Көбейтудің үлестірімділік қасиетін айт

Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Санның квадраты және кубы.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушыларға санның квадраты және кубын табуды үйрету, кестелік көбейту мен бөлу жайлы білімдерін тиянақтау.
Дамытушылық: ауызша, жазбаша есептеулер арқылы логикасын дамыту, қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау.
Тәрбиелік: Табиғатты сүюге, аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау, сұрақ-жауап
Пәнаралық байланыс: дүниетану, ана тілі

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Бір-біріне сәттілік тілеу.
ІІ. Өткен сабақты пысықтау. Ұяшықтардың астындағы сұрақтарға жауап бер

1. 3 саны жазылған ұяшықтардың астындағы тапсырмалар:
а 8 х 9
7 х 8
4 х 6
ә 36: 4
24 : 3
54 : 9
б Қабырғасы 6см шаршының ауданын тап

2. 4 саны жазылған ұяшықтардың астындағы тапсырмалар:
а Қандай санның көбейтіндісі 18-ге тең?
ә Бір тәулікте 24 сағат бар? Тәуліктің жартысы неше сағат болады? Ширегі ше?
б Ұзындығы 4см, ені 3см тік төртбұрыштың периметрі тап

3. 5 саны жазылған ұяшықтардың астындағы тапсырмалар:
а Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не?
ә Терімділік қасиеті дегеніміз не?
б Көбейтудің үлестірімділік қасиетін айт.

ІІІ. Балалар, қазір қандай жыл мезгілі? Қыс. Бәріміз қыстың тамаша бір күнін көз алдымызға елестетіп көрейікші. Дала тып-тынық, жапалақтап қар жауып тұр. Осындай кезде далаға шығып аққала соқсақ қандай тамаша болар еді. Ендеше сол аққаланы құруға біз дайынбыз ба?
Ол үшін біз келесі тапсырмаларды орындауымыз керек.

1-тапсырма: Жұппен жұмыс
9; 8; 6; 7; 5 сандарының квадратын табу
2; 3; 10; 1 сандарының кубын табу. бір партадағы екі оқушы бірінің жұмысын бірі тексереді

2-тапсырма Оқулықпен жұмыс
№1, 2
Сергіту сәті
Қолға қарды алайық,
Аққаланы соғайық.
Дөңгеленіп тұрайық,
Үстімізді қағайық.
3-тапсырма. Есептер құрастыру
суреттері
бір доптың ---------------------- екі сағаттың --------------- үш қарындаш
Бағасы: ------------------------------Бағасы:------------------------- Бағасы:
100 т ----------------------------------50 теңге----------------------- 20 теңге
Шешуі:50х2=100 ------------------20х3=60 ---------------------- 100+100+60= 260т
Аққаланың тапсырмасы: Логикалық тапсырма: Май шам
Үстелдің үстінде 5 май шам жанып тұр еді. Еркін оның 4-еуін өшіріп тастады. Үстел үстінде неше май шам қалды? 4 май шам
ІҮ. Қорытынды:
8 -----49----- 27---- 81--- 36---- 64 ----1
ең –бек---- тү -----бі ----бе ----ре--- ке
7квад; ----8квад; -----3кубы; -----2кубы; ---9квадр; ----6квадр; -------1кубы;
бек, --------ре, ------------тү, ---------ең, ---------бі, ------------бе, ------------ке.
Оқушылардың білімдерін бағалау. Үйге тапсырма:№3, 6 109 бет



Ұқсас жұмыстар

Бастауышта арифметикалық амалдарды үйрету әдістемесі
3 - сынып оқушыларының математика сабақтарындағы есептеу дағдыларын дамытуға модульдік оқытудың әсері
Әріпті өрнектерді жақшаға алып түрлендіру
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуды ұйымдастыру
3-сыныпта көбейту мен бөлуді игерту әдістемесі
Жазық эллипстік сандар алгебрасының құрылымы
Қазіргі бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың теориялық негіздері
Бастауыш сынып оқушылардың өзіндік оқу жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларына арифметикалық амалдарды жазбаша орындау тәсілдерін үйрету
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
БАЙБЕКҰЛЫ ӘЙТЕКЕ БИ
БАЙТҰРСЫНҰЛЫ АХМЕТ
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Ахмет Байтұрсынұлы
Ж.Жабаевтың өмірімен және көптеген ақындармен айтыстары
Шайтанкөл
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ