Неше шалбар
Ұйымдасқан оқу жұмысының жоспары
Ягодка тобы
Білім беру аймағы: Қатынас
Білім беру саласы: Қазақ тілі
Тақырыбы: Киімдер
Мақсаты:
Білімділік: Киімдер тақырыбы бойынша сөздік қорларын кеңейту, үлгі бойынша сөйлемдер құрап айтуға үйрету.
Дамытушылық: диалог түрінде сөйлеу дағдысын жетілдіру.
Тәрбиелік: Киім кию мәдениеті туралы түсінік беру. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы + билингвалдық компонент: көйлек – платье, жейде – кофта, шалбар – брюки, тон – шуба, құлақшын – шапка, қолғап – варежки, етік – сапоги, бәтеңке – ботинки.
Құрал - жабдықтар: түрлі - түсті суреттер, қуыршақ, қуыршақтың киімдері.
Мотивациялық - қозғаушылық
Сәлемдеседі: Сәлемдесу сөздерін қайталау (бірінші мұғалім амандасады, сосын балалардың сәлемін күтеді.
1. Шаттық шеңбері:
Ал балалар тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Шаңырақты көтеріп,
Керегені құрайық.
Уық болып иіліп,
Бір отбасы болайық.
2. Сабақтың жаңа тақырыбымен таныстыру: киім – одежда, көйлек – платье, жейде – кофта, күрте – куртка, шалбар – брюки, тон – шуба, бас киім – шапка, қолғап – варежки, етік – сапоги, бәтеңке – ботинки. Балаларға киімдердің атауларын топпен және жеке - жеке айтқызу.
3. Киімдердің түстерін, санын сұрау: Мына көйлектің түсі қандай? Мына шалбардың түсі қандай? Неше шалбар? Мына күртенің түсі қандай? Мына етіктің түсі қандай? Мына бас киімнің түсі қандай?
Ұйымдастыру - іздестіру
4. Сергіту сәті.
5. Тіл дамыту жаттығулары:
То - то - то - тон
Де - де - де - жейде
Лек - лек - лек - көйлек
Ім - ім - ім - киім
Ғап - ғап - ғап - қолғап
Тік - тік - тік - етік
Шын - шын - шын - құлақшын.
6. Дүкенде ойынын ойнату: Тақтаға киімдердің суреттері ілінеді. Бір бала тақтаға шығып, сатушы болады. Келесі бала сатып алушы болып келеді:
Киімдер жүктеу
Қазақтың ұлттық киімдері
Бейімбет прозасындағы сыршылдық
Мал терілерінің атаулары мен түрлері
Қазақ ұлтты киімінің тарихы
Қазақ халқы ұлттық киімдері
Қазақ костюм тарихы
Спорттық форма маталарының сипаттамасы
Қазақ балаларының ұлттық киімдері
Балаларды логопедиялық тексеру
Сақтардың мәдениеті мен өнері жайлы
Ерте, ерте, ертеде, ел әлденеше хандыққа бөлінген заманда, жаз жайлауда өзен жағасына малын қатар жусататын екі қойшы болыпты
Дүрия бірнеше адамдарымен ішке кіріп
Өнеркәсіп кәсіпорындары тиісінше бірнеше акционерлік қоғамдар мен серіктестіктерге біріккен
Бірнеше жылдар өткеннен кейін хан бір байдың қырық қызы бар деп естиді
Жалғама - күрылысы мен жалғану сипатына байланысты артерия доғалары, артерия торлары, ғажап торлар, тамырлар тораптары, артериола - венулалық жалғама болып бірнеше түрге бөлінеді
Мұнда биік - биік асқар таулар, мөп - мөлдір көлдер, неше түрлі өсімдіктер мен дәрілік қасиеті бар шөптер өседі
Обойлық қара бидай ұнының күлділігі нешеге тең
Электр тоғының зақымдаушы факторлары нешеу
Оттектің эквиваленттік массасы нешеге тең
Қазақ тіліне тән дыбыстар нешеу