Топқа бөлінген оқушылардың тобымен танысу
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Сан есім
Сабақтың мақсаты: Сан есім туралы берілген білімді қайталау, оқушылардың байланыстыра сөйлеу және сауатты жазу дағдыларын жетілдіру.
2. Оқушылардың өзіндік іс - әрекет дербестігін арттыру.
3. Бірлікке, татулыққа, білімпаз болуға баулу
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
Күн жылуын алақанға салып, сәттілік тілеу. Топқа бөлінген оқушылардың тобымен танысу.
Үй жұмысын тексеру. Сурет бойынша әңгіме құрастыру. Әр топтан бір оқушы мәтін ішінен сан есімді табу.
Лездеме: Кім жылдам жалғастыра алады?
Мұғалім Сан және Есім атты ертегіні айтып беру. Осы ертегі арқылы сабақтың тақырыбын шығару және мақсатын хабарлау.
Ай - күн және көркем жазу минуты сСс
Кітаппен жұмыс
1 - топ ---------2 - топ -------------- 3 - топ
35 - ж - у -----36 - жа - у ----------37 - ж - у
Тапсырмаларды орындау, тексеру
Сергіту сәті
Барлық топтарға шашылып жатқан сөздерді сәйкестендіріп қою.
1 - күн ----- дүйсенбі --- бүгін
2 - күн ----- сейсенбі --- ертең
3 - күн ----- сәрсенбі --- бүрсігүні
4 - күн ----- бейсенбі --- арғы күні
5 - күн ----- жұма -------- қасиетті күн
6 - күн ----- сенбі -------- соңғы күн
7 - күн ----- жексенбі --- азына
Топтарға тапсырма үлестіру
1 - топ. Сөздерді дұрыс орнына қой, сан есімді тап, қай сөзбен байланысып тұрғанын айт.
Сондай Айнұр, көрікті өріпті, бұрым, екі жастамын, тоғыз, мен сыныпқа, бастармын, жылы, қадам, келесі, төртінші
2 - топ Қай сан есіммен синонимдес?
Қос, егіз -...
Екі апта -...
Ширек ғасыр -...
Жарты жыл -...
60 минуттың екіден бірі -...
Жарты жыл -...
3 - топ Адам аттарында, қала, жануарлар аттарында қолданылатын сан есімдерді жаз.
Біржан, Екібастұз, Үшкемпіров, Төртуыл, бесті, Алпысбай, Жетпісбай...
Бекіту.
Қазақ халқының ұлттық ойыны Орамал тастамақ негізінде жүргізіледі. Ойынның мақсаты: неше? нешінші? қанша? сұрақтарының қойылуын, оның қолданылатын орнын, ажырата білу, сөйлем құрау дағдыларын қалыптастыру.
Кез келген оқушының алдына орамал тастап неше? Қанша? нешінші? сұрақтарының бірін айтып, ал оқушы тез ойланып, сол сұраққа жауап беретін сөзді айтуы тиіс. Келесі оқушы сол сөзді қатыстыра отырып сөйлем құрайды т. т.
Қорыту
Үйге: Әдеби кітаптардың ішінен 5сан есім сөзі бар сөйлем жазып келу.
Әр топ басшыларына бағалау үшін сөз беру.
М: Бүгінгі сабағымызды білімді мыңды жығады деген мақалмен аяқтағым келеді. Рахмет!
Төменгі сатыдағы жануарлар
Экскурсияға кіріспе, оның құрылымы: ұйымдастырулық және ақпараттық
Түрлі топтарға экскурсия жүргізу ерекшеліктері
Мектепке дейінгі балаларға топсаяхаттың танымдық және тәрбиелік мәні
Бастауыш мектепте математиканы жазбаша есептеу тәсілдерін үйрету әдістемесі
Геометриялық ойлаудың даму деңгейлері
Зоология пәнінен сабақтар жоспарлары
Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері мен заңдары.
Бастауыш сыныпта математика сабағында арифметикалық амалдарды оқыту
Биология және экология пәндерін оқытуда жергілікті жер материалдарын пайдалану
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Matlab компьютерлік бағдарламасымен танысу
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Delphi ортасымен танысу
Ерте, ерте, ертеде, ел әлденеше хандыққа бөлінген заманда, жаз жайлауда өзен жағасына малын қатар жусататын екі қойшы болыпты
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту