Шығармашылық тапсырма орындау
Тақырыбы: Екі әріпті өрнектің мәндерін табу
Мақсаты: Құрылымы неғұрлым күрделі әріпті өрнектерді құрастыруды үйрету; жазу және олардың мәнін табу біліктілігін қалыптастыру; талқылау, талдау, қорытынды жасау біліктілігін дамыту.
Түрі: аралас сабақ.
Әдісі: сұрақ - жауап, іздену, талдау, қорыта білу.
Көрнекілігі: плакат, үлестірме, суреттер.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Сынып тазалығына қарау
ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
- Балалар, бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше сабақ. Сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Жақсы оқып сабақты,
Әдеп сақтау сәніміз.
Сәлем бердік сіздерге,
Басты иіп бәріміз.
б) Психологиялық дайындық.
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде.
Математиканы оқимыз,
Миымызға тоқимыз.
- Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін!
Математика - Абай атамыз ғалымдар патшасы деген екен. Яғни, математиканы білсек барлығын да біледі екенбіз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 7, 8
ІІІ. Білімін пысықтау: ауызша жұмыс. Математикалық диктант.
1. 20 + 30 = 50
20 ∙ 2 = 40
10: 5 = 2
25 - 15 = 10
30 ∙ 3 = 90
20: 10 = 2
45+15= 60
6 ∙ 2 = 12
300: 100 = 3
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру:
1. № 1. Екі әріпті өрнектің мәндері қалай табылғанын түсіндір:
a – b, мұндағы a=280, b= 120
Шешуі: a – b = 280 – 120= 160
Жауабы: 160.
2. № 2. Әріпті өрнектердің мәндерін тап:
4 ∙ а + 78, мұндағы а = 8;
4 ∙ 8 + 78 = 32 + 78 = 110
36 – 18: у, мұндағы у = 2
36 – 18: 2 = 36 – 9 = 27
45 + 5 х т, мұндағы т = 3
45 + 5 ∙ 3 = 45 + 15 = 60
50 ∙ п - 15, мұндағы п = 10
50 ∙ 10 - 15 = 500 – 15 = 485
7 ∙ (25: х – 4), мұндағы х = 5
7 ∙ (25: 5 – 4) = 7х 10 = 70
2. Жұппен жұмыс.
3. № 3. Кестені толтыр:
5. Өздік жұмыс. № 4. Салыстыр.
30м ‹ 20м ∙ 10
8 ц ∙ 4 › 500 кг
32дм ∙ 4 ‹ 7 м
3 күн ∙ 9 ‹ 1 ай
Сергіту сәті.
Қостық біз, көбейттік біз,
Қатты шаршап кеттік біз.
Кәне, тұра қалайық,
Қимылдасын қол - аяқ.
Кірпікті де қағайық, терең демді алайық,
Орнымызға отырып,
Сабаққа назар салайық.
Ү. Білімін бекіту:
1. Топтық жұмыс. № 5. Суретті құрастыру
1топ 2 топ
2. Есеп шығару. № 7.
1) Түске дейін – 9 бөлшек
Түстен кейін – 2есе артық
Дайындады -?
Шешуі: 9 + 9 ∙2 = 9+18 = 27
Жауабы: шебер 27 бөлшек дайындады.
2) Жиналды – 25 қияр
Шешуі: (25 + 15): 5 = 8
Қызанақ – 15кг
Жауабы: 8 жәшік қажет.
Салды – 5 килограммнан
3. № 8
Шешуі: 28: 4 = 7
Жауабы: 7 аттракционның төбесі жабық орында.
ҮІ. Сабақты қорыту: Шығармашылық тапсырма орындау. № 10.
ҮІІ. 1) Үйге тапсырма:
2) Бағалау
Материалтану оқу курсының оқыту әдістемесі
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
Оқушылардың шығармашылық ойлауы дамуының психологиялық- педагогикалық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларын шығармашылық тапсырмаларды орындауға үйрету тәсілдері
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілетін дамыту жолдары
Алгоритм түсінігі. Сабақта оқушылардың талдау жасау және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту жолдары
Математика пәнін оқыту барысында бастауыш мектеп оқушыларының танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру
Бастауыш сынып математикасын оқытуда оқушымен жеке дара жұмыс
Педагогикалық жүйедегі сараланған оқыту деңгейлері
Өзіндік жұмыс арқылы студенттердің кәсіби бағыттылығын қалыптастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы
Құддыс Қожамьяровтың өмірі мен шығармашылық жолы
Т.Ахтановтың шығармашылық өмірбаяны
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
ОҚУШЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДАҒЫ АТА-АНАЛАРМЕН БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ
Теңіз жаяу әскерлері - теңіз десанттары құрамында ұрыс қимылдарын жүргізуге, сондай - ақ әскери - теңіз базаларының, порттардың Қорғанысы мен басқа да міндеттерді орындауға арналған және арнайы дайындалған әскери - теңіз флоты күштерінің түрі