Геометриялық фигуралар Геометриялық фигураларды атау

Математика
Тақырыбы: Білімдерін тиянақтау
Мақсаты: Өтілген тақырыптардан алған білімдерін тиянақтау, жүйелеу. Ой - өрісін, өзіндік іс - әрекетін, дүние танымын дамыту. Пәнге қызығушылығын арттыру ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: нақыл сөздер, қима қағаздар.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы,
Әдісі: Ойындар, саяхат,

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру бөлімі: Психологиялық дайындық.
Орнымыздан тұрайық
Мойнымызды бұрайық
Бір – бірімізге қарайық
Күліп – күліп алайық
Қызығушылықты ояту. Оқушылар біз 4 жыл бойы математика пәнін оқыдық.
Математика пәні бізге не үйретті? (Балалар жауап береді.) Математика – ғылымдардың патшасы. Математикасыз бірде - бір ғылым өз алдына дербес ғы - лым бола алмайды. т. б. Бүгін біз математика әлеміне саяхат жасаймыз. Сая - хатта бірнеше аялдама бар, соларға тоқтаймыз.

1 - ші аялдама. Сандар
- Сандар туралы не білдік? Натурал сандар дегеніміз не?
- Заттарды санағанда қолданылатын сандар. Олар 1, 2, 3,....
Сандар кластарға бөлінеді, әр класта 3 разряд бар.
Сандарды жазу 1. Елу бес мың төрт жүз қырық сегіз.
2. Үш миллион жеті жүз алпыс бес мың төрт жүз сексен бес.
3. Қырық үш мың елу

2 - ші аялдама. Арифметикалық амалдар
96713
+
4564
________

184132
-
9880
________

278
х
38
________
2967
х
305
________
319490: 86

3 - ші аялдама. Өрнектер
Өрнек туралы не білеміз?
Әріпті өрнек,
санды өрнек - қосынды айырма көбейтінді бөлінді
Өрнекті ықшамдау
64 + х + 912
в + 72865 + 7
827 х + 96451
4 - ші аялдама. Сергіту сәті. Қызықты ребус

5 - ші аялдама. Теңдеулер
Теңдеу құр:
А) Белгісіз санды 33 - ке бөліп нәтижеге 243 - ті қосқанда 400 шықты.
Ә) Ойлаған санға 2432 - ні қосқанда 5675 шықты. Ойлаған санды тап.
6 - шы аялдама. Геометриялық фигуралар
Геометриялық фигураларды атау.

7 - ші аялдама Есептер
Есептің шарты, сұрағы, шешуі, жауабы болады.
Саяжайдан жиналған құлпынайдан 3 литрлік 4 банка, ал қарақаттан 2 литрлік 8 банка тосап қайнатылды. Барлығы неше литр тосап қайнатылды?
Қ. 3 л – 4 б -----------? л ------------ Ш: 3х4+2х8 =28 (л)
Қ. қ. 2 л - 8 б -------------------------- Ж: барлығы 28 литр тосап.

8 - ші аялдама Логикалық есеп
Екі шырпыны ауыстырып сиырды артқа қарат.

9 - шы аялдама Қорытынды
Математика әлемі туралы не білдік?
Не білгілерің келеді?
10 - шы аялдама Бағалау
11 - ші аялдама. Үй тапсырмасы.№5. 267 бет.



Ұқсас жұмыстар

БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ МАТЕРИАЛДАРДЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕМЕСІ
Математика пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Кіші жастағы оқушылардың геометриялық шамаларды зерттеу әдістемесінің жалпы сипаттамасы
Мектеп жасына дейінгі балаларда өлшеу әдістері туралы идеяларды қалыптастыру
Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың заттардың формасын қабылдау ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Көмекші мектеп оқушыларына геометриялық материалдарды оқыту жолдары
Арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы
Арифметикалық және геометриялық прогрессия
«КЕҢІСТІК» КОНЦЕПТІСІНДЕГІ ЖЕР-СУ АТАУЛАРЫНЫҢ ВЕРБАЛДАНУЫ
Атаулар сөздігі
Теміреткі - (грекше lіchen - жұқпалы) - этиологиясы әр түрлі көптеген тері ауруларының жалпы атауы
Соғыс - атауы құлаққа жағымсыз, тіршілікті қан жылататын, асты қайғы - қасіретке толы қаралы сөз
Жер Ананы жаңартып, тіршілік атаулыға нәр берген Көктемді жақсы көрмейтін адам кемде - кем шығар
Шынжырлы тұқым - батыршылдыққа қатысты атау
Домбыра атауларының бұлай бөлінуі қазіргі құлаққа түрпідей тимес үшін түсіндірме бере кеткен жақсы
Оңтүстік Қазақстан өңіріндегі Қаратауда туған, 1768 жылы Семей облысының Абай ауданындағы Жүрекжота деген жерде қайтыс болған