Жаңылтпашты оқы

1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Мен және табиғат. Ғ дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1. 8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1. 9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері: Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары: Аудиожазба, таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік: Ғ дыбысы мен әрпі.

Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Көзді салып қараңыз,
Былай қанат қағамыз.
Б. Бөрiбаев
– Балалар, бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Сабақтың ортасы
№1 Оқылым.
№2 Артығын тап.
№3 Жаңылтпашты оқы.
Торғай торғайды ұнатады,
Тоғай торғайды ұнатады.
Жаңылтпашты жатқа айт.

Сергіту сәті
Тереңдет ойыңды,
Тiк ұста бойыңды.
Құстарға ұсайық,
Қалықтап ұшайық.
Шық алға оң қанат,
Шық алға сол қанат,
Шаршаған кездерде
Қонайық жорғалап.
Б. Бөрiбаев

Қызықты тапсырма
Аяқталуы
№4 Сурет бойынша әңгімеле.
Бір - бірлеріңе сұрақтар қойыңдар, дұрыс жауап беруге тырысыңдар. Бір - біріміздің ойымызды құрметтеп көрейік.

Сабақтың соңы
Рефлексия

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Оқушылар өздері жасаған бет - бейнелеріне қарап бір - біріне көңіл - күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілі сабағындағы дидактикалық ойындарды қолданудың тәрбиелік негіздері
Қазақ тілі сабағындағы дидактикалық ойындарды қолданудың тәрбиелік негіздері. Дидактикалық ойынға анықтама
Проблемалық оқыту туралы ұғым
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілі пәніне қызығушылығын арттыру
Ақпараттар оқығандағы артикуляцияның және дикцияның қажеттілігі
Бастауыш сыныпта «Қазақ тілі» мен «Әдебиеттік оқу» сабақтарында қолданылатын инновациялық технологиялар
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Есімді сөз тіркесі етістікті тіркес
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқытуда дидактикалық ойындарды пайдаланудың тиімділігі
Инновациялық педагогика
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ