Жұмбақтар құрастыру

Сабақтың тақырыбы: Үйрену Ә. Асылбеков (245 - бет)
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік: Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқуға төселдіру. Әртүрлі мамандық кәсіп иелері туралы түсінік беру.
Ә) Дамытушылық: Тез оқуға дағдыларын калыптастыру, берілген сұрақтарға дәл, айқын жауап беруге үйрету. Байланыстырып сөйлеуге үйрету.
Б) Тәрбиелік: Еңбекті қадірлеуге тәрбиелеу, кәсіптік бағдар беру, мамандық таңдауға бағыттау.

Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс.
Шығармашылық қабілетін дамыту, сурет салу, өлең, жұмбақтар шешу, құрастыру, логикалық ойлауға дағдыландыру.
Сабақтың кұрал-жабдықтарды: мен көрнекіліктері: тірек сызбасымен жұмыс, суреттер, ойыншықтар, кодоскоп.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
Оқушыларды топқа бөлу.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
А) Тірек сызба арқылы Зергер
Ә) Автор
Б) жатқа айту
Зергерлік өнер бізге ата - бабамыздан келе жатқан мұра.

Ш. Негізгі бөлім – жаңа сабақ.
Кіріспе
А) Автор туралы түсінік беру
Ә) Адамды - адам еткен еңбек
Б) Өлеңді мәнерлеп беру
В) Оқушыларға оқыту

I. топ. Айдалада ақ отау,.... жоқ атау.
(ауыз – рот - nouth; мұрын - нос - nose)
II. топ. Қабат – қабат қаттама,
Ақылың болса аттама.
(кітап - книга - book).
III. топ.... - асқар тау,
...- бауырындағы бұлақ,
...- жағасындағы бұлақ.
(ата - дедушка - grandfather)
(бала - мальчик - boy)
(aна - мать - mother)

IV. Шығармашылық жұмыстар:
Топпен жұмыс.
1. Ұйқастар бойынша шумақ құрастыру.
I топ. Балық... жүзеді
...... сүңгіді
...... отырып
...... ойлады.

II топ....... керікті
...... созыпты
Оны бақылап ағалар.
...... тауыпты.
III топ. Бұлбұл... тыңдады
...... тамсанды
...... апалар.
Тамылжыта ән салды.
2. Жұмбақтар құрастыру.
(инелік)
(қырау)
(қайық)
4. Өнер тапқыштар клубы.
Өзің не ойлап тапқың келеді?

V. Кітаппен жұмыс.
Мақал - мәтелдерді жаттап, мағынасын түсіндіру.(кодоскоп)
VI Дәптермен жұмыс
Мақал - мәтелдердің мағынасын дәптерлеріне жаздыру.
VII Қорытынды бөлім.
Адам табиғаттағы құбылыстар арқылы үйренген өнерлерін атау.(тікұшақ пен инеліктің, балық пен қайықтың т. б. ұқсастықтарын)
VIII. Үйге тапсырма: 1. 245 - 246 бет жаттау
2. Байқап, бақылағандарын әңгімелеу. (табиғат құбылыстарын)



Ұқсас жұмыстар

Логопедиялық тексеру жұмыстары
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілдерін дамытуда ауыз әдебиетінің маңызы
Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында жұмбақтардың ролі
Шет тілі сабақтарында ертегілер оқытуда қолданылатын тиімді әдістер
Балалар ауыз әдебиетін жасаған –халық
Мектеп жасындағы балалардың ойлауын дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану әдістемесі
Ертегілер мен жұмбақтар арқылы ағылшын тілін меңгертуді дамыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған орта туралы түсініктерін қалыптастыру
Баланың тілін дамытуда көркем әдеби шығарманың алатын орны
Бала тілін дамытуда көркем әдебиеттің маңызы
ҚУРАСТЫРУШЫДАН
Кітап туралы жұмбақтар
Махмұд Қашқари (толық аты - жөні Махмұд ибн Әл - Құсайын ибн Мұхаммед) (1029 - 1101) - түркі тілдерінің тұңғыш сөздігін құрастырушы, энциклопедист - ғалым, атақты Диуани луғат - ат - түрік еңбегінің авторы
Сан жұмбақтар
Қазақстанда жұмыс істеп жатқан халықаралық ұйымдардан сұхбат алу үшін анкета құрастыру
Резервуарларды құрастыру технологиясы
Карталарды құрастыру
Құрастыру сызбасы
Басқару шешімдерін құрастыру
Білім берудегі модернизациялау бағытында бейімді - бағдарлы оқыту a. Бейімді - бағдарлы оқыту: дидактикалық негіздері b. Бейімді - бағдарлы оқу жүйесіндегі элективті курстарды құрастырудың практикасы және теориясы