ойшық саламын. (үш саны)
Қоянның топқа келуі
Іздену ұйымдастырушылық
2. 1 - Балалар біге қоян қонаққа келді. Ол сендерді бүгін жаңа цифрмен таныстыруға келіпті.
Қоян сендерге жаңа санның цифрын көрсетем дейді. Мынау қандай сан?
Не нәрсе бір - бірден болады?
Не нәрсе екіден болады? Иә дұрыс айтасыңдар. Ал үш саны ол көп. Біздің мүмкін үш затымыз болуы мүмкін. Ал үш саны неге ұқсайды? Дұрыс айтасыңдар. Үш саны қандай санмен көрші тұрады?
2. 2 Балалар бізге қоянның әкелген есептері бар екен қане ойша шешіп көрейікші? Орманда тиін екі жаңғақ теріп алыпты, оған кірпі келіп тағы екі жаңғақ беріпті. Неше жаңғақ болды тиінде? Өте дұрыс балалар қане бәріміз қоянмен бірге сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті:
Қане достым аңқайма,
Менен кейін қайтала.
Барша қимыл үш - үштен,
Көзіңді қыс үш рет,
Басыңды еңкейт үш рет.
Иықты көтер үш рет,
Солға - оңға үш рет
Орныңда секір үш рет.
Ентігімізді басамыз, Орнымызды табамыз.
Д ойын: Цифрын тап
Мақсаты: Цифрды ажырата білуге үйрету, Балалар үш цифрын тауып оны қоршап сызады.
Рефлексивті - корригиялық
- Балалар бүгін біз қандай санмен таныстық?
- Біреу дегеніміз көппе әлде аз ба?
Болжамды нәтежие:
Білу керек: Сандарды санай алуды 3цифрының таңбасын білуі тиіс
Істей біледі: Өз ойларын жеткізе алады.
Толық нұсқасын жүктеу
Бастауыш сыныпта математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Бастауыш мектепте математика сабағынан сыныптан тыс жұмыстарда математикалық ойын - есептердің маңыздылығы
Шошқа тілмесі кезіндегі патоморфологиялық өзгерістер
Шошқа тілмесі. Шаруашылықты аурудан сауықтырудың күнтізбелік жоспары
Ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларға көмек көрсету алгоритмі
“Қытай Халық Республикасының Синьцзян автономиялық ауданына қарасты Іле – Қазақ облысының экономикалық, географиялық сипаттамасы”
Алгебра элементтерін дамыта оқыту (4-сынып)
3-4 сыныптарға арналған логикалық есептер жинағы
Бастауыш мектепте математиканы оқыту
Балаларды санауға үйрету барысында ойын жаттығуларын қолдану
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Есім хан қазақ тарихында Еңсегей бойлы ер Есім деген атпен әйгілі болды, оған бұл атақ 1598 - жылы ағасы Тәуекел ханмен бірге Мауреннахрға жасаған жорықта ерекше көзге түскені үшін берілген екен
Ерте, ерте, ертеде, ел әлденеше хандыққа бөлінген заманда, жаз жайлауда өзен жағасына малын қатар жусататын екі қойшы болыпты
Дүрия бірнеше адамдарымен ішке кіріп
Өнеркәсіп кәсіпорындары тиісінше бірнеше акционерлік қоғамдар мен серіктестіктерге біріккен
Мектептің 7 - сыныбын бітірген соң Түрксіб темір жолында құрылысшы, кейіннен Сталинград трактор зауытында жұмысшы, соғыс алдындағы жылдарда Алматы қаласындағы циркте артист болды
Ауылдың еңбектеген баласынан еңкейген қартына дейін Мәшекеңнің бейітінің ойдағыдай бітуіне тілектес болды десем артық айтқандық болмас
Бұл күн, яғни, 15 - 16 ақпан күндері мен үшін есте қаларлықтай сәттерге толы болды
XIX ғасырдың екінші жартысында Сырдария бойындағы қазақтардың әлеуметтік - экономикалық жағдайы өте ауыр болды
Бірнеше жылдар өткеннен кейін хан бір байдың қырық қызы бар деп естиді