Біз достық шеңберіне жиналдық

Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №7 "Балдырған" балабақшасы
Кушикбаева Гүлбану

Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы: Достық белгісі
Мақсаты: Достық белгісі деген ұғымды өз ойынан айта отырып өзінің ішкі жан-дүниесімен бөлісе білуін қалыптастыру. Бастаған істерін аяғына дейін жеткізуге, бір-біріне ақыл кеңес беріп бірлесе шешімге келе білуге баулу. Ертегіні аяғына дейін орындап, кейіпкерлерді мінезіне сай дауыс ырғағын, үнін келтіріп образға ене білуге үйрету.
Балаларды достық қарым-қатынастарын, бір-біріне деген сыйластығын арттыру. Өз ойынан туындаған қиялды тәрбиешімен пікірлесе білуге тәрбиелеу.Мақал өсиет сөздерді қолдана отырып, жақсы-жаманды ажырата білуге тәрбиелеу. Ертегіні ойнауға қызығушылығын арттыру.

Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, пікірлесу, мақал, өсиет сөздер айту, таңғажайып сәт.
Қажетті көрнекіліктер: Үстел – үсті театрына арналған аңдардың бетперделері. Кіші көне үйшік,әдемі үлкен үйшік,плакаттар, ұлттық киімдер.

Достық жыры өлеңі айтылады.
Тәрбиеші: - Балалар, бұл өлең не туралы айтылған?
Балалар: - Бұл өлең достық туралы айтылған.
- Ия, бұл өлеңде әр елдің, ұлттардың достығы туралы айтылған. Балалар, сендер дос дегенді қалай түсінесіңдер?
- Достар бірін-бірі алдамайды, бірін-бірі ренжітпейді.
- Достар бір-біріне көмектеседі.
Тәрбиеші: - Ендеше, сендер достарыңның қандай болғанын қалайсыңдар?
Гауһар: - Мен досымның өтірік айтпайтын шыншыл болғанын қалаймын.
Нұргүл: - Мен досымның адал, мейірімді болғанын қалаймын.
Мақсат: - Ал, мен досымның ақылды, намысты болса екен деймін.
Тәрбиеші: - Балалар, сендердің достарың бар ма?
Балалар: - Біз бәріміз доспыз.
Тәрбиеші: - Неліктен олай ойлайсыңдар?
- Біз топта бәріміз тату-тәтті ойнаймыз. Әлемдегі бар адамға тек жақсылық ойлаймыз.
- Біз бірге ойнаймыз, бірге оқимыз, бір-бірімізді ренжітпейміз.
- Жарайсыңдар, балалар, сендер ақылды, адал дос екенсіңдер.

Балалар шеңберге тұрады.
Қол алысып кәне біз,
Достасайық бәріміз.
Тілегім көп сіздерге,
Тек тұрыңдар шеңберге
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру

Тәрбиеші: - Балалар, біз қайда жиналдық?
Балалар: - Біз достық шеңберіне жиналдық.
- Адамдар шеңберге тұрғанды неліктен жақсы көреді?
- Өйткені шеңбердің бұрышы болмайды.
- Өйткені бақыт, қуаныш, достық адасып қалмайды.
- Олар міндетті түрде өздерін күткен барлық мейірімді адамдарға кездеседі.
(Осы кезде жылаған баланың дауысы естіледі)

Тәрбиеші: - Балалар, бір сәт тынышталайықшы, жылаған баланың дауысы естілетін сияқты.
Бала кіреді.
Тәрбиеші: - Балақай, сен кімсің?
Бала: - Менің атым Бекзат.
- Ал сен неге жылап тұрсың?
- Мені достарым өздерімен бірге ойнатпайды.
- Неге ойнатпайды? Мүмкін сен оларды ренжіткен боларсың?
Осы кезде топқа бір қыз бала кіреді.
- Ия, ол өзінің жаңа ойыншығын бізге ойнауға бермеді.
- Бекзат, сенің ренжуіңнің реті жоқ. Сен өз ойыншығыңды оларға ойнай тұруға бермепсің. Ондай қызғаншақ болмау керек.
Жансая: - Апай, біз Бекзатқа өзіміздің білетін мақал, өсиет сөздерімізді айтып берейік. Досым көп болсын десең,
Айтпа жалған ешқашан,
Шыншыл бол, әрқашан.
Дәулет: Дос болсаң берік бол, досыңа серік бол.
Азатгүл: Досың үшін долы боранға да шыда.
Уалихан: Кел Бекзат, біздің достық шеңберімізге қосылып, бізбен дос бол.
Бекзат: Рахмет, мен де сендермен дос болайыншы.
Балалар бәрі отырады.
Тәрбиеші: - балалар, сендер қалай ойлайсыңдар, достық қарым-қатынас тек адамдар арасында ғана болады деп ойлайсыңдар ма?
Перизат: Жоқ, достық тек адамдар арасында ғана емес аңдардың, жан-жануарлардың арасында да болады.
Тәрбиеші: Бекзат,сен байқадың ба? Перизат өте дұрыс айтты. Қане, балалар, аңдардың, жан-жануарлардың достығы туралы кім не біледі?
Ақнұр: Апай,сіз өткенде айтқан ертегіде аю қиратып алған үйді достары бірігіп үлкен етіп салды ғой.
Тәрбиеші: Осы үйшік ертегісін бәріміз білеміз бе?
Балалар: Әрине білеміз.
- Ендеше, біз осы ертегіні мына стол үстіндегі аңдардың бетпердесімен кейіпкерлерге бөлініп алайық. Қане кім не болғысы келеді?

Балалар бөлініп барлығы үйшік ертегісінің желісі бойынша ойнайды.
Тәрбиеші: - Міне, балалар, біздер ормандағы аңдардың достығына куә болдық. Білесіңдер ме, табиғаттың да әсем көрінісі достық белгісіне ұқсас келе ме?
- Ия, біз оны кемпірқосақтың керемет көрінісінен білеміз.
- Ия, бояулар достығының кереметін кемпірқосақтан білеміз. Ендеше, бізде бояулар түстерімен бір-бірімізге деген достық сезімімізді білдірейік.
Балалар: - Мен ақ бұлттар сияқты адамдардың бір-біріне ниеті ақ болса деймін.
- Мен жасыл түс – шөп сияқты Жер-Анаға көрік берер едім.
- Мен қызыл раушан гүлі сияқты айналама хош иіс бергім келеді.
- Еліміздің көк байрағындай биікте желбіреп, достығымыз арта берсе екен деймін.
- Мен күн сияқты достарыма жылы шуақ сыйлағым келеді.
- Талабымыз таудай биік болса екен деймін.
- Мен бейбітшілік құсы көгершін сияқты барша халыққа достық, ынтымақ тілеймін.
Осы кезде Ақ көгершін әні ойналады. Көгершін келіп қонады.
Тәрбиеші: Міне керемет, біздің тобымызға мұхиттың ар жағынан көгершін де ұшып жетіпті. Балалар, көгершіннің аузында хат бар сияқты. Бұл хатта жақсы тілектер жазылған екен. (Хатты оқиды)
Тәрбиеші: Тілегіңе көп рахмет, ақ көгершін! Біздің балалар, апайларға арнап Дос болайық бәріміз әнін орындайды.



Ұқсас жұмыстар

Абдул-Хамид Мархабаев хақында эссе
Сенсорлық тәрбие
Әжелер өмірі өнеге
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІҢ ЕСЕБІ
Заманында жолы болмаған, артында жоқтаушысы аз, қайран Салық!
Сынып жетекшісі және оқушылар ұжымын тәрбиелеу
Өзін-өзі тану пәні сабағында жүргізілетін тренинг жаттығулар
Қазақстан Республикасының халықаралық байланыстары жүйесіндегі Қарағанды облысының орны
Мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуындағы сенсорлық тәрбие
Бесінші сыныпқа бейімделуге көмек
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Шағын бизнесті мемлекеттік қолдау
Бизнес жоспарын құру жолдары
Орта және кіші бизнес субъектілерінің дамуын мемлекеттік қолдауды жүзеге асырудың салықтық аспектілері
Біз бүгін қай жерде тұрмыз
Агробизнестің экономикалық тиімділігін арттыру
Агробизнестiң бәсекелестiк жүйесiн қалыптастыруды
Басшының бизнестегі рөлі
Бизнес-жоспардың атқаратын қызметі