Жеке жазуды топта талқылауға салу, жалпы топтың атынан жауап дайындау

Қазақ тілі 11 - сынып
Сабақтың атауы: Саяхатқа шыққанда не алу керек?
Мақсаты:
Күтілетін нәтиже: Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
Психологиялық ахуал
– Балалар, айналамызда көңіл - күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір - бірімізге жақсы көңіл - күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі - көңіл ажары!
Күліп өмір сүрейік!

Қызығушылықты ояту
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау
Әсерімен бөлісу
Әңгімелесу

Сергіту сәті Сен маған, мен саған
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Сөйлесім
1 - тапсырма
Берілген тірек сызбаны қолдана отырып, диалог құрастыру
Класстер әдісі
Жүзеге асыру қадамдары
1. Саяхатқа не алу керек? тақырыбына тақтада класстер жасау;
Шатыр , Төсекқап , Жолдорба ;
2. Оқушыларға осы бағыттағы тақырып бойынша жеке сөздерді өз дәптерлеріне жазғызу.
3. Жеке жазуды топта талқылауға салу, жалпы топтың атынан жауап дайындау
4. Класстер бойынша топтың жауабын жалпы тақтаға жазу

2 - тапсырма
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру
Сұрақтар
1. Саяхатқа бармастан бұрын ең алдымен нені анықтауымыз керек?
2. Саяхатқа шыққанда қандай заттар алуымыз керек?
3. Қандай қажетті киім алуымыз керек?
4. Азық - түлік алғанда неге баса назар аударуымыз керек?
5. Тағы қандай заттарды алуға болады деп есептейсіңдер?

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу
Дәптермен жұмыс
Сөздік жұмысы



Ұқсас жұмыстар

Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау үшін сұрақ қоясыз
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ТІЗБЕСІ
Топқа біріктіріп оқыту
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлерін саралау
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлері
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын оқытуда ұсынылатын әдіс - тәсілдер
Информатикада интерактивті оқыту әдістерді қолдану
ОҚЫТУ МЕН ОҚУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ
Қарым - қатынас мәдениеті арқылы студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамытудың бағдарламасы
СТО технологиясының стратегиялары
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Азия өзендеріне жалпы сипаттама
Шылау көмекшілердің жалпы сипаты
Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды жетілдірудің негізгі бағыттары мен жолдары
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын