Сендер қай қалада тұрасыңдар
Мақсаты: Балалардың сөздік қорын, тіл байлықтарын дамыту, сөздерді бір - бірімен байланыстыра сөйлеуге үйрету, қазақ тіліне тән дыбыстардың айтылу ерекшеліктерін қадағалау, ой - өрістерін кеңейту, қазақ тіліне деген қызығушылықтарын тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: жемістер - көкөністер муляждары, себет, жабайы аңдар мен үй жануарлары суреттері, текшелер.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, әңгімелесу, дыбыстарды ажырату, ойын.
Шаттық шеңбері Қайырлы күн достар! Мен сендерді шаттық шеңберіне шақырамын!
Армысың шапағатты Күн - ана!
Армысың шапағатты Аспан - ана!
Армысың мейірімді Жер - ана!
Құт дарытып бар әлемді жарылқа.
Мұғалім: Балалар, сендер қай мемлекетте тұрасыңдар?
Балалар: Қазақстан.
Мұғалім: Қазақстандағы мемлекеттік тіл - қай тіл?
Балалар: қазақ тілі.
Мұғалім: Сендер қай қалада тұрасыңдар?
Балалар: Екібастұзда
Мұғалім: Жарайсыңдар, балалар! Рахмет. Енді ойын – сабағымызды бастаймыз.
Дидактикалық ойын: Танысу . Әркім өзін таныстыру үшін допты алып, бір - біріне бере отырып, өздерінің аттарын айтады. Мысалы: Менің атым..... ,- деп өзін таныстырады.
Мұғалім: Келесі ойын Сөз ойлан, тез ойлан деп аталады. Мысалы: Қо.., сә..., қи..., ба..., қас..., жыл..., т. с. с жалғаса береді. (Балалар жалғасын тауып айтады)
Мұғалім: Жабайы аңдар мен үй жануарларын ата ойыны. Яғни сурет бойынша жабайы аңдар мен үй жануарларын екі тілде айтып, толық жауап беру. Мысалы:
Түлкі - лиса - жабайы аң.
Сиыр - корова - үй жануары.
Қоян - заяц - жабайы аң.
Түйе – верблюд - жабайы аң. Т. с. с
Мұғалім: Өте жақсы! Жарайсыңдар, балалар! Енді бойымызды жазып алайық.
● Сергіту сәті
Бала, бала, балақан,
Кәне, көрсет алақан,
Саусақтарың әйбат
Былай - былай ойнат.
Топ - топ, топ - топ басамыз,
Жалаудан күн жасаймыз,
Жаса, жаса алтын күн!
Жаса, жаса жарқын күн!
Мұғалім: Ендігі ойын Көкөніс пен жемісті сипатына қарай тап . Мен кез - келген жемісті, не көкөністі сипаттаймын, сендер жауабын айтасыңдар. Мысалы: Сары, сопақ, дәмі қышқыл, ағашта өседі... (лимон).
Домалақ, тәтті, шырынды, қызыл.... (алма)
Домалақ, ащы, сарғыш.... (пияз)
Сопақ, жасыл, дәмді.... (қияр)
Сары, жасыл, тәтті, шырынды, шам тәрізді... (алмұрт). Т. с. с
Мұғалім: Жарайсыңдар, балалар! Енді Себетке сал ойыны. Көкөністерді бөлек, жемістерді бөлек жинайсыңдар.
Мұғалім: Келесі ойын Сөз құрау . Текшелерді алып 2 - 3 әріптен тұратын сөздер құрау. Мысалы: аю, ит, доп, ана, үй, нан, піл, бас, т. б.
Қорытынды
Мұғалім: Балалар, бүгін сабақта өз білімдеріңді жақсы көрсете білдіңдер, рахмет сендерге. Сау болыңдар!
Қазақ тілін оқыту
Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқыту процесі
Орыс аудиториясында қазақ тілі сабағын жүргізу мәселесі
АДАМ АТА МЕН ХАУА АНА
Мерекелер жайлы
Қазақтың зергерлік бұйымдары
Балабақшадағы меркелереді өткізу және ұйымдастыру
Абылай хан өмірі
Тақырыптық кештердің сценарийі мен режисурасы
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
ШОҚАЙҰЛЫ МҰСТАФА
“Аққайың” емі шипалы
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Қазақстандағы қайырымдылық қорлардың ерекшеліктері
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Біз бүгін қай жерде тұрмыз
Әбілқайыр хан туралы
Асан Қайғының қаласы