Төлдерін тап
Блок: Жануарлар әлемі
Апта тақырыбы: Үй жануарлары
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - қызметі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Ауылға саяхатқа шығу (үй жануарлары туралы суреттерді қарау)
Мақсаты: Үй жануарлары туралы балалардың білімін кеңейту. Дене мүшелерін атау және айырмалық ерекшеліктерін (немен тамақтанады, қалай қозғалады, қандай дауыстар шығарады, ересектердің жануарды күту еңбегін) байқай білуін дамыту.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап, сергіту сәті, Үй жануарлары ойынын ойнату.
Көрнекілігі: үй жануарлары суреттері, үй жануарлары жазылған бейне таспа.
Сөздік жұмыс: үй жануарлары, түйе, бота, жылқы, құлыншақ, сиыр, бұзау.
Билингвальды компонент: үй жануарлары - домашние животные, түйе - верблюд, бота - верблюжонок, жылқы - лощадь, құлыншақ - жеребенок.
Ұйымдастырушылық қозғаушылық
І. Жансүгіровтың өлеңін оқып, сұрақтар қою.
Шөре, шөре лағым
Тентек болма шырағым
Секеңдемей, деміңді ал
Селтеңдемей құлағың,- деп нені айтамыз?
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Демонстрациялық көрнекілікті қолдану.
Сендер қандай үй жануарларын білесіңдер?
Неге үй жануарлары деп атаймыз?
Қолда ұстайтын, адам күтіп - бағатын жануарларды үй жануарлары деп атайды.
Олардың еті, сүті бізге тамақ, ал жүні, терісі - киім. Естеріңе түсіріңдерші, малдардың төлдерін не деп атаймыз?
Лақ, қозыны еркелетіп, қозыны қошақан, ботаны ботақан, құлынды құлыншақ деп атаймыз.
Балаларға үй жануарларының суреттері арқылы әңгіме құрату.
- Мына жылқы үлкен, құлын кішкентай. Құлын енесімен жарысып шапқылап барады. Төлдің анасын ене деп атайды.
Мынау - ешкі. Қасындағы төлі - лақ.
Мынау суретте түйе, түйенің төлі - ботақан, ол енесіне еркелеп тұр. Түйенің тау сияқты екі өркеші болады. Ол жүк тасуға өте ыңғайлы.
Билингвальды компонент: үй жануарлары - домашние животные, түйе - верблюд, бота - верблюжонок, жылқы - лощадь, құлыншақ - жеребенок.
Сергіту сәті:
Құлыншағым, құндызым
Құлдырайды, шабады
Жылтыңдаған жұлдызым
Құстай қанат қағады. (І. Жансүгіров)
Ойын: Төлдерін тап?
Ойын шарты: суреттен үй жануарларын көрсете отырып, олардың төлдерін тауып, сәйкестендіреді.
Рефлекциялық - түзетушілік
Қандай үй жануарларын білесіңдер?
Малдардың төлдерін қалай атаймыз?
Сұрақ - жауап арқылы оқу іс - әрекетін қорытындылау. Балаларды мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: суреттен үй жануарларын көрсете отырып, олардың төлдерін сызықпен қосуды,
Түсінеді: үй жануарларын және олардың төлдері туралы мәліметті,
Қолданады: дыбыстарды дұрыс айта білуді.
Ақмарал бөбекжай балабақшасы
Тәрбиеші: Зинешова Айгул Шапагатовна
Толық нұсқасын жүктеу
Мектеп жасына дейінгі балалаға экологиялық тәрбие берудің формаларын жас және дербес ерекшеліктеріне қарай топтастырып, дұрыс пайдалану
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоғамдық тәрбиелеу
Жануарлардың эмбрионалдық кезеңдегі жеке дамуы
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесінің мазмұны
Сәбилік шақтағы балалардың дербес әрекетіне басшылық жасаудың әдістемелері
Ересек жастағы ірі қара малдың төлдерін азықтандыру
Логикалық ойындар арқылы балалардың танымдық қабілеттерін дамыту
Ешкілерді азықтандыру және күтіп бағу
Ерте жастағы (1 жастан бастап 3 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «алғашқы қадам» бағдарламасы
Спандияр Көбеев
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
МTV парақтарының бастапқы беті
Ислам философияның бастапқы негізін қалаушылар
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ
Қызыл кітап туралы