Екі таңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері
Математика 4 сынып
№ 86. Тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау
Мақсаты: оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілдерін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту; балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдісі түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын,
Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 6. 14 - бет.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІҮ. Өткенді пысықтау:
№ 1 жаттығу бөліндінің мәніндегі цифрлардың санын анықта.
Былай тұжырымда:
ә) Есептеп, дұрыстығын тексер.
798: 57=14 ----------- 455: 13=35 ---------- 2548: 26=98 ---------- 4656: 97=48
57•14=798 ----------- 13•35=455 ----------- 26•98=2548 ----------- 97•48=4656
714: 34=21 ----------- 688: 16=43 ---------- 7644•78=98 ---------- 6348: 69=92
34•21=714 ----------- 43•16=688 ----------- 98•78=7644 ----------- 92•69=6348
№2 Есепті шығару
а) Шешуі: (300: 6)+10=60 км сағ 60∙6=360 км
Жауабы: машина 6 сағатта 360 км арақашықтықты жүріп өтер еді.
ә) ауызша орындау.
Жауабы: салдың жүзіп өтуіне 1 сағат кетті.
№3 теңдеу құру арқылы шығарылатын есеп.
319+х=10•52
319+х=520
х=520 - 319
х=201
319+201=10•52
520=520
Жауабы: лагерьден үйіне 201 қыз қайтып оралды.
№4 сызба бойынша есеп құрастыру және шығару.
Тігінші 25 дана белдемше және 20 дана шалбар тікті. Белдемшеге шалбарға қарағанда 10 м мата артық жұмсалды. Егер бір белдемше мен бір шалбарға бірдей мөлшерде мата жұмсалған болса, онда 1 киімге неше метр мата жұмсалды?
Шешуі: 10:(25 - 20) =2 м
Жауабы: 1 киімге 2 м мата жұмсалды.
Ү. Жаңа сабақты пысықтау:
№6. Өрнектердің мәнін табу.
1) 31•4589 - 26772: 46= 141677
31•4589 - 26772: 23=141095
2) 3912: 12+6205: 17= 691
6384: 12+6205: 17=897
3) 19072: 32∙85= 50660
ҮІ. Бекіту.
№7 жаттығу тиімді тәсілмен есептеу.
Екі таңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау жүктеу
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Бастауыш математиканың білім мазмұны
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
Бастауыш сынып оқушыларына арифметикалық амалдарды жазбаша орындау тәсілдерін үйрету
Бастауыш сынып оқушыларының жазбаша көбейту және бөлу дағдыларын қалыптастыру
Толымсыз бөлінгіштерді біртіндеп бөл
Сандар мен өрнектер
Санды қосындыға көбейту
Математика пәнінен тапсырмалар жинағы
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Жұмыс столы – екінші негізгі ұғым.
АНАЛАР ТЕМЕКIГЕ ҚАРСЫ
60-ЖЫЛДАРДЫҢ ЕКІНШІ ЖАРТЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНДА БОЛҒАН ӨЗГЕРІСТЕР
ЕКІНШІ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК СОҒЫС
ЖАПОНИЯМЕН СОҒЫС. ЕКІНШІ ДҮНИЕ ЖҮЗІЛІК СОҒЫСТЫҢ АЯҚТАЛУЫ