Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құра
ШҚО, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы,
М. Ломоносов атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Заденова Меруерт Жумаханқызы
Қазақ тілі 2 сынып
Тақырып: Дауыссыз б мен п дыбысы
Мақсаты: Түбірдің соңындағы п дыбысына дауысты дыбыстан басталған қосымша жалғанған жағдайда п дыбысы б дыбысына өзгеретіндігін түсіндіру
Күтілетін нәтиже: Түбірдің соңындағы п дыбысына дауысты дыбыстан басталған қосымша жалғанған жағдайда п дыбысы б дыбысына өзгеретіндігін түсінді.
Әдіс – тәсілдер: Топтық және жеке жұмыстар, Адасқан әріптер , Ыстық орындық , жұмбақ, ребус шешу, тест.
Сабақта қолданылатын материалдар: Оқулық, дәптер, қалам, қарындаш, күнделік, слайд, үлестірмелі карточкалар
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут)
Оқушылармен амандасамын
Шаттық шеңберіне тұру
Қызығушылықты ояту (3 минут)
Адасқан әріптер
Дауыссыз дыбыстардың үш тобын пайдалана отырып топқа бөлу
Мағынаны тану (35 минут)
Үй тапсырмасын тексеру:
Ыстық орындық
Жұмбақ жасыру
Қабат – қабат қаптама
Ақылың болса аттама
- Балалар, кітап сөзінің соңғы әрпі қандай?
П дыбысын сипаттап беріңдерші
- Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта біз не білеміз, немен танысамыз?
Табыс критерийін құру
Бүгінгі тақырыбымыз - Дауыссыз б мен п
Дәптермен жұмыс.
Дәптерді ашып, бүгінгі күнді жазыңдар
Элементтерді талдау, ауада жазу
Көркем жазу Бб Бб Бб
Оқулықпен жұмыс
- Оқулығымыздың 31 бетіндегі 87 – жаттығуға назар аударамыз. Өлеңді мәнерлеп оқы
- Тақтамен жұмыс
Жаттығуды қорытындылай келе, ережені талдау
- Балалар, демалып сөздің соңында қандай әріп жазылады?
Жақсы, оқулығымыздың 31 бетіндегі ережеге назар аударыңдар
• Экранға назар аударайық Электрондық оқулық
88 – жаттығу. Көп нүктенің орнына п, б әріптерінің тиістісін қойып, сөздерді көшіріп жаз. Оқылуы мен жазылуын салыстыр.
Сергіту сәті.
Топтық жұмыс. 89 – жаттығу
Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құра.
90 – жаттығу. Төмендегі суреттерден штаб, клуб сөздерін оқуға болады. Қалай?
Штаб, клуб сөздерін п дыбысына аяқталған сөздермен салыстырып, қорытынды жасап көр.
Қорытынды (5 минут)
Тест тапсырмалары:
1 – нұсқа
1. Қ дыбысы?
а) қатаң
ә) ұяң
б) үнді
2. Л, М, Н, Ң, Р, Й (У)
а) қатаң дауыссыздар
ә) ұяң дауыссыздар
б) үнді дауыссыздар
3. Әде...
а) б
ә) р
б) п
2 – нұсқа
1. Л дыбысы?
а) қатаң
ә) ұяң
б) үнді
2. Б, В, Г, Ғ, Д, Ж, З
а) қатаң дауыссыздар
ә) ұяң дауыссыздар
б) үнді дауыссыздар
3. Қора...
а) б
ә) р
б) п
• Бүгінгі сабақта не білдіңдер?
• Б дыбысына аяқталатын қандай сөздердің жазылуын есте сақтауымыз керек?
• Сөз соңындағы п дыбысы қай кезде өзгеріске ұшырайды? Себебін түсіндіріңдер.
Бастауыш сыныптарда қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру
Қазақ тілі пәнін оқытуда ойын элементтерін пайдалану арқылы оқушының ой - өрісін дамыту
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың тілін дамыту
Қазақ тілі 2 сынып оқулығының құрылымы мен құрылысы
Қазақ тілі сабағында дамыта оқыту технолгиясын қолдану тиімділігі
Қазақ тілі сабағында техникалық құралдарды пайдаланудың жолдарын зерттеу
Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтінді қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстардың негізгі мәселелері
Есімді сөз тіркесі етістікті тіркес
Сауат ашу жүйесінде деңгейлеп дамыта оқытудың теориялық негіздері
Қазақ тілінің сөздік қоры мен сөздік құрамын оқыту жолдары
АҚША - НЕСИЕ САЯСАТЫНЫҢ ҚҰРАЛДАРЫ
Қылмыс қүрамының түсінігі және маңызы
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Мемлекеттік бюджеттің кірістері мен шығыстарының құрамы
Инфрақұрылым кешенінің құрамы
Бюджеттің кірістері мен шығыстарының құрамы.
Сөздік