Ата - анаға тест

Тақырыбы: Бақытты отбасы - ол… дөңгелек үстел
Мақсаты: Сынып оқушыларына отбасы тәрбиесінде ой салу, ата - ананың отбасы тәрбиесіндегі сауаттылығын көтеру және жасөспірімдердің теріс жолға түсуіне жол бермеу.

Дөңгелек үстелге ата – аналар, сыныптың жалпы оқушылары қарастырылады.
Дөңгелек үстел 6 бөлімнен тұрады:
1. Ойға шабуыл
2. Бүгінгі менің ойым
3. Ата – анаға тест
4. Сүйіспеншілік сипаты
5. Қорытынды

Бірінші болып оқушылар, олардың артынан дөңгеленіп ата – аналар отырғызылуы керек. Дөңгелек үстелдің ортасына өсірілген гүл қойылады. Оқушылар ішке кіріп келе жатқанда олардың біріне көк жапырақ, біріне сары жапырақ беріледі. Әдемі ой салар әуен қойылып, сол әуенмен ата – ана да, оқушылар да орнына отырады.
Пайдаланған өсиет сөздер:
1. Баланың жақсысы – қызық, жаманы күйік (Абай)
2. Ата – бабасын сыйламау – азғындықтың белгісі (Пушкин)
3. Кімде – кім ата – анасын разы еткен болса, ол қандай жақсы. Алла тағала оның өмірін ұзартады (Мың бір хадистен)
Салынған талдың суреті пайдаланады.
Кіріспе.
Тренинг
Топқа бөліну. отбасы болу әуен арқылы
Топ ережесін құру.
Бір күнгі отбасылық өмір қойылым
Жүргізуші: Қадірменді ата – ана, “Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін” деп әлпештеп отырған перзентінің мейірімсіз, қатыгез, жаман бала болғанын кім тілейді десіз? Бірақ бүгінгі күні ата – анасын құрметтейтін, олардың алдындағы перзентік парызын орындамайтын, өз айтқанымен жүргісі келетін балалардың бар екені шындық.
“Тәрбие – отбасынан басталады” дейтін болсақ, біздің отбасындағы тәрбиеміз, қарым - қатынас мәдениеті қандай? Бүгінгі балаларымыз “махаббат майданында” жүрген қыздар мен жігіттер. Біреуі – біреуді ұнатып қалып жатса, біреуі — біреуге ұнап жатады. Бір – біріне ұнаған жастың ендігі арманы біз мына өмірде бірге болсақ екен, өмірдің ащысы мен тұщысын бірге көрсек екен деген ой туады, ал ол отбасын құру дейтін болсақ, сол отбасын құруға біздің жастарымыз дайын ба?
Ал ата – ана, ертеңгі үміт күткен балаларымызбен сыйластығымыз, отбасындағы түсініктігі қандай?
Бүгін сіздерді “Отбасы бақыты – ол…” деп аталатын дөңгелек үстелге пікірлесуге шақырамын.
Ендігі ойымызды осы тақырып төңірегінде топтастырып, әрі қарай жалғастырайық (оқушыларға да, ата – аналарға да мына ойларды жалғастыру беріледі)
а) отбасы бақыты – ол….
ә) бақыт дегеніміз — …..
б) борыш дегеніміз -…….
в) отбасы бақыты үшін мен…….
г) келешектегі отбасымның бақыты үшін мен……
(осы кезде әуен қойылып, қатысушылардың әуенмен жұмыс істеуіне жағдай туғызу керек)
Ата – ана, оқушы жауабынан соң қорытынды жасалып, “осы отбасы бақытын бұзатын қандай жағдайлар?” деген сұрақ тасталады.
Жүргізуші: 3 – бөлім “Бүгінгі менің ойым” деп аталады. Оқушыларға мынадай сұрақтар жазылған парақтар таратылады:
а) – ой, мама, қойызшы осы, сіз оны түсінбейсіз(осы сөздерді есту ата – анаға ауыр емес пе?)
ә) отбасы бақыты кімнің қолында(ананың, әкенің, балалардың)
б) мұны дұрыс істеген жоқсың, сол үшін анаң ұрсып жатыр. Ұрысқаны үшін анаң кінәлі ме, дұрыс істемегенің үшін сен кінәлісің бе?
Ата – аналарға берілетін сұрақ:
 балаңыздың “ой, қойшы мама” деген сөздері сізге ауыр тие ме? Бұл сөздерді жиі естуге тура келе ме?(оқушылар, ата – аналар жауаптары тыңдалады)
Жүргізуші: Сенің кез – келген жақсы ісің үшін алған қуанатын да анаң, кез – келген дұрыс емес ісің үшін ренжитін де анаң. Ана жүрегі енді ғана қауызынан ашылар гүл. Сенің бір ауыз сөзің гүлдей болған ана жүрегін тырнап алуы мүмкін. Ана жүрегі ренішті де, ауруды да, қайғыны да бәрін – бәрін көтереді. Бірақ әрбір тырнаудың ізінен мәңгілікке жара қалып кетеді, осы ұмытпа. Оқушылар, сендерге осы жерде айтылған сөздер тек анаға арналды, яғни әкені ренжітуге болады деген ой тумасын. Анасын сыйлаған бала әкесін де сыйлайды (тақтада жазулы тұрған хадистен сөз оқылады)
1. Енді оқушыларға алфавит бойынша әріптерді қойғанда шығатын сөздердің бірнешеуі беріледі, ал ата – анаға тест беріледі. Сол тесттің сұрақтарына жауап беру арқылы ата – ана балл жинайды. Сол баллына қарап, бала тәрбиесіне байланысты бағыт – бағдар беріледі.
Оқушыларға берілген тапсырма:
Мына сандардың астында бір – бір әріп тұр, соны тауып сөйлетіп көр.

Батыс Қазақстан облысы Казталов ауданы
Сатыбалды негізгі жалпы білім беретін мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Темірғалиева Назым Фатихқызы
Бақытты отбасы дөңгелек үстел. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Педагогты бала тәрбиесіндегі отбасы мәселелерімен таныстыру
Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық құндылықтарын қалыптастырудың үлгісі
Әдебиеттік оқу пәнінен отансүйгіштік, елжандылық бағытындағы тапсырмалар
Оқушылардың тәрбиелік деңгейін бағалау көрсеткіштері
Тәрбиеші мен ата-ананың арасындағы конфликті жағдайларды жою жолдары
Балаға ата ана үлгі өнегесінің ролін анықтау
Мектепке дейінгі мекеменің отбасымен байланысы
Жас ерекшелік топтарға бөлу, тәрбиешінің балалармен ұйымдастырылған режимдік сәттерін қарастыру
Мектепке дейінгі мекемедегі отбасымен бірлескен жұмыстар
Бала тәрбиелеудегі мектеп пен отбасы сабақтастығы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Абай атама