Бəрін айтып жасқанбай, Риза қылғын басқаны
Қазақ тілі 1 сынып
Тақырыбы: Үй жануарлары
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 1Т5. 1. 1 Тыңдаған мәтінді түсінеді, түсінгенін пікір, сұрақтар, немесе қимыл арқылы білдіреді.
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады:
• үй жануарларының аттарын атайды,
• үй жануарлардың суреттерін бояйды, айта алады
Көпшілік оқушылар орындай алады:
• үй жануарларын суреттен көрсете алады
• үй жануарлардың пайдасы туралы айта алады
Кейбір оқушылар ғана орындай алады:
• атын атай алады, суреттен таба алады, дыбыстайды
• сөйлем құрастырады
Дағдыларды дамыту.
Болжамдар ұсыну үшін тіректер пайдалану.
Қарлы кесек ойыны арқылы сөйлем құрастыру
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады:
Дыбыстайды, табиғи тәсіл арқылы көрсетеді, үй жануарлары туралы сөйлем құрастырады
Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, сурет сабағы
Алдыңғы оқу: Сәлемдеме жіберіңіз стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбы анықталады. Мақсаты хабарланады, бағаның дескрипторлары көрсетіледі:
Басы ( 20 мин)
Ширату.
Ұ. Тағы сабақ басталды,
Бес алуға аз қалды.
Бəрін айтып жасқанбай,
Риза қылғын басқаны.
Үлгілі де бола біл,
Жақсыны сен көре біл!
Таңдандырып үй - ішін
Жақсылық сыйлап, өсе біл!.
- барлық оқушылар сынып ішінде жайылып қойылған суреттерді жинайды (жартысын тап ойыны)
Балалар құрастырған үй жануарларын атайды
Комаров атындағы орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Базарова Газиза Советовна
Үй жануарлары. жүктеу
Рухани мұраларда аят, хадистерді қолдану тәсілдері
Қожа Ахмет Иассауи поэзиясы
Қазақ би - шешендері туралы
ҚАЗЫБЕКТІҢ ЖЕТІ ЖАРҒЫСЫ
ШӘДІ ЖӘҢГІРҰЛЫНЫҢ ДІНИ ДАСТАНДАРЫ
Этнопедагогикалық ойлардың туындауы және дамуы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқу үрдісінде қолданудың маңызы
Ахмет Яссауидің өмірі
Ясауи шығармасы түріктердің рухани бастауы
Тәрбие жүйесінің философиясындағы өзін өзі танудың мәні
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
БУМЫН ҚАҒАН
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ҚАРАШАҰЛЫ БӘЙДІБЕК
ҚР «Халық Банкі» АҚ құрылымы