Оксидтердің жіктелуі

Сыныбы: 8 - сынып
Тақырыбы: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары
Мақсаты: 1. Білімділік: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары. Жай және күрделі заттармен әрекеттесуі жайында түсінік беру.
2. Тәрбиелік: Оқушыларға Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары тақырыбын түсіндіре отырып, тазалыққа, ізеттілікке, сабырлылыққа, адамгершілік мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдарын негіздерді, тұздарды қыздыру арқылы білімдерін тереңдету, өз бетінше ізденуге бағыт беру.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ (тірек сызба, ойын)
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, есеп шығару
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, Д. И. Менделеев кестесі
Пән аралық байланыс: физика, математика

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу, түгелдеу
2. Оқушылардың құрал – жабдығын тексеру
3. Оқушылар назарын сабаққа аудару

ІІ. Оқушы білімін жан - жақты тексеру:
Тауып көр ойыны
1. Fe(OH) 3 =FeCL2 + H2O
2. Ca(OH) 2 + CL2 = CaCL2 + H2O
3. Fe(OH) 3 + HCL = HCL + O2
4. HCLO2 = CaCO3 + HCLO
5. NaOH + CuSO4 = CuO + H2O
6. Cu(OH) 2 + HCL = Fe2O3 + H2O

ІІІ. Жаңа түсінік беру.
Oксидтер
Қышқылдық
CO2
P2O5
SO3

Екідайлы
AL2O3
ZnO
Cr2O3

Негіздік
Na2O
MgO
CaO

Оксидтердің жіктелуі:
↓-----------------------------------------------↓
тұз түзбейтіндер: NO, CO --------- тұз түзетіндер: CaO, СuO

Оксидтердің құрылымына қарай
↓-----------------------------------------↓
беймолекулалық ------------ молекулалық
Оксидтердің алынуы.
Жай заттардың оттекпен тікелей әрекеттесуінен:
С + O2 = CO2
2Cu + O2 = 2CuO
Күрделі заттар жанғанда оксидтер түзіледі:
СН4 + 2О2 = СО2 + 2Н2О
Жаңа түсініктер мен іс - әрекеттер тәсілін қалыптастыру.
Жаңа ұғымдар: Екідайлы (амфотерлік) – қышқылмен де, сілтімен де әрекеттесетін заттар.

V. Мұғалімнің проблемалық және ақпараттық сұрақтар
1. Оксидтердің бөлінуі?
2. Оксидтердің жіктелуі?
Жаңа түсінікті тексеру:
1. Оксидтердің алынуына мысал келтіріңдер?
2. Оксидтердің құрылымдық формуласы?
Жаңа сабақты бекітуге арналған жаттығулар.
Пирамида ойыны: Оксидтердің формуласын құрастырыңдар.

VIII. Жаңа сабақты қорытындылау
Оксидтер бинарлы қосылыстар. Олар негіздік, екідайлы, қышқылдық болып жіктеледі. Оксидтерді алудың бірнеше жолдары бар.
Оқушылар еңбегін бағалау.
Үй тапсырмасы: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары
1. Жай заттармен оксидтердің алынуына 3 мысал келтіріңдер
2. Күрделі заттар мен оксидтердің алынуына 3 мысал келтіріңдер



Ұқсас жұмыстар

8 – сынып оқушыларын химия пәнінің оқу-әдістемелік кешен арқылы оқыту
Қышқылдар, сілтілер, тұздар мен оксидтердің химиялық қасиеттері, алынуы, классификациясы
Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарын оқыту әдістемесі
Оқу процесіндегі мұғалім мен оқушының өзара ынтымақтастық іс-әрекеті
Оксидтердің физикалық қасиеттері
Химиялық байланыс
Бейорганикалық қосылыстардың кластарын оқыту әдістемесі
Блум таксономиясының мақсаттары
Химиялық реакция теңдеуі
Қышқылдардың химиялық қасиеттерін зерттеу
Сорғыштардың жіктелуі
Шоттардың экономикалық мазмұны бойынша жіктелуі
Коммерциялық банктер және олардың жіктелуі
Айналым капиталының жіктелуі.
Заттар алмасуының бұзылуы ауруларының жіктелуі, ветеринариялық - санитариялық сараптама жүргізудегі оның маңызы
Панахана ғимараттарының жіктелуі
Құрылыс конструкцияларының жіктелуі
Ферментация процестерінің жіктелуі
Тұрғылықты өрт сөндіру қондырғыларының жіктелуі
Мерзімі бойынша жоспарлаудың жіктелуі