Жамбыл облысы, Байзақ ауданы, Н. Ақшабаев атындағы орта мектебіндематематика пәні мұғалімі Байтанаева ДинараГеометрия 8 сыныпСабақтың тақырыбы
Жамбыл облысы, Байзақ ауданы,
Н. Ақшабаев атындағы орта мектебінде
математика пәні мұғалімі Байтанаева Динара
Геометрия 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштарды шешу
Сабақтың жалпы мақсаты:
Оқушыларға негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді пайдаланып, үшбұрыштың белгісіз элементін табуды үйрету, есептер шығару барысында дұрыс қолдануға үйрету
Сабақтың нәтижесі: Оқушыларға негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді дұрыс пайдаланып, үшбұрыштың белгісіз элементін тауып үйренеді
Әдіс - тәсілдер: топқа бөлу жемістер бойынша , Миға шабуыл , құрастыр! , жеке жұмыс
Сабақтың барысы:
Мұғалім іс - әрекеті
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру
2. Топқа бөлу: жемістер арқылы топқа бөлу
3. Білу. Өткен материалды пысықтау:
миға шабуыл әдісі бойынша
1) тікбұрыштың сүйір бұрышының синусы деген не?
2) тікбұрыштың сүйір бұрышының косинусы деген не?
3) тікбұрыштың сүйір бұрышының тангенсі деген не?
4) тікбұрыштың сүйір бұрышының котангенсі деген не?
5) пифагор теоремасын тұжырымда?
6) пифагор теоремасының формуласын жаз
Құрастыр!
Толық нұсқасын жүктеу
Бастауыш білім беру жүйесінде білім сапасын мониторинглеу
Көкорайлы көрікті аймақ сақтаған алтын, ертеңі жарқын ырысты елдің тұрағы
ИНСТИТУТТЫҢ ШАҒЫН ЖИНАҚТАЛҒАН МЕКТЕПТЕРМЕН ЖАҢАША БАЙЛАНЫСЫ
Ұлы жібек жолының географиясы мен туристік мүмкіндіктері
Тарихи өлкетану курсының жұмыс бағдарламасы.
Жамбыл ауданының аймақтық экологиялық жағдайы
Жазушы романында образ жасаудың монологтік қолданыстары
Жамбыл облысында туризмді дамытудың басымдықтары
Солтүстік Қырғыз климаттық ауданы
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ТӘУЕЛСІЗДІК КЕЗІНДЕ
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
МЫҢЗЫҚҰЛЫ ЕДІЛ ҚАҒАН
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
БУМЫН ҚАҒАН