Табиғи материалдар

Шебер үйірмісінің қосымша білім беру мұғалімі:
Ажигулова Сагынкул Адильхановна

Сабақтың тақырыбы: Дәндерден аңдар бейнесін жасау
Сабақтың мақсаттары:
1) Білімділік: Оқушылардың аңдар жөніндегі білімдерін жетілдіру
2) Дамытушылық: Оқушылардың ой қиялын, шығармашылық қабілетін дамыту
3) Оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап, көрсету, ойындар арқылы.
Қажетті құрал – жабдықтар: Әр түрлі, ПВА клей, қайшы, қарындаштар,
әр түрлі аңның суреттері

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
А) Оқушылармен сәлемдесу
Ә) Оқу құралдарын түгелдеп, сабаққа әзірліктерін қадағалау

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Венн диаграммасы арқылы табиғи материалдар мен жасанды материалдарды салыстыру.
▪ Табиғи материалдар
▪ Жасанды материалдар

ІІІ. Жаңа сабақтың мақсаты:
Оқушылардың ой – қиялын дамыта отырып, өз қалауы бойынша аңдарды неше түрлі дәндермен жапсырмалауды үйрету

IV. Жаңа сабақты түсіндіру
Балалар, үшін біз табиғи материал яғни дәндерден жасалған бұйымдар мен таныса отырып олармен жұмыс жасаймыз. Ол үшін алдын – ала дәндерді жинақтап, сұрыптап кетіріп қою қажет. Дәндермен жұмыс жасау ұқыптылықты, зейіндікті талап етеді және әрдайым шеберлікті, төзімділікті қажет етеді. Бүгінгі сабағымыздағы әр – түрлі дәндерден, аңдар бейнесін жасаймыз.
Аңдардың тіршілігі жайында қане не білеміз?
Білгенімізді ортаға сала отырайық қандайда бір аңның тыныс тіршілігі жайында әңгіме өрбітеміз. Мысалға: қоян.
Қоян жайында айтар болсақ аңдардың ішіндегі ерекше аңқау, қорқақ әрі кішкентай, жүні үлпілдеп, қыста ақ, жазда сұр түрлері болады. Қоян өте жүйрік, өте сақ, қорқақ, ақ. Қоянның баласын – көжек деп атайды. Өзіміз жақсы білетін қоянның бейнесін қандай дәндерден жасауға болады. Соны таңдап алып мысалы күріш дәнінен таңдаймыз.
Жұмысты жасамас бұрын қоянның суретін қағаз бетіне саламыз. Содан кейн ПВА алейр, күріш бетіне сеуіп жабыстырамыз. Толық жабысып біткен соң кептіруге қоямыз. Қоян туралы жұмбақ жасырайық, тоқтап, өлең оқылады.

V. Жаңа сабақты түсінгенін тексеру.
Инсерт жүйесі бойынша сабақты түсінгенін тексеру

Сарамандық жұмыс
Әр оқушы өз қалауы бойынша аңдар бейнесін неше түрлі дәндермен жапсырмалайды.
Қауіпсіздік ережесі айтылады.
Желіммен жұмыс
1. Желімді ауызға салуға болмайды
2. Желімдеу негізгі қолды сүртіп отыру керек

Сергіту сәтін жасату
VI. Жаңа сабақты бекіту
Сарамандық жұмыстарын ескере отырып Кім шебер ойыны арқылы білімдерін бекітіп бағалаймын

Бағалау
VІІ Үйге тапсырма: бітпеген жұмыстарын аяқтап келу
Дәндерден аңдар бейнесін жасау. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Биоыдырайтын суда еритін полимерлер, заманауи мәселелері және оны шешу жолдары
ҚҰРЫЛЫС МАТЕРИАЛДАРЫ туралы ақпарат
Тассай карерьінің ірі толтырғыштары туралы
Әрлеу материалдары
Жүгері крахмалы негізінде биоыдырайтын жабқыштар технологиясын жасау
Жасанды және синтетикалық материалдар
Құрылыс материалдарына шолу
Материалдардың шығу тегі
Құрылыс материалдар қасиеттері
Шикізат, материалдық және отын - энергетикалық ресурстары
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Ұлттық табиғи паркте
Су табиғи қор ретінде пайдалану және қолдану
Азаматтық құқық табиғи ресустарды пайдалану
Қазақстанның топырақтары мен табиғи зоналары және олардың сипаттамалары
Материалдар дайындау
Менің ойымша Отан - құндылықты материалдарды тасушы емес, рухани жан сезімі
Шығармашылық жұмысты орындау материалдары мен техникалары
Әлемдік және дәстүрлі діндер көшбасшысының съездері, материалдары
Материалдар және шығармашылық жұмысты орындау техникалары