Сутегін судан алу әдістерін және олардың реакция теңдеулерін жаз
Химия 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Судың құрамы, физикалық және химиялық қасиеттері, маңызы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды судың сапалық, сандық құрамын анықтау әдістерімен, судың химиялық қасиетін қарастыра отырып, бейорганикалық қосылыстардың жаңа класы – негіздермен таныстыру, табиғаттағы айналымын, судың тіршілік үшін маңызын түсіндіру, реакция теңдеулерін сауатты жазуға үйрету. Кластар арасындағы байланыстарды мысалдармен көрсету, негіздердің, қышқылдық және негіздік оксидтердің құрамын салыстыра отырып, негізге ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
Тәрбиелік: ұйымшылдыққа, іскерлікке, отансүйгіштікке тәрбиелеу. Табиғат байлығын қорғауға, туған жерге деген сүйіспеншілікке баули отырып экологиялық тәрбие беру
Дамытушылық: сұрақ – жауап, есеп шығарту, Ойын элементтерін қолдану арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту, ой – өрісін кеңейту, өз ойларын еркін жеткізу дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, тесттер, су, стакан, әк, сынауық.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру
Оқушылардың сабаққа қатысуы мен оқу құралдарының әзірлігі тексеріліп, назарын сабаққа аударамын.
ІІ. Үй тапсырмасы “Сен білесің бе?
1. Ерітінді дегеніміз не?
2. Сутегі жанғанда алынатын зат?
3. Заттар ерігіштігіне байланысты нешеге бөлінеді?
4. Еріткіш дегеніміз не?
5. Сұйықтықтардың және газдардың суда еруінің айырмашылығы қандай?
(Газдардың суда ерігіштігі температура төмендегенде және қысым жоғарылағанда артады)
Кедергілермен көтерілу
Химиялық сатымен көтеріле отырып, оксидтер формуласын құрып жаз. Оларды ата.
Тест
1). Суда жақсы еритін заттарды көрсет?
А) өсімдік майы, қант, тұз Б) спирт, глицерин, аммиак В) бензин, спирт, сутек
2) Оттегіні өнеркәсіпте қандай ыдыста сақтайды?
А) газометрде Б) болат баллонда В) дьюар ыдысында
3) Лабораторияда оттегіні қалай аламыз?
А) сұйық ауаны айдау арқылы Б) KMnO4 қыздыру арқылы В) екеуі де емес
4) Мөлшері 3 моль оттек газы қ. ж - да қанша көлем алады?
А) 22, 4 б) 44, 8 л в) 67, 2 л
5) Мына қосылыстағы KMnO4 марганецтің тотығу дәрежесі нешеге тең?
А) +5 б) +6 в)+7
ІІІ. Жаңа сабақ
Оқушыларға судың сапалық құрамын білетінін ескере отырып, оны еске түсіру мақсатында төмендегі сұрақтар қойылады.
1. Сутегін судан алу әдістерін және олардың реакция теңдеулерін жаз.
Нәтижесінде су түзілетін реакция теңдеулерін жазып, қай типке жататынын ата.
Химия пәнінен дәрістердің қысқаша конспектісі
Заттарды алу есептері
Натрий сульфаты ерітіндісінін электролизі
Қышқылдардың химиялық қасиеттері
Аммиак және аммоний тұздары жайлы
Аммиак және аммоний тұздары
Бейорганикалық химия курсы бойынша оқыту және бақылау бағдарламасын құрастыру
Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы
Спирттер көмірсулардың туындылары
Тұздар гидролизі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару