Мысалды мәнерлеп оқу
Күнделікті сабақ жоспары, әдебиет 5 сынып.
Тақырыптар:
26. А. Байтұрсынов Өгіз бен бақа
27. М. Өтемісұлы Соғыс
28. М. Өтемісұлы Қызғыш құс өлең тілі туралы мәлімет.
29. Ы. Алтынсарин Өзен
30. Ы. Алтынсарин Дүние қалай етсең табылады? атты әңгімесі
№6 Сабақ үлгісі:
1. Пән аты: Әдебиет
2. Сыныбы: 5
3. Күні, айы, жылы: 7 желтоқсан
4. Тоқсан: ІІ
5. Мұғалім: Р. Қалматаева
Сабақтың тақырыбы: А. Байтұрсынов
Өгіз бен бақа
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға Өгіз бен бақа атты мысал өлеңі туралы түсінік беру.
2. Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, елжандылыққа тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: оқушыларды ұстаз ұлағатымен таныстыра отырып, шығармашылыққа баулу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілі: мәнерлеп оқу, әңгімелеу, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: шығармалар жинағы, ақын портреті
Пәнаралық байланыс: тіл, тарих, география.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
3. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1. А. Байтұрсынов өмірі туралы мәлімет жинау, мазмұндау.
2. Өгіз бен бақа , Егіннің бастары мысал өлеңдерін салыстырып, айырмашылықтары мен ұқсастықтары туралы айту.
ІІІ. Білім тексеру:
Сұрақ жауап
1. Мысал өлеңдер деген не?
2. Мысал өлеңдердің басқа өлеңдерден қандай айырмашылығы бар?
3. Қандай мысал өлеңдерді білесіңдер?
ІV Жаңа сабаққа дайындық
1. Сабақ тақырыбын тақтаға жазу
2. Сабақ мақсатын түсіндіру
V. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Суретпен жұмыс:
Өгіз бен бақаның суретін көрсету.
• Суретке қарап өгіз бен бақаға сипаттама беру.
• Мысалды мәнерлеп оқу.
• Мысалдың композициялық құрылымына талдау жасау.
1. Өгіздің шөлдеп келіп, су ішуі.
2. Көрсеқызар бақа.
3. Бақаның қарнын керуі.
4. Бақаның жарылып өлуі.
5. Әлін білмеген әлек.
VІ. Түсінік тексеру:
Сұрақ жауап
• Бұл мысалдағы кейіпкерлер кімдер?
• Мысалдағы негізгі ойды беру үшін ақын қандай әдіс – тәсілдерді пайдаланған? Мысалдан үзінді ала отырып дәлелдеу.
VІІ. Жаңа сабақты бекіту:
1. Оқулықпен жұмыс.
• Мысалдың тұспалдап айту, астарлап білдіру арқылы адам мінездеріне меңзейтінін дәлелдеңдер.
• Көрсеқызырлық, мақтаншақтық, әлі келмейтінін істеуге ұрыну жағымсыз мінездерді талқылау.
VІІІ. Сабақты қорыту:
1. Бағалау
2. Үй тапсырмасын беру.
1. А. Байтұрсыновтың Өгіз бен бақа мысал өлеңін мазмұндау. Қалаған жерін жаттау.
Толық нұсқасын қарау
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Ертегілер мен мысал жанрын оқыту әдістемесі
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ПӘНІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ
Ахмет Байтұрсыновтың мысал жанры
Қазақ әдебиетіндегі мысал жанрының маңыздылығы мен оның зерттелу жолы
Бастауыш сыныпта көркем шығармалардың түрлерін оқыту
Қазақ әдебиетіндегі мысал жанрының дамуы
Бастауыш сыныпта қазақ тілінен жүргізілетін қазіргі сабақ түрлерінде оқушылардың тілін дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс -әрекетін және жаңа технология негіздерінде оқушылардың танымдық қызығушылығын қалыптастыру
Эпикалық шығармаларды оқыту
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер