Жаңалықты енгізу кезеңдеріне тоқталатын болсам
Жаңа технология - білім сапасының кепілі
Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында,
Ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында
Н. Ә. Назарбаев
Қазақстан Республикасының Елбасшысы Н. Ә. Назарбаев Интеллектуалды Ұлт - 2020 мемлекеттік бағдарламасында: Бүгінде Қазақстанға инновациялық қызметтің жарылысы қажет, қоғамда мінез - құлықтың инновациялық, креативтік үлгісі үстемдік құру тиіс - деп көрсеткендей, шапшаң өзгеретін, жоғары технологиялық бәсекелі әлемде өмір сүруге дайын, сапалы білім алуға ұдайы ұмтылатын интеллектуалды, физикалық және рухани дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру кадрлар жүйесін дамытудың басты бағдарына айналуы тиіс [1].
Тұрақты даму үдерісінің даңғыл жолына түскен Отанымызға замануи инновациялық ілімдерді игерген креативті Қазақстан республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасында айтылғандай, жоғары білімді дамытудың негізігі үрдісі мамандар даярлау сапасын арттыруға ерекше көңіл бөлінуде. Осы ретте мұғалімдер даярлайтын оқу орындары алдында үлкен де, салмақты мақсат - міндеттер тұр. Бұл мақсат - міндеттердің шешімі студенттерге мемлекеттік стандартқа, оқу бағдарламасына сәйкес ғылым салаларынан білім берумен де шектелмейді. Оқу орнын бітірушілер болашақ кәсібін терең түсінетін, меңгерген білім - біліктерін тәжірибеде қолдана алатын, сонымен қатар теориялық білімін мазмұнды, дәлелді түрде, кәсіби шебер жеткізе алатын маман болып шығуы тиіс. Сондықтан, оқу орнында оқытылатын білім беру салалары арқылы студенттің өз ойын жүйелі, түсінікті етіп жеткізе білу, алған білімдерін күнделікті өмірде іске асыра алу білігіне үйрету маңызды мәселе болып табылады. Білім жүйесіндегі әлемдік жаңалықтардан шет қалмай, жаңа педагогикалық инновацияларды дер кезінде қабылдап, өңдеп, нәтижелі пайдалана білу - әрбір ұстаздың негізгі міндеті.
Болашақ мұғалімді даярлау өте күрделі іс. Ол - зерттеуші, озат тәжірибені насихаттаушы, үйренуші болуы керек. Оған үлгі - оқытушы, оның шығармашылық еңбегі. Ж. Аймауытов айтқандай: Сабақ жаңадан жаңаны табатын өнер , - деп, мен өз жұмысымда осы даналық ойды үнемі басшылыққа аламын [7].
Негізінен жұмысымда ұжымдық оқыту тәсілін қолданамын. Пәнмен оқушыға емес, оқушымен пәнге бару қағидасына сүйене отырып, болашақ мұғалімдерді ізденіп, зерттеуге үйрету; дидактикалық, коммуникативті және сөйлеу қабілеттерін шыңдау - басты мақсатым. Бұдан туындайтын міндеттер:
1. Ғылыми педагогикалық әдебиеттерді зерттеу және талдау;
2. Жаңашыл мұғалімдердің іс - тәжірибесімен танысып, оны насихаттау;
3. Бастауыш білім беру мамандығында педагогика пәнін оқыту барысында енгізу.
Нәтижесінде: өз кәсібін терең меңгерген, ойын жүйелі де түсінікті етіп жеткізе алатын, бәсекеге қабілетті болашақ маман шығады деп ойлаймын.
Жаңалықты енгізу кезеңдеріне тоқталатын болсам:
1. Ақпараттарды жинап, өз білімім мен алдымдағы студенттердің дайындық деңгейлеріне сай келетін жаңалықты таңдап алып, оны қолдану туралы шешім қабылдадым;
2. Іске асыру кезеңдерін зерттеп, енгізу жоспарын құрып, жаңалықты қолдандым;
3. Оқудың нәтижесін көтеруге ықпалын анықтадым.
Қазіргі заманғы педагогикада блім беруді ізгілендіруді теориялық негіздеу
Инновациялық оқыту
Озат педагогикалық тәжірибе және инновация
ТІРЕК-ҚИМЫЛ АППАРАТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖЕТКІНШЕК БАЛАЛАРҒА САНДЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ АРТЫҚШЫЛЫҚТАР
Білікті жұмысшы мамандар дайындау мәселесіне қазіргі ғылыми көзқарас
Дамыта оқыту технологиясы жөніндегі түсінік
Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және талдау
Физика сабағында ойын технологияларын қолдану
Жаңа инновациялық ойлар енгізу
Педагогикалық тәжірибені оқыту проблемасы
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Оқу процесінде гипермәтіндік электрондық оқулықтарды енгізу
Инсулинді енгізу ережесі
Ол - торпақ, мен болсам - таразы, Астында Шолпанның жүреміз
Менің жанұям туралы айтар болсам, бес адам бар
Егер мен президент болсам дәл елбасы Нұрсұлтан Назарбаев секілді дара да, дана тұлға болар едім
Мысалға айтататын болсам, менің әжем - тыл ардагері
Жаңаша білім беруді оқу үрдісіне енгізу - ұстаз міндеті
Енгізу операторына сипаттама бер
Енгізу және ғылыми зерттеулердің нәтижелілігі