Әңгімеге сүйеніп Шоқанға мінездеме жазу

Жезқазған қаласындағы
№10 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Кусаинова Гаухар Алибековна

Сабақтың тақырыбы: А. Құнанбаев Адам болам десеңіз
Сабақтың мақсаты:
1) Өлең жолдарынан өзіндік ой түйіндеуге баулу.
2) Өлеңнен бес асыл қасиет талап, терең ой, қанағат, рақым екендігін түсіндіру.
3) Жаман қасиеттер өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, мал шашпақ екенін ұғындыру. Бірлесіп жұмыс жасай отырып, оқушының өз пікірін білдіруге, өзгенің ойын тыңдауға ойын дәлелдеуге баулу.
4) Адам бойындағы жақсы қасиеттерге тәрбиелеп, жаман қасиеттерден аулақ болуға үйрету.

Сабақтың түрі: кіріктірілген сабақ
Сабақтың әдістері: сұрақ жауап, топтастыру, Венн диаграммасы.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, кітаптар, суреттер
Сабақтың барысы:
Үй тапсырмасын сұрау, бағалау.
Шоқан.С Бегалин (топтастыру стратегиясын жүзеге асыру)
Шоқан қай тілде оқи бастады?
Шоқан оқыған қисса - әңгімелерін не істеуші еді, оны кімнен үйренді?
Әкесі әуелі қай тілде дұрыс үйренсін деді?Ол кісі Орынбордан
кімді, не үшін көшіріп әкелді?
Шоқан әжесіне қандай қисса оқыды?
Әжесі немересіне не айтып берді?
Шын аты-Мұхамедханафия( әжесі Айғаным).

4. Тапсырма: Әңгімеге сүйеніп Шоқанға мінездеме жазу.
Ой қозғау стратегиясы.
Абай кім? Қай жерде дүниеге келген?
Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер?
Абай туралы қысқаша мағлұмат беру.
Топтастыру әдісі (интерактивті тақтаға жазу)

Абай
Жаңа сабақ
А.Құнанбаев Адам болам десеңіз
Бұл өлең сендерге таныс, кәне кім осы өлеңді айтып береді екен?
1 Өлеңді оқу
2. Нақыл сөздің мағынасын түсіндіру.

ІІІ орталыққа бөлу

І орталық Оқу орталығы
ІІ орталық Жазу орталығы
ІІІ орталық Шығармашылық орталық

Тапсырмалар
І орталық (Өлеңді мәнерлеп оқу)
ІІ орталық (Бес асыл іс, бес дұшпанды санамалап жазу)
Интерактивті тақтада көрсету
Алматы қаласындағы Абай ескерткіші
Семей қаласындағы Абай ескерткіші
Өскемен қаласында Абай ескерткіші ашылды.

Жыр кіндігі Жидебайда жыл сайын мектеп оқушылары арасында өткізіліп келе жатқан Абай, Шәкәрім өлеңдерін жатқа оқу сайысы өткізілгеніне биыл 10 жыл толып отыр. Бас жүлдені алған Өлең сөздің патшасы номинациясы бойынша Би ата ауылының Шәкәрім орта мектебінің 9 сынып оқушысы Сейтқазы Айдана Абайдың 230 шығармасын, Шәкәрімнің 190 шығармасын жатқа біледі.Абай елінің намысын қолдан бермеген.
Абайдың тұңғыш өлеңдер жинағы 1909 жылы жарық көрген.

Қорытындылау
І, ІІІ орталық Венн диаграммасын толтыру
Адам бойындағы қасиеттер (жағымды, жағымсыз)
ІІ орталық Шығарма Мен қалай жақсы адам боламын
Абай атамыз айтқан екен:
Үш-ақ нәрсе адамын қасиеті.
Ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек.
Ыстық қайрат-бұл еңбек, егер кім көп еңбек етсе, соның қайраты мол.
Нұрлы ақыл-сенің ақылынның нұрынан басқалар шуақ алу керек.
Жылы жүрек-бұл қайырымдылық
Біз осы қасиеттерді бойымызға сіңіре білсек, жақсы адам боламыз.
Оқушыларды бағалау
Үйге: Ұнаған өлең шумақтарын жаттау
Мақал-мәтел жазу
Желсіз түнде жарық-ай әнімен сабақты аяқтау.



Ұқсас жұмыстар

Ш. Уәлихановтың, Ы. Алтынсариннің, А. Құнанбаевтың ағартушылық қызметі
Шоқан Уәлихановтың тұлғасын жан- жақты ашу және осының нәтижесінде оның әдебиеттегі көркем шығармаларда сомдалған бейнесін ашу
Шоқан Уәлиханов және қазақ тарихы
Шоқан Уәлихановтың әдебиеттегі көркем бейнесі
Шоқан Уәлиханов этнограф - тарихшы
Шоқан шыңы
Шоқан - ағартушы
Шоқанның Петербургқа сапары
Педагогикалық практиканың жетекшілерінің міндеттері
Шоқанның жеке және қызметтік хаттары
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
ЖҚКЖ-ДЕГІ ЖАЛПЫ ЖҮЙЕНІҢ ЖҰМЫС ІСТЕУІ ЖӘНЕ МІНЕЗДЕМЕЛЕРІ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
Қажетті инвестициялардың құрамы мен мінездемесі
Сейітжан Омаров (22 маусым 1907, Ақмола облысы Атбасар ауданы Керегетас ауылы - 19 желтоқсан 1985, Алматы) - жазушы, аудармашы
Қазақстан Жазушылар және Журналистер одағының мүшесі
Қазір Жазушы баспасының директоры
Одағай Леп белгісіне сүйеніп, орнынан тұрып жатып
Жазушы, драматург, ақын, аудармашы, зерттеуші Жүсіпбек Аймауытов Баянауыл ауданы, Қызылтау атырабында туған